2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Mass Effect Andromeda - 50 óra után

Az utóbbi idők egyik legmegosztóbb játéka 50 órával a történet megkezdése után.

[ ÚJ TESZT ]

Hangok, zenék

A Mass Effect Andromeda zenei világa, bár változatos, de koránt sem keltett bennem olyan katartikus élményt, mint mondjuk a Mass Effect 2-ben, mikor leleplezték a Normandy felújított változatát, vagy a Mass Effect 1-ben, mikor először látogattunk el a Citadellára és felhangzott a már-már epikus dallam.

Sajnos a libabőr-hatás elmarad, valahányszor felcsendül az előző részekre hasonlítani akaró, mégis más zenekari mű. Nem azért, mert már sokszor ellőtték az előző három játékban, hanem, mert inkább csak silány utánzat. Nagyon akartak hasonlítani, de mégis erőltetetten megmásítani a jól bevált nyomvonalon, így sikerült alkotniuk egy tűrhető, de nem kiemelkedő hangaláfestést kalandozásainkhoz.

A voiceover (szinkron) viszont kellemes és pontos hangokat vonultat fel. Azaz sosem éreztem, hogy az adott karakterhez nem illik a beszédhangja. Ami elsőre meglepett, azok a nőnemű Kroganok, mert kinézetükhöz képest nem elég "rettentő" a hanghordozásuk. Noha ezt pár perc alatt meg lehetett szokni és nem most találkoztunk először női Krogannal a Mass Effect univerzumában.

Külön kiemelném a főbb karakterek mögött lévő szinkronszínészek munkáját. Peebee például nagyon életteli és ezt tökéletesen adja vissza a hangjáték is, ami hozzá tartozik. Vagy Drack "nagypapás" tónusa, szóhasználata szintén illik a karakterhez.

Bugok:

Hangok terén eddig csak olyan buggal találkoztam, hogy hiányzott egy sor az egyik mellékküldetésnél. Azaz a felirat megjelent, de nem tartozott hozzá hang.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

  • Batman: Arkham Knight

    Az Arkham Knight jött, látott és akkorát bukott a legtöbb játékos szemében, ami nem volt méltó egy ilyen játéksorozat lezáró darabjához.

  • Unreal Engine 4 fejlesztői napló I. rész

    Játékfejlesztéshez használt gyári standard programok bemutatása, a projekt alapkoncepiójának és mechanikájának ismertetése.

  • Dirty Bomb - ingyenes multiplayer FPS

    Kipróbálás után nem tartottam kiemelkedőnek, de minél több időt töltöttem el vele, annál jobban megkedveltem.

  • A nagy indie lista

    Az emberek elsősorban a nagy kiadók AAA címeivel dobálóznak, pedig forradalom zajlott le a független játékok világában.

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.