2019. május 22., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Az élet rovat

Életmódváltásra fel!

Egy cikk arról, hogyan változzunk és változtassuk meg az életünket...

[ ÚJ TESZT ]

Kezdetek

December végén Anyu bement egy Update üzletbe, bevásárolt egy-két dolgot. Úgy jött haza, hogy a boltban milyen kedvesek és segítőkészek voltak, még ajándék könyvet is kapott. Gondoltam magamban, még szép, hiszen mennyi pénzt otthagyott. Kiabáltam is vele, hogy ennek semmi értelme.

Aztán eljöttem Páromékhoz szilveszterezni, amikor aztán nem néztem mikor, mit, mennyit eszem. Január 2-án azonban a tükörben nagyon nem tetszettem magamnak. Nem úgy álltak a ruháim, nem éreztem jól magam. Ez volt a csepp a pohárban. Korábban is sokat néztem magam a tükörben, hogy hogy állnak a ruhák. Húgomat és Páromat kérdezgettem mindig, hogy "Nagyon dagadt vagyok?" A válasz erre mindig az volt, hogy nem, de én nem így éreztem. Azzal nyugtattam magam mindig, hogy vannak nálam testesebb emberek is. De ettől én nem lettem csinosabb, nem éreztem jól magam. Ekkor határoztam el úgy, hogy megpróbálom az Update módszert, ártani nem árthat.

Diéta vs. Update

Nem tudom, kinek mit jelent a diéta, nekem azt jelentette korábban, hogy kevesebbet ettem, 6 óra után pedig nem ettem és persze nem nasiztam egyáltalán semmit. Ez jó is volt, lementek a kilók, aztán szépen lassan nekiálltam újra piciket nassolni és végül visszaállt minden. Tehát nem volt túl hatásos és tartós dolog. Gondolom, nem csak én jártam már így.

Sokan adnak tanácsot, hogy hogy lehet lefogyni, Párom szülei szerint kevesebbet kell enni, mozogni és 6 óra után nem enni. De mint írtam, én ezt nem tartom hatásosnak hosszú távon. Nem arra vágyom, hogy egy ideig csinos vagyok, aztán újra kezdődik minden elölről.

A gyógyszeres fogyást egyenesen ellenzem, soha nem tudtam megérteni, hogy miért dönt valaki egy ilyen megoldás mellett? Gyorsan akarja leadni a kilókat? És vajon meddig akarja szedni? Élete végéig? Vagy csak addig amíg eléri a kívánt súlyt? És utána mi lesz?

Most akkor jöjjön az, ami Nekem bevált, működik és élvezem: Az Update módszer. Lényege pofon egyszerű, nézzük meg mit eszünk! Ne dőljünk be az akciós, tömeg termékeknek!
Két fontos alapszabály van, ami alapján elindultam és amit nem is nehéz betartani:

1. Finomliszt TILOS
2. Cukor TILOS

Természetesen, ehhez még hozzátartoznak a kódok is, de ha az ember megérti a dolog lényegét nem kell azokat bogarászni. Ami még fontos, hogy nem a kalóriákat számolgatom, hanem a szénhidrát tartalmat nézem meg rögtön egy terméknél. Ezt az ember megtanulja idővel értékelni, hogy mi számít soknak, mi számít kevésnek. Fogyás időszakában a napi 150g szénhidrát ajánlott! Nap végén fejben össze szoktam számolgatni, hogy kb. mennyit ettem aznap. Bőven bele szoktam férni a 150g-ba, úgy, hogy nem vagyok éhes, nem érzem rosszul magam. :)

Decemberben én is úgy láttam, hogy lehetetlen ennyire odafigyelni az étkezésre amikor az ember iskolába jár vagy dolgozik. Régebben suliba menet bementem a pékségbe, megvettem magamnak a péksüteményt, mellé egy kakaót vagy valamit. Most már reggel otthon elkészítem a szendvicsemet és szépen megtervezem, hogy mit eszem aznap. Ennyi ideje mindenkinek kell, hogy legyen Magára!

A következőkben szeretném a figyelmet felhívni, hogy miket eszünk meg nap mint nap, illetve bemutatni azokat az alapokat, ami mindenki számára egy hasznos ugródeszka lehet.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Hirdetés

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.