HD 530 játéktesztek
Itt kevesebb játékkal mértem, mert a tesztemnek az alapvető célja a dVGA melletti növekedés mérése volt. Játékok: Dirt 3, Minecraft, World of Tanks
Dirt 3
Nálam az egyik kedvenc és egész jól fut IGP-n is... megfelelő kompromisszumokkal persze. A beépített benchet használtam, és kétszer futtattam le. Beállítások: Low preset + 2x MSAA.
Elsőre jónak tűnhet a vonalas ábra, de kicsit csaltam, hogy ne legyen kevés a vonal...ötönként van csík. Szóval összességében 3 fps-t nyertünk; nem sok, de már több mint a mérési hibahatár! Ennél már csak jobb lesz a kép, de elmondható, hogy hiába a jobb RAM, alapvetően nem sokat dob a játszhatóságon.
Minecraft
A játék neve talán mindent elmond. De végső soron jó ötlet volt belerakni... nem is húzom tovább a szót, beszéljenek a számok, de a beállítások teljesen egyediek, szóval rakok be képet.
Erre nagyon nem számítottam az előzőek alapján...15 %! Itt nagyon sokat számított a RAM. SSD-n van a játék, tehát nem töltött be gyorsabban a játéktér, mert másodjára lett betöltve. Kezdetek óta néha építgetett pályámon mentem végig azon a vasútvonalon, ahol legtöbbször van felszínen a sín. Ha a több száz modos verziókban is ennyit számít, akkor még a végén azt mondom (ha csak ezt vennénk alapul), hogy meg is érte a jobb RAM...
World of Tanks
Itt is a replay-t használtam mérésre, de itt a legkuszábbak a beállítások:
Na, itt éppen a játszható szintre húzta az fps számot a jobb RAM. Én a 30 és 60 fps szint alá esést veszem észre nagyon (elég zavaró). Itt csak 1 mp volt 30 fps alatt, tehát megadta azt a kicsit, ami kellett. De alapvetően ez csak akkora ugrás, mint ami a Dirt 3 alatt volt.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!