2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Telefónia rovat

A Vodafone malmai

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Összecsapott, nyafogós, erősen szubjektív írás lesz ez. Összecsapott, mert a Vodafone...

[ ÚJ TESZT ]

Összecsapott, nyafogós, erősen szubjektív írás lesz ez. Összecsapott, mert a Vodafone aktuális bénázása kapcsán már 1 másodperc alatt eldurrant az agyam. Az első bénázásaikkor ehhez még több perc kellett, de ugye amit az ember sokat tapasztal, abban rutinossá válik.

Rövid háttérinfó: cégünk a Vodafone-nál tartja flottáját, anno kaptunk egy jó ajánlatot, összeszerveztük magunkat és egységesen átléptünk oda, mint Prohardver Kft. A percdíj jó. És itt vége a pozitívumoknak.

Őszinte leszek: olyan dolgokat tudnak bármelyik pillanatban félreadminisztrálni, kitalálni, elcseszni, bénázni, amiről álmodni sem bírnánk. Nem viccelek azzal, hogy 3-4 ember foglalkozik legalább havonta egyszer az aktuális hülyeségeikkel. Fel sem foghatom, hogy hogy gondolhatja azt cég, hogy ez normális szolgáltatás.

Mai példa (fel sem tudom sorolni, hány ilyen volt, ez mai, semmi extra, ilyenek szoktak lenni): az egyik meg nem nevezett alkalmazottunk kap egy sms-t, hogy azonnal rendezze tartozását, vagy letiltják. Bökkenő: az előfizetés céges, az előfizető a Prohardver Kft. (aki fizeti a számláját pontosan egyébként, de most nem is ez a lényeg), az alkalmazott nem áll kapcsolatban a Vodafone-nal, ha akarna sem tudna fizetni.

És persze mondanom sem kell, hogy simán letiltják, annak ellenére, hogy a hiba kizárólag náluk van. Érlelődik bennem egy gondolat: ha egyszer a Prohardver meghódítja a világot és multimilliárdos cégként adom tovább, akkor minden pénzemet elköltöm az alábbi két dologra:

1. nagyon komoly ügyvédeket fogadok és céget alapítunk arra, hogy az ilyen nagy szolgáltatókra ráverjük azt, amire az átlag ember sajnos nem képes. Tudjátok, mióta rohanunk egy fejenként 880 Ft-os összeg után, amit a Vodafone a saját elcseszett adminisztrációs rendszere miatt túlszámlázott nekünk? Legalább fél éve. Rendszerátállítás volt, mindenkinek túlszámláztak. Szerinted hány ember vette észre (rohadt nehéz volt kibogozni)? Szerinted hányan küzdenek fél évet azért, hogy visszakapják? Szerinted közben hány forint megy el telefonálásra velük? Szerinted ez normális, megengedhető?

Egy ilyen hibáért, ha nem korrigálja azonnal a szolgáltató, amint kiderül, 100 millió forintos nagyságrendű büntetést érdemelnének. Készségesek lennének rögtön. Mint a buszsávból kihalászott BMW-s, ha nem 3000 ft-ot ad zsebbe, hanem mondjuk 300 ezer forintot hivatalos büntetésnek.

2. Jay és Néma Bob mintájára megkeresem a legrosszindulatúbb, legszemetebb fórumozóinkat és laposra püffölöm őket

Nota bene: természetesen ez utóbbit csak a Sötét Oldalam mondatja velem és csak vicceltem, az előbbit viszont esküszöm megcsinálnám. Normális nyugati országokban ha egy szolgáltató ilyesmit csinál (egyszer, nem havi egyszer!), triplán kér elnézést, ad ajándékot és megírja, hogy őszintén reméli, nem fogsz elpártolni tőle.

Egy szóval: S Z O L G Á L T A T Ő

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.