Batman: Arkham Origins
Ahogy a játék címe is sugallja (origin = eredet, kezdet), a Batman: Arkham Origins egy előzménytörténet, az Arkham Asylum cselekménye előtt öt évvel játszódik, melyben a mindössze második éve Gotham szolgálatában álló sötét lovag bőrébe bújhatunk. Az előző két részhez hasonlóan Unreal Engine 3-on nyugvó epizód az NVIDIA PhysX technológiájának segítségével aknázza ki a modern videokártyákban rejlő képességeket.
NVIDIA játékhoz képest a benchmark során kapott értékek alapján 1080p-ben borzalmasan skálázódik az SLI, pusztán 20-40%-ot gyorsult a második kártyával. A felbontás növelésével azonban alaposan javul a helyzet, 1440p-ben ez az arány már 70-90%.
Kíváncsiságból lefuttattuk 1080p-ben high PhysX-szel is a benchmarkot, a helyzet viszont így sem jobb, mindössze 25%-kal lett gyorsabb Batman.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!