2024. március 29., péntek

Legjobb blogbejegyzés találatok

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

• guga a hegyen (kisvasút)

Jutubos, prezentációs [guga a hegyen...

guga 13 éve 2

• Látogatás a Magas-Börzsönyben

Hosszú évekkel ezelőtt jártam utoljára a Börzsönyben, de már régóta vissza akartam jutni. Tavaly végül már több okból nem volt rá alkalmam, de az idén nem halogattam tovább. Elsődleges úti célként...

wetomi 9 éve 0

• 4 napos hétvége

2011. október 30. vasárnap 4 napos hétvége, ilyen is régen volt. A szombati napot ellébecoltam, a néhány napja újrarakott számítógépemet finomhangoltam az igényeimhez. Már elmúlt 14 óra amikor...

caprine 12 éve

• Bükki Kihívás 2020

Február első hétvégéjén már második alkalommal jutottam el a felsőtárkányi Bükki Kihívás teljesítménytúrára. A koncepció változatlan: téli éjszakai teljesítménytúra a Bükk délnyugati felében, érintve...

wetomi 4 éve 7

• Endomondo challenge, 1 hónapos napi gyalogtúra

Ez a leírás annak reményében készült, hogy kisebb vagy nagyobb mértékben mások is kedvet kapnak egy hasonló túra teljesítéséhez. Olvastam egy cikket amiben egy srác aki (némi túlsúllyal) küzdött...

caprine 9 éve

• Vonatozás egész nap

Reggel már látszott, hogy ugyanolyan ócska idő lesz, mint tegnap, be volt borulva, nekem meg lejárt itt a szállásom, úgyhogy összecsomagoltam, elbúcsúztam bájos kis szobámtól és kibuszoztam a...

eszterencs 14 éve 14

További legjobb találatok...

Találatok

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

• Posztoló abszurditás, avagy a poszt-abszurd disztópia

Előbb a képek, aztán utánuk a szöveges...

Algieba 2 éve 3

• #15 Utazunk sorozat - Bázakerettye

Sziasztok! Párommal, karácsonyi ajándéknak kaptunk, egy kis nyaralást (4 nap - 3 éjszaka) Bázakerettyén. Mint sokan, mi sem mozdultunk és nem is tudtunk sehova sem menni jó ideig, így igen jól jött....

Lalikiraly 3 éve 9

• Bükki Kihívás 2020

wetomi 4 éve 7

• Rövid kirándulás a Zemplénben

Első napi program: Élve eljutni Békéscsabáról Sárospatakig... és a Megyer-hegyi tengerszemtől Pálházáig. Mostanában nem jártam a 47-es főúton, de nem is fogok. Köröstarcsa és Szeghalom között...

Victoryus 5 éve 0

• Metro 2033 túra Moszkvában #1

Üzleti úton voltam Oroszország fővárosában. A konferencia azonban délben végződött és csak másnap délelőtt indult haza a gépem. Volt egy egész délutánom és szöget ütött a fejembe, hogy bejárjam az...

HussarF 7 éve 18

• A legrövidebb út sem egyenes

A Bükk túloldalán akadt munkánk, immár nem először. Légvonalban nem lenne messze Miskolctól se Borsodnádasd, se Bélapátfalva, sem pedig Eger. A hegy miatt viszont akkorát kell kerülni, hogy felmerül...

potyautas 7 éve 0

• Cubot GT99

Széttört, de használható. Ez a készülék volt az első termékem, a Cubot-tól. Korát megelőzte ár/érték arányban, és nagyon meglepett, amit tud. És hogy milyen körülmények között tudja ezt. A Kínai...

Mr. Y 7 éve 0

• Hegyen-völgyön Húsvétkor

Miskoc-Eger 70km/1 óra...vagy 60km/másfél óra. Utóbbit választottam, mert unalmas már a 3-as út. Miközben a szélvédőt törölgettem, hogy rendesen kilásson a kamera, aggódva fedeztem fel néhány apró...