2020. június 2., kedd

Cikkek » Akármi rovat

Pityu naplója 2. rész

Amiből az is kiderül, hogy hogyan lett Pityuból az alkeszok réme és hogyan lett egy kecske a kutyája!

23. fejezet

Azt már mondtam, hogy Marcsa el akar menni velneszelni. Meg is szervezte, el is mentünk! Tényleg jó volt! Az a hely is itt van a hegyek között, csak kicsit odébb. Banditól megint elkértük a puttonyost (Marcsának sincs autója), hogy ne kelljen buszozni és jó is volt, mert tudtunk is vele menni mindenfelé.

Eredetileg úgy volt, hogy 2 éjszakát leszünk, de volt valami akciós ajánlat és majdnem annyiért 4 éjszaka volt. Ez azért volt jobb, mert így nem csak pancsoltunk, hanem kicsit bejártuk a környéket is. Voltunk várban, meg múzeumban, meg még egy üvegfúvónál is! Fújtam magamnak söröskorsót!

Eredetileg azt hittem, hogy a reggeli meg a vacsora kevés lesz és megéhezünk nap közben, de fürdőzés közben nem is nagyon kívántam volna enni, amikor meg kirándultunk, tudtunk venni kenyérlángost. Pont úgy csinálták, mint Józsi. Igazi kemencében, jó tejfölösen, sok hagymával, meg szalonnával. Ráadásul út közben egy parkolóban találtunk egy sörárust. Az is valami kézműves söröket árult és nem is volt drága. Mellette meg házi szörpök voltak, azt meg a Marcsa vett (Meg még valami levendulás szappant).

A szálloda is jó volt, mert kiderült, hogy nem is sima szobát kaptunk, hanem olyan lakosztályt. Volt külön nappali, meg hálószoba, meg nagy fürdőszoba (Ketten is kényelmesen elfértünk a kádban! Kell egy ilyen otthonra is!) és egy nagy teraszra is ki lehetett menni! Tök jó volt onnan nézni a naplementét, meg a reggeli kávét is mindig felvittük oda! Legalábbis a másodikat, mert az elsőt megittam reggeli közben, illetve Marcsa nem kávézik reggel, hanem teázik.

A kaja is jó volt. Reggel mindig tudtam enni rántottát, meg sültszalonnát, vagy kolbászt, esetleg virslit. Ezek olyan kis picik voltak, hogy kellett belőle egy tucat, hogy jóllakjon az ember, de finom volt. Marcsának meg mindig volt olyan madárkaja. Magok, meg ilyenek.
Vacsorára meg mindig volt sokféle leves, ami jó, mert mindketten szeretjük a leveseket. Marcsa inkább a krémleveseket szereti én meg a normálisabbakat. A másodikkal sem volt gond, Marcsa mindig tudott salátát enni a hús mellé, meg volt teljesen zöldséges kaja is. Marcsa egyszer velem is megetetett valami zöldséges rakott tésztát. Volt benne padlizsán, meg cukkini, meg paradicsom és jó sok sajt és tényleg nem hiányzott belőle a hús. Finom volt!

A fürdő meg húú! Volt egy csomó medence, mindenféle hőmérsékletű vizekkel, meg voltak mindenféle vízköpők, vagy mik, amikkel lehetett masszíroztatni magunkat, meg volt dzsakuzzi. Voltunk masszőrnél is, meg mindenféle szaunákban. Mondjuk a sószoba nem volt egy nagy szám. Csak ültünk ott és beszélgettünk, de Marcsa aszonta, hogy jót tesz.

Nem voltam még ilyen helyen, de nagyon tetszett, úgyhogy megbeszéltük Marcsával, hogy jövünk még.

• Pityu naplója

Játéknak indult, ez lett belőle! Fiktív napló! Gondoltam egy merészet és elkezdtem naplót írni, hogy szórakozzatok egy jót!

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.