Hirdetés

2021. január 23., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

NVIDIA GeForce GTX 960 4 GB SLI teszt

– azaz miért vegyen az ember két GTX 960 árából inkább egy GTX 980-at, esetleg GTX 1060-at.

[ ÚJ TESZT ]

Hirdetés

Bioshock Infinite

A Bioshock Infinite a Rapture mélységeiből kiragadva a XX. század eleji, felhők között lebegő, nyüzsgő metropoliszba, Kolumbia magasságaiba emeli a játékosokat. Eredeti újításaival, lenyűgöző látványvilágával, valamint magával ragadó történetével a kritikusok körében hírnevet szerző játékot – szintén – a korszerűsített Unreal Engine 3 hajtja, melyet MSAA híján FXAA-val teszteltünk.

Az Arkham Originshez hasonlóan 1080p-ben sajnos a Bioshock Infinite esetében sem váltja meg a második Maxwell a világot, az élsimítástól függően csupán ~35%-os, míg 1440p-ben már ~55-65%-os gyorsulást könyvelhetünk el. Ami viszont különösképp érdekes, az az, hogy két videokártyát használva a minimum FPS-ek valamiért közel a felükre, 30 körülre csökkennek.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.