F1 2013, SM Storm
F1 2013
A harmadik játék az F1 2013, melynek egy nagyon jól optimalizált játékmotorja van. Valószínűleg az új generációs konzolokhoz már újabb motort fog írni a Codemasters. Mindkét kártya esetén Ultra beállításokat alkalmaztam.
Az idei hivatalos F1 játékban a legnagyobb eddig a HD 7770 előnye, körülbelül 30-40%. Bár a beállítások valószínűleg teljesen nem egyeznek meg, mert a HD 7770 képes a teljes DirectX 11-re, míg a HD 4770 csak néhány DirectX 11 effektet tud futtatni a Directx 10.1 segítségével.
Shootmania Storm (demo):
A Ubisoft által néhány éve felvásárolt Nadeo legújabb játékát csak egyfajta bónuszként raktam be a tesztbe. A játék a Trackmania sorozatot jegyző fejlesztők keze munkája, FPS játéknak fogható fel. Legjobban az Unreal Tournament játékokhoz hasonlítható, ugrabugrálós, szaladgálós, lövöldözős. Nem olyan, mint a mai modern FPS-ek, ahol mászkálunk, lövünk, újratárazunk, fedezékbe húzódunk, stb.
Ebben a játékban 40% az előnye az újabb generáció képviselőjének. Mivel multis FPS ezért minden képkocka számít az alapjában véve nagyon pörgős játékban. Ha az Unreal Tournament fejlesztői nem kapnak észbe, a Shootmania letaszíthatja a trónról az UT-t.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!