Egy kis logika, fizika és agymenés
Bevezetés
A Besiege először a Steam Green Light programjában jelent meg, és miután a nagyérdeműtől zöld utat kapott, átkerült az Early Access programba. Ne ijesszen meg senkit azonban, hogy a program még alpha stádiumban jár. A játékban egy hadigépezetet kell építenünk, amit aztán okosan irányítva kell elvégezni az adott pálya feladatát. Lesz itt a királynő hadseregének brutális lemészárlásától kezdve, várak lerombolásáig minden, amit egy hadigépezettel meg lehet valósítani. A legfontosabb a fizika, ami hol segítségünkre lesz, hol pedig megkeseríti az életünket.
Csak semmi sallang
A játék számomra egyik legnagyobb erőssége a grafikája, vagyis inkább a dizájn, ami köré az egész játék épül. Nem kell itt csilli-villi dolgokra gondolni. A népszerű Unity grafikus motort használja. A játék mintha egy trehányul megépített makettasztalon játszódna, minden kicsit elnagyolt. És a makett hatásra az erőteljes DoF is ráerősít. Kis füves foltok a fák körül, néhány növény a falak tövében, pár kis hegycsúcs a háttérben, legelésző birkák, alattuk pedig egy sima fehér placc. A rajzstílus is egy kis idilli makett falucska képét kelti, míg meg nem jelenik az ostromgépünk. Nálam a grafika egyértelműen 10/10. Megfogott. Tökéletes.
Menü, kezelőfelület
Nem tudok a menüről sok mindent elmondani. A játék művészi stílusához tökéletesen illeszkedik, letisztult, modern és divatos szóval élve flat. A középen látható kis bolygót tudjuk forgatni a különböző szigetek kiválasztásához, majd a szigeten belül szintek következnek. Magán a bolygón látszik, hogy jó pár óra tartalom lesz a játékban, viszont egyelőre csak egy IPSILON szigete érhető el, valamint a bolygó körül lebegő Sandbox mód.
A kezelőfelület szintén letisztult, nem foglalja feleslegesen a képernyőt, azonnal átlátható és hamar megtanulható.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!