2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

PAYDAY 2 Solo & Stealth végigjátszás és tippek

Bankrabló szimulátor gyorstalpaló azoknak, akik inkább egyedül szeretnek játszani...

[ ÚJ TESZT ]

Végigjátszások

És akkor jöjjenek az általam teljesíteni tudott pályákhoz a bevált módszereim és a lehetséges megoldások (bővülhet később még):

Four Stores: Maszk felvétele nélkül járjuk be a boltokat, főleg a hátsó helyiségeket, lehetőleg ne kerüljünk a számítástechnikai és kínai vázaboltban mászkáló őrökhöz túl közel és ügyeljünk a kamerákra, derítsük fel, hol vannak a széfek.

Azzal a bolttal kezdjük, amiben van nagy széf is (ez teljesen random, melyik boltokban spawnol és hogy egyáltalán spawnol-e valahol). Ezekben általában jóval több pénz van, mint a kicsikben, de előfordult velem, hogy üres volt. Azért ezekkel a boltokkal kezdjük, mert a maszk felvétele után szinte lehetetlen átmenni az utcán a másik oldalra észrevétlenül.

Ha megvagyunk a szükséges összeggel, akkor inkább várjunk biztonságos helyen, amíg megérkezik a furgon. Ez általában vagy a kínai bolt és az étterem közötti sikátor, vagy a vegyesbolt mögötti ajtó mögött lesz. Ha megérkezett és át kell kelnünk az utcán, valószínűleg lebukunk, ekkor már ne menjünk be még fosztogatni, amíg kiérkeznek a rendőrök, mert annál nagyobb esély van arra, hogy Escape is lesz, amit nehezebb fokozaton valószínűleg meg fogunk szívni.


Jewelry Store: Spawn után rögtön induljunk el az üzlet mögé, a bolt mögött mászkáló 2 őrt tegyük el láb alól, hogy ne legyenek útban. Ezután menjünk vissza az utcára és sorban kapjuk el a járókelőket (4-5 van általában) egyesével és vigyük be őket olyan helyre, ahol nem látja meg őket messziről senki sem.

Így elkerülhetjük, hogy meglássanak, miközben nagyban fosztogatunk bent. Ha már üres az utca (győződjünk meg róla többször, van, mikor nem látni mindig őket szem előtt), akkor bemehetünk a spawn felől nézve jobb oldali sikátoron és lockpickeljük ki a bal oldali ablakot, miután a bent lévő őrről meggyőződtünk, hogy nem láthat meg minket. Kamerákkal vigyázzunk, ha bent vagyunk legjobb ha megvárjuk, hogy bejöjjön abba a szobába, ahol vagyunk és ott rendezzük el.

Ezután sprint át a szemben lévő szobába és kötözzük meg a civileket. Ha nincs kötöző, akkor meg kell ölnünk őket. Közben figyeljünk, mert van, amikor hátratéved 1-2 vásárló az előtérből. Ha megvagyunk, akkor az itt lévő ékszereket ki is pakolhatjuk és kinyithatjuk a széfeket.

Ezután egyszerűen rontsunk be az előtérbe és ültessünk le mindenkit. Itt el lehet dönteni, hogy a civilekre figyelve (nehogy közben bejelentést tegyenek: telefon ikon megjelenik a civil felett, ilyenkor vagy azonnal üvöltsünk rá vagy lőjük le) rámolunk vagy egyszerűen lemészárolunk mindenkit és úgy rámoljuk ki az immár néptelen boltot teljesen nyugodtan.

Itt már esetleg invelhetünk randomokat vagy ismerőst, hogy segítsenek rámolni amíg te figyelsz a civilekre. Ezt a pályát néhány civil megölése nélkül nem lehet megcsinálni egyedül szerintem sehogy sem. A pénzveszteség elvileg kisebb, mint amit szerezni lehet, de ha mindenkit lemészárolunk, nem lesz sok haszon az akción.


Diamond Store: Kezdjük rögtön a biztonsági szobával. Balról menjünk be a bolt melletti sikátorba és a biztonsági ajtó előtt tegyük fel a maszkot. Ha van kamera az ajtó felett, álljunk be alá és ott maszkoljunk. Az ajtót pickelve menjünk be, és intézzük el az ott álló őrt. Bezsákolni nem kell. Ekkor kb. odaér két civil az ajtóhoz, azokat egyből el is kaphatjuk, kötözzük meg őket és vigyük be az őr mellé.

Ezután menjünk ki az utcára, vissza, óvatosan és a sikátor előtt elhaladó civileket a Jewelry Store-os megoldáshoz hasonlóan fogjuk el és vigyük be a többi elfogott civil mellé. Erre azért van szükség, mert ha akció közben elmennek a bolt előtt és észrevesznek valami gyanúsat, azzal az egész pályát beriaszthatják láncreakciószerűen (egyik észreveszi, hogy a másik megriad, amazt egy harmadik civil és így tovább) és akkor kb. vége is.

Szóval, ha az utcát megtisztítottuk (az ATM előtt álldogáló civillel nem kell foglalkozni, ő elvileg nem láthat meg semmit onnan) menjünk vissza a kameraszobába és nézzük meg, merre jár a három őr. Ha nincsenek fent, menjünk fel a bolt mögött lévő lépcsőn, ügyelve arra, hogy a kávézónál üldögélők ne lássanak meg és pickeljük ki a hátsó ajtót. Kamerával már nem kell foglalkozni ha van, az őr már halott, aki ott láthatna valakit.

Az ajtónál vigyázzunk, mert lehet, addigra felér és ott fog állni az egyik őr az ajtó mellett belül, miután kinyitottuk vagy pont jönni fog felénk és észrevesz. Ha tiszta a terep, menjünk be és a nyomtató mögé bújjunk be, majd ott sorban várjuk meg az őröket. Közben belefuthatunk a managerbe is, tőle vegyük el a kulcskártyát.

Ez hatástalanítja majd a riasztót, a helyét keressük vagy a kameraszobában, vagy a két felső szoba falain vagy belül, majd a vásárlótérben lévő lépcső mellett lent. Ha a riasztó kikapcsolása nélkül törjük be valamelyik üveget, azonnal megszólal.

Ha megvannak az őrök és a kulcskártya, hatástalanítsuk a riasztót, majd ugyanúgy mint a Jewel Store-ban, fussunk le a vásárlótérbe és ültessünk le mindenkit (ha a vásárlótérben van a hatástalanító, akkor közben húzzuk be a kártyát oda is). Ha van kötözőnk, kötözzünk meg, amennyit tudunk majd, jöhet a random vagy ismerősök invelése, innen már nem tudják elrontani.

Ők pakolnak, te meg figyelsz a civilekre, vagy ahogy megegyeztek közben. Az emeleten és az autóboltban lévő széfet se felejtsétek, ott, ha vannak, meg az utcákon lehet elszórva 1-2 ATM. :) Civileket túl sokáig ne hagyjátok felügyeletlenül, mert előbb-utóbb telefonálni fognak...


Ukrainian Job: A pálya maga ugyanaz mint a sima Jewel Store, annyi különbséggel, hogy itt egy kasszából kell kifúrni egy Tiamantot és bent egy helyett két őr van, plusz lehet 1-2 kamera is, így vigyázni kell. A szisztéma amúgy ugyanaz itt is, maximum a kint mászkáló civilek buktathatnak le minket. Ennek elkerülésére erre a pályára vehetünk egy olyan assetet amivel a kirakat rácsait leengedhetjük a bejárat mellett található panellel, így a járókelők nem látnak be.

A civilikre időnként rákiáltva szépen kirámolhatjuk a boltot, de vigyázzunk a bejáratnál lévő fémdetektorra mert riasztani fog, ha áthaladunk rajta, így itt is kívülről kerülve hátul menjünk be. A zsákokat dobáljuk ki a bejáraton majd kifutva megint körbe hátulról dobjunk le egy ECM Jammert és pakoljunk be a kocsiba.

Night Club: Ez már picit nehezebb, rizikósabb pálya. Spawn után rögtön menjünk oda a bejáratnál lévő kidobóhoz, de ne álljunk túl közel hozzá. Először el akar küldeni minket, de aztán meggondolja magát és félreáll, ezután nyugodtan bemehetünk mellette szabadon. Maszk nélkül nézzünk körül bent, figyeljünk, nehogy összeütközzünk egy őrrel valahol, mert akkor bukta van, ha nagyon közel megyünk hozzájuk.

Nézzük meg, van-e biztonsági ajtó az emeleten, rögtön a lépcsővel szemben, de még ne menjünk be. Menjünk le a konyhába. Itt a jobb oldalon találunk egy kis szobát, amiben 1-2 civil és egy kidobó lehet. Innen kezdünk. Ha kint a szoba előtti, a táncterem pultjához vezető kis folyosó tiszta, akkor indulhat a móka. Maszkot fel, majd még a lassítás alatt lőjük fejbe a bent ácsorgó őrt, ha van, majd azonnal üvöltsünk a civilekre és kötözzük meg őket.

Vigyük be őket az őr mellé, hogy a folyosón mászkálók ne láthassák meg őket. A pénzt össze is szedhetjük az asztalról. Ezután jöhet a konyha megtisztítása. Itt 1-2 őr szokott néha mászkálni, plusz 1-2 két pultos és egy pincér. Legyünk türelmesek és egyesével szedjük ki őket a megfelelő alkalmakkor, lehetőleg ügyelve arra, hogy a táncteremben lévők ne lássák meg, mit csinálunk. A civileket vigyük be a pókerszobába a többi mellé, az őröket lőjük le és zsákoljuk be.

A zsákokat is tegyük a pókerszobába. Előtte persze a lehetséges kamerákat lőjük szét, nehogy egyenes adásban adja a tevékenységeinket. Két helyen szoktak lenni, az egyik a biztonsági ajtó felett a kis pókerszoba előtt (ha itt van ajtó, akkor többnyire széf is van fent, de vigyázzunk a lépcső felett álló civilre), a másik a konyha túloldali hátsó részén lévő kijárat felett. Ha a konyha is tiszta, akkor jöhet a hátsó raktárrész.

Itt 1-2 őr szokott lenni általában, van, mikor a DJ-hez vezető folyosón áll épp az egyik. A kamerákat itt is szedjük le, egy bent van a raktárban egy meg a DJ-folyosón szokott lenni. Az őröket lehetőleg akkor lőjük le, ha bejönnek a raktárba, nehogy olyan helyen lássák meg őket, ahol már nem tehetünk semmit.

A raktárból két biztonsági ajtó szokott nyílni, egyik a táncterem feletti VIP szobába visz, ahol szokott lenni széf a lépcsővel szemben (vigyázzunk, néha szoktak bent lenni akár többen is...), a másik a pincébe visz, itt is szokott széf spawnolni a dobozok mögötti részen. Azt hiszem, max. két széf van egyszerre, ezen a három helyen kell őket keresni (2 VIP szoba és a pince).

Ha tiszta a terep, akkor keressük meg a széfeket, majd szépen fosszuk ki őket. Pénzt is lehet találni itt ott, pl. a kanapé alatt, a polcon és a polc mellett a földön, plusz az asztalokon. 2 ajtót ugye nyithatunk ECM-mel, a harmadikat vagy fúrni kell, vagy, ha mázlink, van ott volt a kártya valamelyik lelőtt őrnél vagy a pincéreknél.

Álljunk készen arra mindig, hogy egy-egy kósza őr betévedhet a mi részünkre, ha meglátunk egy felkiáltójelet azonnal fussunk oda és rendezzük le. Ha kiszedtük a pénzt (és a kokaint, ha van) akkor már csak a furgonra kell várni. Ha a hátsó részre jön, akkor mázlink van, stealth-ben teljesíthető is a pálya, csak ki kell hordani a cuccot és mehetünk is.

Ha nem, akkor a klub előtt lévő kis mellékudvarra áll be, ekkor sajnos lebukás nélkül nem nagyon tudjuk kihordani a szajrét. Utóbbi esetben érdemes ismerőst invelni, hogy segítsenek kihordani a cuccot, mielőtt még odaérne a kommandó.


Bank Heist pályák: Ebből ugye háromféle létezik (Sima Heist, Cash és Gold), de mindegyik ugyanaz, így a megoldásuk is egyforma. Három őr, plusz a bank manager mászkál bent random, de kiismerhető útvonalakon, plusz egy csomó civil. A hátsó résznél ülőkre és a pénztárnál lévőkre kell a legjobban odafigyelni, mert ha ők észrevesznek, akkor megnyomják a pánikgombot és már jönnek is a csúnya bácsik.

A lényeg, hogy a 3 őrt és a managert kiszedjük először, ha ez megvan, már gyakorlatilag nyert ügyünk van. Spawn után derítsük fel a bankot belül. Nézzük meg, van-e tetőablak (ekkor a tetőn óvatosan közlekedjünk, könnyen kiszúrhatnak minket lentről), hol vannak kamerák, hol van a biztonsági szoba és a széf, és, hogy melyik ajtók vannak nyitva (oldalsó és hátsó kijárat), mert ettől függ, honnan számíthatunk az őrökre.

A lényeg, hogy ha a két oldalsó ajtó egyike vagy mindkettő nyitva van, akkor a manager és az őrök bárhol kijöhetnek és a hátunkba kerülhetnek, így legyünk óvatosak. Ha nincs nyitva egyik sem, akkor a tetőről fogjuk indítani a rablást. Álljunk meg mondjuk a hátsó kijáratnál, ha nyitva van és várjuk meg, hogy kijöjjön a manager vagy az őr rajta (ha az oldalsó ajtók csukva vannak, akkor a tetőajtónál várjunk, előbb-utóbb feljön a manager vagy valamelyik őr).

Ha valamelyik kijött, vegyük fel a maszkot és tegyük a dolgunkat. A managert, ha lekötöztük és mázlink van, kiejti a secus szoba belépőkártyáját, ha nem, akkor bent maradt az asztalán. A managert rejtsük el valahol a parkolóban vagy a tetőn (fent lehet kamera, azt szedjük le, egyébként hanyagoljuk őket, mert ha az őr meglátja a lelőtt kamerát, riadót fúj), a hullazsákokat bedobhatjuk a parkoló autók egyike mögé vagy a tetőn a szellőző mögé.

Álljunk készen arra, hogy bármikor kijöhet egy őr valamelyik mellékajtón és patrolra indulhat kint vagy a tetőn. Sűrűn ellenőrizzük a két mellékkijáratokat, ha kijönnek valahol, kapjuk el őket lehetőleg minél gyorsabban. Ha megvan a három őr, akkor mehetünk a secus szobába és az ott álló őrt is rendezzük el, így a kamerák már offban lesznek. Ezzel gyakorlatilag kész a pálya, már csak a civileket kell kontrollba húzni.

Ezt egyedül nem nagyon ajánlom, mert gyors folyamatot és nagy odafigyelést igényel, főleg az utcán mászkálók miatt. Szóval itt lehet invelni és felvázolni a feladatot a többieknek. Ha mégis egyedül akarunk megpróbálkozni ,akkor először kezdjük a hátsó szobában lévőkkel, ott max. 2-3 van szem előtt. őket le is ültethetjük és megkötözhetjük ott, ahol vannak. Az utca felőli boxban is szokott ülni egy, róla se feledkezzünk meg.

Azokat akik a pénztár felől vannak, ne bántsuk egyelőre, mert a pénztárosok észrevehetik őket és azonnal megnyomják a pánikgombot. Ezután menjünk vissza körben előre, és menjünk be a pénztár mögé, álljunk készen a támadásra. Itt már tényleg ajánlott az invelés, mert egyedül sok civilt meg kell ölni a pálya biztonságossá tételéhez. Ha bejöttek a többiek, akkor mindenki egyszerre menjen be és ültessék le a civileket.

Te eközben a pénztárban állókat gondolkodás nélkül lődd le. Tényleg ne hezitálj, mert nagy eséllyel amint meglátnak, nyúlni fognak a gombért, így mindenképp ajánlott megölni legalább azt a kettőt. Kötözzetek le, akit lehet, kint a padnál ülőről se feledkezzünk el, minél kevesebb az áldozat, annál kisebb a pénzveszteség.

Ha van a csapatban fűrészes, akkor, mielőtt nekiállna vagdalni, 1-2 ember menjen ki az utcára és álljon készen arra hogy amint beindítja a fűrészt, meghallják a járókelők. Őket vagy lőjük le vagy kapjuk el, a lényeg, hogy legyen biztonságos a pálya (kint 3-4 civil szokott mászkálni).

Egyébként, ha a széf a hátsó részen van és nem a pénztár mellett, akkor egyszerűbb dolgunk van jóval, a hátsó rész megtisztítása után hozhatjuk is a fúrót és állhatunk neki a trezornak, ebben az esetben csendben ki is pakolhatjuk az egészet, a bent lévők nem hallják meg a fúrót, még akkor sem ha nincs kifejlesztve, bár egyedül némi időbe telik mindent kinyitni. A szajré kihordásánál vigyázzunk a járókelőkre. Őket kapjuk el és rejtsük el, amint meglátnak minket.


Framing Frame: Ez már igen nehéz de az egyik legjobban fizető stealth job. Ezt randomokkal képtelenség lestealth-elni, meg se próbáljuk, komolyan. 1. és 3. napon asseteknél kötelező a Spotter és a body bags, ezek nélkül ne is induljunk nekik. A kamerákat ezen a pályán semmiképp ne bántsuk, mert ha egy őr észreveszi, hogy kilőttük valamelyiket, azonnal riadózni fog

Day 1: Megvehetjük még az Extra Roof Access és az additional entry point assetet is, megkönnyítheti a dolgunkat. Ez a pálya már tényleg rendkívül nehéz, nagy odafigyelést, körültekintést és óvatosságot igényel. Ne lepődjünk meg rajta, ha csak 10. próbálkozásra érünk el eredményt először.

Spawn után egyből induljunk el jobbra, az oldalsó lépcsőnél lévő ajtót nyissuk ki. Itt a WC-be jutunk, ez lesz a fő camp helyünk. Az őröket ide fogjuk becsalni és elintézni a kézszárító segítségével, amit bekapcsolunk, ha látunk egyet közeledni. Itt kell a türelem, lehet sok üresjárat, attól függ, épp merre kószálnak a secusok.

A hullazsákokat vigyük fel a tetőre, és cipeljük át a túloldalra a parkolóhoz, a tetőablak mellett óvatosan közlekedjünk, nehogy meglássanak lentről. A zsákokat a parkolónál dobjuk le, lentre, a fal mellé a sarokba, ott tuti nem veszi észre senki. Ha kettővel végeztünk, menjünk ki a spawn pontra és pakoljunk fel a plusz zsákokból.

A harmadik őrt kiszedve dönthetünk arról, hogy meg tudjuk-e oldani a kameraszobában álló őr likvidálása nélkül a dolgot, vagy ki akarjuk kapcsolni őket. Előbbi esetében még egy plusz őrt kiszedhetünk, de itt már figyelni kell egy plusz dologra, amit majd később részletezek. Kezdőknek utóbbit preferálom. Ebben az esetben menjünk ki a tetőre és a tetőablakokon óvatosan belesve derítsük fel, hol a secus szoba.

Eközben megkereshetjük a piros lézereket is, amik két részre osztják a pályát. Valamelyik terem ajtaján tuti ott lesznek. Ezen nem haladhatunk át, mert instant riadó lesz. Ha megvan a szoba, és meg tudjuk közelíteni a lézerektől, akkor másszunk be a legközelebbi ablakon, ami alatt van fehér állvány (ahol nincs, ott ne ugorjunk be, mert a zuhanástól meghalunk.)

Persze lehetőleg akkor, mikor az őrök nem épp ott ténferegnek, és vigyázzunk a kamerákra is. A tereptárgyakat használjuk ki, ha véletlen arra jönne valamelyik őr, bújjunk el a szoborállványok vagy padok mögé és LOS-oljunk (lényeg, hogy ne lássanak), amíg tovább nem állnak. Ha tiszta a terep közelítsük meg a szobát, nyissuk ki az ECM jammerrel és üssük ki az ott lévő őrt. Itt jön az a plusz dolog, amit korábban említettem (az elején is, de leírom még egyszer, mert fontos).

Ha bármi ok folytán kiszedjük a negyedik őrt ,többet nem lőhetünk le, mert azonnali lebukást és riadót eredményez a rádióbeszélgetés. Továbbá ilyenkor megjelenik egy plusz biztonsági őr, aki az utca felől fog közeledni és ellenőrizni fog bizonyos dolgokat, ami abból áll, hogy tesz 1-2 kört a főbejárat és a tető között.

A tetőn körbejár teljesen, láthat fentről minket, így addig érdemes megbújni valahol (pl. a WC-ben) ha biztosra akarunk menni. Pár perc után távozni fog és nem fog visszatérni sem. Így már csak 2-3 őr maradt a pályán (fokozattól függően Very Hardon 6 őr van kezdésnél, aki mászkál a termekben, plusz a recepciós, Overkillen 7 + a recepciós), akiket ügyesen kerülgetve elkezdhetjük kipakolni a festményeket.

Ha gáz van, bújjunk tereptárgyak mögé, de vigyázzunk, mert a Spotter sem mutatja őket mindenhol, így lehet, hogy épp akkor fordul be a sarkon, mikor nem számítunk rá, próbáljuk követni a mozgásukat a Spotter által, hogy mindig tudjuk, mikor és merre mászkálhatunk nyugodtan. Hordjuk ki a festményeket, lehetőleg egyesével.

A leszedett festményeket ne dobjuk le a földre, mert bár minket nem, de az őrök azokat akár 100 méterről is kiszúrhatják, bármennyire is röhejesen hangzik. Esetleg egy a kijárathoz közel álló pad hátsó ülőrészére rápakolhatjuk, ott többnyire nem járnak az őrök és nem fogják észrevenni (persze, erre sincs semmi garancia).

Ha a lézer túloldalára is be kell mennünk, akkor azt úgy tudjuk megtenni, hogy a főbejáratot kinyitva belopózunk a recepcióhoz és megvárjuk, amíg az ott dekkoló őr messzebb áll, lehetőleg háttal nekünk.

Ekkor átsprintelhetünk előtte, valószínűleg nem fog látni minket. Persze, ezt úgy tegyük, ha közben biztosan tudjuk, hogy a terem, amibe tartunk, teljesen üres és nem fogunk pont belefutni egy épp felénk közlekedő őrbe.

Kifelé ugyanígy működik ez a módszer, nyugodtan ki tudunk szaladni előtte, ha kellően alacsony a detection riskünk (10 alatti), ha nem akkor várnunk kell addig, amíg háttal nem áll nekünk. 4 kipakolt festmény után már mehetünk is a Day 2-re, de érdemes kihozni minél többet, mert elég jó summát kapunk majd érte. Maximum 6-8, néha 9 festmény szokott lenni összesen.


Day 2: Ez viszonylag egyszerű. Ha lebukás nélkül jutottunk el ide, akkor nem kell számítanunk támadásra. Ha lebuktunk az első pályán a szökés előtt, akkor valószínű, hogy a csere után rajtaütés vár minket a csarnokba lépve, amiben nagy eséllyel ott fogjuk hagyni a fogunkat.

A menet annyi, hogy behordjuk a képeket a vasúti kocsiban lévő asztalra, miután felvettük a telefont. Ezután jön a heli, fel kell neki dobálni a festményeket a kocsi tetőjén keresztül, cserébe minden festményért 1 zsák pénzt adnak nekünk.

Ha végeztünk, kinyílik a kocsi és elkezdhetjük kihordani a lóvét az escape pointhoz. A csarnok túloldalán az utcán áll kint 3 munkás, őket kötözzük le és nem fognak zavarni minket. Ha bepakoltuk a lóvét, jöhet a Day 3.

Day 3: Ez a pálya is kemény dió, feltéve, ha nem szedünk ki minél több őrt, mielőtt komolyabban keresgélni nem kezdenénk a szükséges eszközöket. Ezt a pályát randomok nem is szokták stealth-elni, vagyis próbálni szokták, de én még nem láttam, hogy valakinek sikerült volna. Ha lebukás van, el is esik a team 8 zsák aranytól, amit ki lehetne hordani a széfből, nem kis plusz pénzért. Szóval kezdésnek a tetőn várakozzunk és szedjünk 4 őrt valahogyan.

A zsákokat hordjuk fel a spawn pont környékére, oda nem jön fel senki. A 4. után itt is ugyanúgy beküld a játék egy plusz patrolt, aki pár kört járva távozik is. Így a végére Very Hardon 1, Overkillen 2 őr marad a nyakunkon, akit már ugye nem bánthatunk. Mindenesetre közöttük jóval könnyebb lavírozni, mint 6-7 őr között, akiket nem mindig látunk, épp merre járnak.

Előbbi esetben egyszerű a dolgunk, ha látja a Spotter, akkor nyugodtan mászkálhatunk a házban, max. a kamerák láthatnak meg minket. Két őr esetén legjobb, ha addig várunk, amíg nem látja mindkettőt a Spotter, különben nagy az esély rá, hogy belefutunk valahol.

A lépcsőfordulók különösen veszélyesek, mert ha itt futunk bele, szinte esélyünk sincs elszaladni már előle és le fogunk bukni. Szóval kezdjük el összeszedni a két HDD-t, laptopot, telefont és tabletet.

Ezek gyakorlatilag bárhol lehetnek random a házban, a spawn pontnál lévő laptopon keresztül előzetesen felfedezhetünk párat (és nyomon követhetjük az őrök mozgását, ha a Spotter épp nem látja őket), de idővel ki fogjuk tapasztalni a leggyakoribb spawn helyeket, vagy a neten erről találhatunk képeket is, például >>>ITT<<<.
Ha megvan az öt tárgy, akkor vissza kell mennünk a tetőre a spawn pontra és kipakolni őket a jelölt helyre.

Ha kész, akkor le kell mennünk az irodába és aktiválni kell a computert (sárga jel mutatja). Ezután meg kell keresnünk a trezort a házban. Ez három helyre spawnolhat. Az első a legalsó szinten a hálószobában a könyvespolc mögött (E betűvel tudjuk elhúzni, ez a legjobb és legközelebbi hely), a második a középső szint spawn felől nézve bal oldalon a legközelebbi sarokban lévő szekrény mögött (ez már rizikósabb), vagy szintén a legalsó szinten az üveges nagy terem aljánál lévő könyvespolc (ez meg a legnehezebben megközelíthető) mögött lesz a bejárata.

Ha megtaláltuk, menjünk be és kapjuk is a következő feladatot. Csukjuk be a trezort minden esetben, ha eljövünk onnan, mert ha egy őr arra téved, és meglátja, hogy nyitva maradt, lebuktunk. Vissza kell mennünk a tetőre és le kell hordanunk 8 zsák kokaint a trezorba. Ez egyedül 8 forduló, így itt jöhet inv, ismerősnek lehetőleg, aki segíthet nekünk innentől.

Szóval hordjuk le a kokót, ügyelve az őrök pozícióira közben. Ha két őr van, inkább várjunk, amíg a Spotter nem látja mindkettőt ismételten szólok, nehogy belefussunk valamelyikbe a fordulók közben. Ha lehordtuk a kokaint megint vissza kell mennünk az irodában lévő számítógéphez, hogy kinyissuk a trezor ajtaját.

Itt várjunk picit a Spotterre, ha látjuk, hogy az őrök jó helyen vannak, ismét aktiváljuk a gépet, amivel kikapcsoljuk úgy 1 percre a trezorban lévő lézerriasztókat, így lesz időnk lesprintelni és kidobálni az aranyat a trezor előterébe. Siessünk, nehogy ránk csukódjon a riasztó, különben bent ragadunk. Ha van velünk valaki, akkor persze megoldható mert ő ismét kiengedhet minket az irodai számítógéppel. Ezután már csak vissza kell hordanunk az aranyat a tetőre és már húzhatunk is elfele.

Itt Day 3-ban egyébként vehető egy bag shortcut nevű asset, ami arra jó, hogy a kokainos zsákokat ledobáljuk egyből a legalsó szintre a szellőzőn keresztül. Ezt csak körültekintően tegyük, lehetőleg egyedül ne. Ha egy őr vagy kamera meglátja a zsákokat bárhonnan, akkor bukta van.


A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.