Hirdetés

Nagy használt VGA vásárlási tanácsadó

Hirdetés

Tesztek - Carmageddon Reincarnation

Műfaj: Autóverseny
Megjelenés: 2014.03.27.
Hivatalos minimum VGA: 1 GB DirectX 11 (AMD HD 6000 series GPU or equivalent)
Hivatalos ajánlott VGA: 2 GB DirectX 11 (AMD HD 7800 series or equivalent)
Mérési módszer: 4

Az egykor kimagaslóan népszerű Carmageddon sorozat feltámasztása kissé felemásra sikerült. Bár az egykori rajongóknak tetszeni fog, hiszen jól hozza az első rész hangulatát, ám önmagában szemlélt programként talán kicsit kevés tartalommal bír, és a megvalósításra is lehet panasz. Különösen igaz ez a kissé sivár, és emellett nem túl jól optimalizált grafikára, melyen ugyan sokat javítottak a fejlesztők az Early Access-es verziók óta, ám még így sem lett az igazi. Bár a játék hivatalosan dx11-es kártyát igényel, de az AMD dx10.1-es modelljeivel is elindult, a dx10-es GeForce-okon azonban csak szürke képernyő látszott.

Alacsony részletességnél 90 FPS környékén processzorlimitbe ütközünk, és ezt elég sok kártya elérte. A legerősebb dx10-es Radeon kártyákkal már játszható sebességet kapunk, de a játék még ilyen körülmények között is jobban érzi magát, ha minimum 1 GB VRAM található a kártyán (erre utal, hogy pl. a HD 4830 jobb eredményt ért el, mint a gyorsabb, ám kevesebb RAM-ot tartalmazó 4870), a közepes részletességhez pedig már minimum 2 GB VRAM szükségeltetik, ami NVIDIA fronton 35000 FT körüli kiadást jelent egy GTX 660 személyében, míg a Radeonok között minimum a hasonló áron beszerezhető HD 7870-re lesz szükségünk. Ha viszont teljes pompájában szeretnénk élvezni az újkori Carmageddont, akkor mélyen a zsebünkbe kell nyúlni, hiszen csak a cikk legerősebb (és egyben legdrágább) kártyáival hozott élvezhető sebességet ilyen beállítások mellett.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények