IGP-k az APU-k ellen

Avagy diavetítő bajnokság az alsóházban az integrált chipek házatáján, némi időutazás keretében.

Hirdetés

Játék tesztek - 2013 - Resident Evil 6

A Resident Evil 6 bár a DX11-es korszakban jelent meg, de DirectX 9c módban fut. Ennek ellenére ne becsüljük le, hiszen képes még az erősebb kártyákat is rendesen megizzasztani, így stabilitás tesztnek sem utolsó. Mivel ennek a játéknak a saját Benchmark programja nem FPS értéket, hanem pontszámot mutat, ezért ezeket az értékeket közlöm. Ez egyszerűen nem más, mint a kirenderelt frame-ek számának összege, így ha figyelembe vesszük, hogy a jelenet 150 másodpercig tart, akkor ezzel a számmal elosztva a végső pontszámot, megkapjuk az átlagos FPS értéket. Ennek megfelelően a 30 FPS-es átlaghoz 4500 pontot elérő kártyára lesz szükség.

A hivatalos benchmark program beállításai között olyan kevés látványbeli (és teljesítménybeli) eltérés van, hogy csak minimális és maximális részletesség mellett láttam értelmét lefuttatni a mérést. Habár csak DirectX 9-es üzemmódot használ, mégis eléggé megizzasztotta a versenyzőket. A sor elején az RX 6400 előnye ezúttal a megszokottnál kisebb, és régivágású terhelésmódról lévén szó, az elavultabb architektúrára épülő modellek lemaradása is kisebb az átlagosnál.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények