2023. január 28., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Icewind Dale II végigjátszás

Közel 10 éve írtam ezt a végigjátszást, de talán ma is jól jön az Elfeledett Birodalmak kalandorainak.

[ ÚJ TESZT ]

Érdekességek

Érdekességek

A csapat
Nehéz a helyes csapatösszetételt eltalálni. Én az ember harcos, elf kósza, drow mágus, elf mágus, félszerzet tolvaj és aasimar papnő összeállításban nyomtam végig a történetet. Így utólag visszagondolva, nem találkoztam olyan akadállyal, amit a csapat összetétele miatt ne tudtam volna sikeresen teljesíteni. A rengeteg harc miatt sajnos a mágusok eléggé használhatatlanok az elején, viszont 10-es szint felett már elég erős bűvigékkel rendelkeznek ahhoz, hogy hatékonyan segítsék a harcosokat. Használjuk gyakran a Chaos, Confusion, Hold Person, Rigid Thinking, Symbol of Stun/Pain varázslatokat, így jelentős túlerővel is könnyedén elbánhatunk. Viszont mindig legyen kéznél Protection from Petrification, Protection from Evil, Elemental Barrier varázslat. A lényeket idéző varázslatokat mindenképpen gyűjtsük össze és tanuljuk meg, sok csatában kell majd segítségül hívni őket. A tolvaj karakter is elég gyenge az alacsony szinteken, később azonban nagyon hatékony csalétek válhat belőle - a magas szintű tolvajok már rendelkeznek az Improved Evasion képességgel, így sikerrel kerülik el a legtöbb olyan támadást, melyeket reflex mentődobással lehet elkerülni. Ha sok ellenséget kell egyszerre elintéznünk, lopakodjunk be a tolvajjal a legerősebb háta mögé, szúrjuk hátba, majd amikor a többi szörny is ráveti magát, dobjunk be pár tűzlabdát, vagy Cone of Coldot a tömeg közepébe; a többit már rábízhatjuk a harcosainkra.

A Kihívások Kamrái (4. fejezet)
A Kő Kamrája: a karokat a következő sorrendben kell meghúzni: 1, 5, 3, 2, 4. Minden karnál egyel több kőszerzetes fog megjelenni és ránk támadni.
Az Árnyékok Kamrája: ha a jobb oldalon levő portálokat fentről lefelé megszámozzuk (1, 2, 3) a baloldaliakat szintúgy (4, 5, 6), akkor a helyes sorrend 1, 3, 4, 6.
A Varázslat Kamrája: csupán le kell vernünk a kristályszerzeteseket. A villámok ellen a legjobb védelem, ha a villámot ábrázoló szimbólumra állunk.
Az Idő Kamrája: ez is egyszerű, csak meg kell ölnünk a szerzeteseket, de siessünk, mert közben tűzlabdákat kapunk a hátunkba.
A Homok Kamrája: itt a falon levő kapcsolókat kell aktiválni, hogy a megjelenő tűzcsóva megsebezze a szerzeteseket, akik hagyományos fegyverre immúnisak.
A Selyem Kamrája: rengeteg pók támad ránk, üssük őket bátran, egy idő után elfogynak.
A Harc Kamrája: a trükk az, hogy az első szerzetest úgy kell eszméletlenre verni, hogy a szökőkúton essen össze. Ezután rohanjunk a kapcsolóhoz, aktiváljuk, majd a másik szobában az előbbihez hasonlóan járjunk el, azzal a különbséggel, hogy mindkét szökőkúton legyen egy-egy szerzetes.
Az Áldozat Kamrája: ez már kemény dió. Lehetőleg olyan embert küldjünk be, akinek magas a HP-je, és nagyot üt; vagy egy papnőt, aki megidéz pár élőholtat, aztán addig kerülgeti a lángoszlopokat, amíg a lények végeznek a szerzetesekkel. A két tűzszerzetes elég szépen sebez, de ha ez nem lenne elég, lángoszlopok is rendszeresen keserítik az életünket. Ezeket úgy tudjuk elkerülni, hogy megfigyeljük, hol jelennek meg „tüzes körök”, majd gyorsan elmanőverezünk az útjukból.

Nickademus kastélya (2. fejezet)
Játékszoba: A Rank Lever-ekkel állíthatjuk be a nehézségi szintet, a Mode Lever-ekkel három mód közül választhatunk: temple maintenance, inner sanctum, battle mode. Az Activate Lever-rel aktiválhatjuk a kiválasztott módot.
Kuldahar painting:
-Death to Kuldahar: levisz az alsó szintre
-Andora: Andorába repít
-Lysan: a második szinten levő árnyékcsapdás szobába visz
-Auril, shower the…: játékszoba
-In Auril’s name: kincseskamra
-Bedroom: Nickademus hálószobája
-From the sea: a szoba, ahol az abishaiokat tarták fogva
-Hmmm…: a léghajó
Prism device: a második szinten van egy prizma, mellyel villámokat tudunk lőni. Két irányítókar tartozik hozzá, az egyikkel a prizmát tudjuk forgatni, a másik kar meghúzásával pedig egy villámot tudunk kilőni.
-keletre forgatva kinyithatjuk a közelben levő ajtót
-ha nyugatra forgatjuk, akkor magát a prizmát tesszük tönkre (ha sikerült szétlőni a prizmát, akkor menjünk a játékszobába, válasszuk ki a „Temple Maintenance”-t, majd aktiváljuk a gólemet)
-miután kinyitottuk az árnyékcsapdás szobába vezető titkos átjárót, és elforgattuk az északi folyosón álló tükröt, a prizma segítségével semlegesíteni tudjuk a csapdát.

Azóta történt

Hirdetés

Copyright © 2000-2023 PROHARDVER Informatikai Kft.