2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Unreal Engine 4 Fejlesztői napló IV. rész

    Reboot, projekt változások, új környezet, új mechanikák és megoldások végül közösségi finanszírozás/ startup.

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Tudástár 8 éve 22

  • Unreal Engine 4 Fejlesztői napló Update - még élek

    Üdv újra a fejlesztői naplómban! :)

    Több hónap kihagyás utána újra jelentkezem, ez egyelőre egy rendhagyó status update, semmi több, az igazi móka 2 héten belül érkezik.
    Nem unatkoztam az elmúlt hetekben, teljesen újragondoltam az egész projektet, új megoldásokat kerestem, új mechanizmusokat és asseteket.

    Illetve közben elkezdtem egy másik komolyabb Kickstarter projekten dolgozni, ezért az prioritást kapott a sajátom felett.

    Vegyük akkor sorra, mik voltak a buktatók?

    - Modellező hiánya, továbbra is egy egyszemélyes hadsereg vagyok, nem túl átfogó modellező tudással. Sajnos iszonyatosan rontotta a munkatempót ennek a tudásnak a hiánya, és mivel nem csak modellezésről van szó, hanem komplexebb feladatokról, egymagamnak egy túl sok volt.

    - Komoly assetek hiánya, hiába volt ott a Substance stb., hiányoztak az igazi velős anyagok, modellek propok stb.

    - A meglévő modellek high polyk voltak, gyenge UV-vel, ezért a világítás/ árnyékolás gyenge volt, a teljesítmény pedig alacsony

    - Hiányzottak a komolyabb mechanizmusok, amik nélkül kicsit unalmas a játékmenet

    És akkor a megoldások:

    Folytatás...

    Clickbait 8 éve 6

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.