Hirdetés

2021. január 23., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

NVIDIA GeForce GTX 960 4 GB SLI teszt

– azaz miért vegyen az ember két GTX 960 árából inkább egy GTX 980-at, esetleg GTX 1060-at.

[ ÚJ TESZT ]

Hirdetés

Thief

Az Eidos Montréal készítette Thief a sorozat negyedik epizódja, számozást azonban nem kapott, mivel a fejlesztők rebootnak szánták. Főszerepben ismét Garrettet alakítjuk, aki a Városba visszatérve újra az árnyékokba burkolózik, hogy ellophassa a legértékesebb portékákat. A játékot egy erősen módosított Unreal Engine 3 hajtja, ami igen kellemes látványt szolgáltat a programnak, továbbá a PC-s verzió alkalmazta elsők között az AMD Mantle API-ját.

A játékba FXAA és SSAA élsimítás került implementálásra, melyek közül az SSAA-ra esett a választásunk.

A Hitman: Absolution példáját követve, a 2014-es Thiefben szintén az egyre növekvő terhelés hatására teljesít egyre jobban a két videokártya, a gyorsulás mértéke ~30% és ~75% között alakul.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.