Tomb Raider
A 2013-as Tomb Raider, a sorozat újraindítása, Lara Croft első kalandjáig kalauzol vissza bennünket, melyben egy hajótörést követően egy lakatlan, ám annál veszélyesebb szigeten találjuk magunkat, feladatunk pedig nem más, mint életben maradni. A Crystal Dynamics által fejlesztett CrystalEngine jelentősen módosított változatán, más néven a Foundation Engine-en alapuló játék lélegzetelállító trópusi élővilágot tár elénk, az AMD TressFX 1.0 technológiája pedig Lara haját varázsolja élethűbbé.
A Thiefhez hasonlóan az opcionális FXAA és SSAA élsimítási eljárások közül ez utóbbival teszteltünk.
Igen, jól látjátok a diagramokat. :) AMD játék létére a Tomb Raiderben kifogástalanul működik az NVIDIA többkártyás rendszere, amiért nem tudom, hogy az AMD-nek jár egy piros, vagy az NVIDIA-nak egy fekete pont. Beállításoktól függetlenül ~85-95%-ot gyorsít a második videokártya, ami példátlan eredménynek számít.
Természetesen megnéztük az AMD TressFX-ét is, a gyorsulás mértéke pedig változatlan, mintegy ~90%-kal lesz gyorsabb a játék. Használatát azonban nem feltétlenül javasoljuk, hiszen közel felére csökkenti az FPS-t, Lara haja azonban talán még természetellenesebben lobog, mint nélküle.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!