IGP-k az APU-k ellen

Avagy diavetítő bajnokság az alsóházban az integrált chipek házatáján, némi időutazás keretében.

Hirdetés

Játék tesztek - 2015 - Dirt Rally

A Dirt sorozat ezen része igyekszik visszatérni a Rally szimulátor gyökerekhez, így a korábbi részeknél igényesebb, magasabb színvonalú programot kapunk. A beépített Benchmark segítségével mérésre is alkalmas, de a gépigénye egyáltalán nem nevezhető magasnak, hiszen a sok jármű megjelenítésére is felkészített EGO motornak itt most csak egyetlen autót kell kirenderelni.

Hatalmas dicséret illeti a fejlesztőket, hiszen az amúgy meglehetősen szép látványvilágot kínáló játék grafikája olyan szinten visszabutítható, hogy az összes, DX11-képes szereplővel játszható sebességgel futott (DX10-es típusokon a játék nem indul el), igaz, ilyenkor nagyjából a Colin McRae Rally 2 szintjére esett vissza a megjelenített minőség. Ha viszont gyönyörködni szeretnénk a maximális részletességben, akkor már a cikkben szereplő legerősebb típusokra lesz szükségünk. A program beépített benchmarkjának furcsasága, hogy 12,5 FPS-nél nem képes alacsonyabb értéket kijelezni, még akkor sem, ha szemmel láthatólag sokkal lassabban fut a játék. Emiatt a grafikon végén szereplő értékeket érdemes figyelmen kívül hagyni.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények