Az alábbi, célzottan hiányos sorok lényegében szó szerinti idézetek egy ma érkezett sajtóközleményből. Ehhez kapcsolódó, mai találós kérdésünk természetesen az, hogy milyen termékről is van szó pontosan?
„Már hazánkban is kaphatók a …....-ok, melyek nem csupán ….... formájukkal, nagy ….., de friss illatukkal is hódítanak. A …..... gyártója, a …..... elsősorban a nőket és a fiatal korosztályt célozza meg új termékével. A …..... -ok gyümölcsillatot árasztanak, színes, fiatalos külsőt kaptak, és nagy …...... rendelkeznek.
A gyártó ….. a …... illatos …...-ok bevezetésével teljes mértékben a nőket próbálja megcélozni. A divatmárkák nevét viselő telefonok, rózsaszín notebookok mellett a …... illatos ….. is tökéletes ajándék lehet hölgyeknek, mellyel akár hölgy ismerőseinket is meglephetjük.
A férfiak érdeklődését könnyű a puszta teljesítménnyel felkelteni, de a nők ….... iránti érdeklődése nagyban függ a termékek színétől, anyagától, formájától és a plusz, kifejezetten számukra tervezett szolgáltatásoktól. Ilyen a …... illatos …... is, mely citrom, eper és narancs illattal csábítja el a hölgyeket. A ….... ….méretű, így könnyedén elfér a legzsúfoltabb női táskában is, ahol élénk színe miatt rögtön észrevehető.”
Megfejtéseket „di*do-e?” jeligére várjuk a szerkesztőség címére. A sorsolást legalább két közjegyző jelenlétében április 30-án tartjuk, a húzásról felvétel is készül.