IGP-k az APU-k ellen

Avagy diavetítő bajnokság az alsóházban az integrált chipek házatáján, némi időutazás keretében.

Hirdetés

Játék tesztek - 2008 - GTA 4

A negyedik GTA epizód a maga idejében hatalmas előrelépésnek számított a már igencsak öregedő harmadik részre épülő játékok után. Sajnos a PC-s port minősége hagyott kívánni valókat maga után, de ennek a játék népszerűségére nem sok hatása volt. A mérést az Episodes from Liberty City kiegészítő beépített benchmarkjával végeztem, mert ez nagyobb terhelést generáló jelenetet futtat, mint az alapjátékba került változat.

Kicsivel 60 FPS fölött valamiféle rejtélyes limitbe ütközik a játék, ami semmiképpen nem V-Sync limit, hiszen akkor fixen 60 FPS lenne az eredmény. Valószínűleg, silány minőségű konzolportról lévén szó, egyszerűen 60 FPS környékén maximálták az engine futási sebességét. Ezt a határt alacsony részletesség mellett a legtöbb versenyző elérte, így a sorrend meglehetősen kusza lett. További probléma, hogy a régebbi APU-kon, és az 1 GB-os diszkrét GPU-kon nem engedte a program beállítani a maximális részletességet. Összességében ez a játék egyáltalán nem barátja a cikkben szereplő, alacsony teljesítményű 3D gyorsítóknak. Rosszul optimalizált, és nem túl magas grafikai színvonala ellenére erőforráspazarló konzolportról van szó.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények