2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Icewind Dale II végigjátszás

Közel 10 éve írtam ezt a végigjátszást, de talán ma is jól jön az Elfeledett Birodalmak kalandorainak.

[ ÚJ TESZT ]

Negyedik fejezet

Negyedik fejezet

A kolostor előtt levő fészekből lopjuk el a sárkánytojást, a későbbiekben hasznát vehetjük. A kolostorban Salisamtól megtudhatjuk, hogy csak beavatottak léphetnek be a Mélysötétbe vezető átjáróba, de erre a kolostor vezetője, Aruma Blane nem ad engedélyt. Salisam azt javasolja, hogy mozdítsuk el Arumát a kolostor éléről, aki Dolon érkezése óta (Iseir és Madae küldötte) eléggé megváltozott. Két út vezet a Nyolc Kamrába: vagy elmondjuk Arumának Salisam tervét, vagy ellopjuk Dolon leveleit a szobájából (be van zárva), és megmutatjuk Arumának. Ha az előbbit választjuk, akkor Salisamot és társait száműzik, ha az utóbbit, Aruma és Dolon távozik, és Salisam megengedi, hogy próbára tegyük magunkat a Nyolc Kamrában (második szint).

Menjünk le Morohemhez, aki a Kamrák őre, most már beenged, de mindig csak egy ember mehet be, és az is fegyvertelenül. Miután az összes feladatot megoldottuk, lemehetünk a harmadik szintre, ahol végre kinyithatjuk a kaput Mélysötét felé. Itt belefutunk a duergarok csapatába, akiket el kell intéznünk, ha nem teljesítettük a szerzetesekkel kapcsolatos kérésüket, így vagy úgy, immár szabad lesz az út Mélysötét felé. A sírt őrző vasgólemeket nem tudjuk elintézni, ha ki akarjuk fosztani, utána gyorsan menünk át Mélysötét alagútjaiba. Itt egy sötételf csapat karjaiba futunk, vezetőjük, Malavon Despana megkér, hogy tisztítsuk meg a keleti járatokat a dirderektől, és keressük meg, mi alakítja át a drowkat driderekké; valamint, ha találkozunk Ginafae-val, kérjük meg, hogy menjen vissza Malavonhoz, aki visszaváltoztathatja sötételffé.

A tábortól délre található Illithid megkér, hogy szerezzük vissza a varázskövét, amit egy drider lopott el tőle. Menjünk át a keleti járatokba, ahol rengeteg drider várja, hogy kardélre hányjuk, de mindig védjük a csapat hátát is, mert általában hátulról is megtámadnak, ha nekiugrunk egy előttünk álló csapatnak. Védjük magunkat a Petrification és úgy általában a szabad mozgást korlátozó varázslatok ellen, így viszonylag könnyen megtisztíthatjuk a járatokat. Jó taktika még, ha élőhalottakat idézünk meg – magas szintű mágusok esetén már Elite Bone Guardok és egyéb nyalánkságok jönnek –, és végigvezetjük őket egy láthatatlan karakterrel.

A laborban dolgozó Thay Vörös Varázsló elárulja, hogy mi változtatja át a sötételfeket (Viscimera Heart), és az itt található összetevők, jegyzetek, no és egy hozzáértő alkimista segítségével elkészíthetjük a Viscimera elpusztításához szükséges mérget, és még egy pár dolgot. Ezután menjünk, és pusztítsuk el a Viscimera Szívet (itt folyamatosan termelődnek a driderek, úgyhogy először mindenképpen a központot intézzük el, pl. egy lopakodó tolvajjal), majd menjünk vissza a drow táborba, ahol Malavon elárulja, hogy a továbbjutáshoz az illithid komplexum bejáratát őrző agyszívót és szolgáit kell levernünk.

Benn, az agyszívók labirintusában vigyázzunk a villámot lövöldöző mágikus őrökre, mert tekintélyes sebzést képesek okozni (viszont a működésükhöz szükséges gyémántok megérik a fáradalmakat). Az illithidek nagyon kemény ellenfelek, egyfolytában Domination, Hold és egyéb, akaratot befolyásoló varázslatot használnak, így próbáljuk őket távolról, egy-két jól irányzott területre ható támadóvarázslattal és idézett lényekkel elintézni (elsősorban élőhalottakkal, mert rájuk nem hatnak az elmét befolyásoló varázslatok).

A komplexum közepén található Elder Brain kiiktatásával végre kinyílnak a kapuk a felszínre, ahol megint Thay Vörös Varázslók várnak ránk, néhány segítő lény társaságában. Ha elintéztük őket, beszéljünk Oswalddal (a léghajója szebb, mint új korában:)), aki készségesen továbbrepít minket Kuldaharba, az ötödik fejezet színhelyére.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.