2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Az Assetto Corsa CPU- és VGA-skálázódás tesztje

Egy újgenerációs szimulátor, melynek fejlesztésénél a cél az autók élethű viselkedése, aprólékos kidolgozása volt.

[ ÚJ TESZT ]

CPU-skálázódás

Nagy meglepetés nincs. Egyedül mentem, így lényegében nem igazán kellett számolgatni semmit. Mondhatjuk, hogy a GTX 780 húzva ennyit tud. CPU-limit nincs, ahogy látható.

Hmmm... Valami nem ok. A széthúzott FX 8320 bizony durván belassult. A kis i3-as processzorral versenyez, holott 4600 MHz-es órajele alapján én az i5 környékére tippeltem volna. Próbáltam kideríteni az okát, de nem jöttem rá. Szépen használja a program mind a 8 magot, 60–90% között. Azt eddig is tudtuk, hogy Core to Core teljesítményben 1 Intel mag 2 AMD-nek felel meg. De itt valami más lesz. Ennél azért jelentősen erősebb az AMD processzor, én valami BUG-ra gondolok. De javítani rajta nem tudtam. Érdekes...
A teszthez: 10 AI-nál látható a min. FPS-beszakadás, ez a rajt miatt van, az akkor keletkező füstfelhő és a tömeg előttem ezt okozza. Az első pár kanyar után beáll az átlag FPS-re, és nemigen szakad le onnan.

Itt már teljes a szétszóródás. A sok autó miatt megizzadnak a hardverek. Érdekes, hogy mekkora eltérés van a 4600 MHz-es FX 8320 és a 4600 MHz-es 4690K között. Később biztos javítanak majd rajta valamit KUNOS-ék, mert ez így nagyon kellemetlen. Az i3, mely olcsóbb, lényegében csak 2 magos, s több mint 1 GHz-cel kisebb órajelen megy, szorongatja az AMD processzorát (ez nem mutatja hűen a teljesítménykülönbséget, BF4 alatt pl. az AMD szorongatja a 2600K-t azonos órajelen...).

A következő oldalon a videokártyákat vesézem ki.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.