2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Asus Strix Claw - a marketing markában

Jól hangzik a név, de félrevezető. Ami a bagoly tollai alatt van, az viszont figyelemre méltó!

[ ÚJ TESZT ]

Szenzor

Az optikai szenzor továbbra is jobb a lézeresnél.

A szenzor az aszimmetrikus formához igazodva többé-kevésbé középen van. Gyakorlatilag hozza azt, amit a PMW3310-től elvárunk.

A LOD a szoftverben 1-10-es skálán állítható, és akár automatikusan a felülethez kalibrálhatjuk. Nem sok változatosságot kínálnak a fokozatok: a legalacsonyabb és a legmagasabb között kb. 0,5-1 mm különbség van, a legmagasabb 1 CD körül van. Fontos, hogy a 10-es fokozat bugos, rettenetesen akadozik tőle a kurzor mozgása, így a 9-es a legmagasabb használható.

A DPI 50 és 5000 között, 50-es lépésekben állítható. A PMW3310 gyári értékei 400, 800, 1600, 3200 és 5000. A teszteket ezért ezeken a fokozatokon végeztem.

A polling rate 125, 500 és 1000 Hz-re állítható. Az 1000 Hz-et nem tartotta stabilan, le-leesett 500-ra, és csúnya grafikonokat produkált, így a legtöbb tesztet mérést 500 Hz-en végeztem.

A Paint-teszt 1000 Hz-en készült, hiszen a jittert ez mutatja ki legjobban, de gyakorlatilag 500 Hz-en is ugyanez látszik.

Eszerint angle snapping nincs benne. 800 DPI-ig nem jitterel, 1600 DPI-n minimálisan, 3200-on csúnyán és 5000-en elviselhetetlenül. A legtöbb felületen (SS QcK, Allsop Raindrop) ugyanígy viselkedik, de a gagyi Roccat Sense padon sokkal csúnyább a jitter.

A szenzor gyakorlatilag teljességgel kiakaszthatatlan, ~4,4 m/s-ot bír a karom, azt is tökéletesen lekövette.

Acceleration

Semmiféle gyorsulást nem produkál, tökéletesen pontos minden sebességnél.

Smoothing, input lag

Gyakorlatilag ez az első teszt, ahol az általam fejlesztett, input lag mérésére alkalmas eszköznek valódi haszna mutatkozik: ugyanis 800 DPI felett beavatkozik a smoothing, a jitter eltüntetésére irányul a kísérlet. Ez konzisztens, 1 ms input laggal jár, 850-5000 DPI-ig egyaránt.

Ebből következően az egér 800 DPI-ig teljesít legjobban, 1600 DPI-n még neccesen, koca-gamereknek elfogadható.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.