2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • 0.21 -es FRISSÍTÉS

    Játék mechanika

    Minimal garázs:

    Egy új minimalisa garázsfelület került hozzáadásra, amivel a gyengébb gépekkel rendelkező játékosoknak szeretnének kedvezni.
    Ez a felület a "Beállításokban" érhető el.

    További Garázs frissítés:

    Új jármű "Customization" ablak
    Új Dealer ablak
    Új "Kihívások " ablak
    Új csata utáni értékelés ablak, hozzáadott közösségi oldalak megosztásán lehetőséggel
    További UI átdolgozás a visszajelzések alapján

    Bevétellel kapcsolatos változások:

    GLOPS -ban módosították a ládák beszerzésének lehetőségét
    Felderítésért járó hozam akkor is megmarad, ha felderítő és a célja között megszakad a folyamat
    Mostantól csak a célpont első felderítésekor számolja a bevételt

    PvP bevételi változás:

    Folytatás...

    myckey 7 éve

  • Lövedék mechanizmus változtatások

    0.21 Lőszer típus változások

    A változtatások annak köszönhetőek, hogy átgondolásra kerültek az alábbi nehezményezések, anomáliák és hibák:

    - Egyes esetekben nehéz ténylegesen megjósolni a sebzésnek a kimenetelét, a különböző nem teljesen megfelelő mechanizmusok miatt
    - Egyes esetekben kiszámíthatatlan az egyébként egyértelmű átütési lehetőség is, mint a nagy kaliber vs vékony páncélzat okozta furcsa lepattanók esetében is
    - Néha az alacsony szintű kevésbé fejlett HEAT lövedék jelentősebb kárt képes okozni mint a fejlettebb és magasabb szitű variánsaik
    - Az átütés jelző számos esetben hibát produkál, nem a lehetséges megfelelő eredményt mutatja

    Páncéltörő lövedék:

    Elveszíti a sebzés bónuszt, de lövedék normalizációt kap. Tehát ha egy találat lepattanó lenne a becsapódás szöge miatt, akkor ezentúl lesz esély arra hogy érdemleges legyen a találat, mivel lesz egy pár fokos rásegítő mechanizmus.

    Folytatás...

    myckey 7 éve

  • 0.20.3831

    Itt az újabb frissítés, mely számos dolgot javít és optimalizál a járművek és egyéb tekintetben. Ezek mellett pedig a Global Ops és PvP játékmód is kap régi új térképet, továbbá pedig teszt jelleggel összevonásra kerül a PvP és GO játékmód várakozó listája.

    Global Operation játékmódba bevezetésre került a Ghost Field map, átdolgozott változata. Az lesz az érdekessége a térképnek, hogy itt AI ellenfelekkel nem fog találkozni a játékos, illetve az utolsó fázisban megjelenik egyfajta köd is, nehezítésképpen.
    Továbbá egy 7 napos tesztperiódus erejéig, összevonásra kerül a PvP és GO játékmód várakozó listája, így csökkenteni szeretnék a várakozási időt valamint növelni az esélyét hogy Global Operation játékmódba juthasson a játékos, amennyiben ez a tervezet beválik, a jövőben fixen a játék részét fogja képezni.

    – GO -ban javításra került még a túlzott láda “dobás”
    – Desert Cross mapon fixen 70% -ban let meghatározva a jármű javítása
    – A teljesítmény összesítő képernyő már több infot jelenít meg a pont díjazásról
    – A javítás és lőszer utánpótlás ezentúl nem kerül kreditbe

    Folytatás...

    myckey 7 éve

  • 0.20.3814.

    2017. 06. 13-án Magyar idő szerint 08 órától , 4 órás szerver karbantartás lesz. Ezen időszak alatt a játék nem lesz elérhető, valamint tölthető lesz a 0.20.3814 -es Frissítés is.

    A 0.20.3814- es Frissítés számos javítást hoz a Custom match szekcióban. Ezen kívül központi és járműveket érintő változtatásokat is eszközöltek a fejlesztők. 0.20.3814 Frissítés!

    Járművek:

    Tűzgyorsaság a 2A70 ágyúval kapcsolatosan mely a BMD-3, és a BMD-4 -en elérhető 9 lövésre nő percenként, BMP-3M 10 lövésre nő percenként
    Fegyver választás késleltetése a Sphinx, BMP-3, BMP-3M és BMD-4 -en ,csökkent 0,25 másodpercre
    AP lövedék átütése Sphinx-nél nőtt 200mm-re
    Lövések közötti késleltetés ATGM indításnál, Sphinx kapcsán csökkent 1,5 másodpercre
    T-15, ATGM indításai közötti késleltetés csökkent 1 másodpercre
    Warrior, T-15 és Bradley folyamatos tüzelés közbeni pontosságcsökkenését, redukálták

    Folytatás...

    myckey 7 éve

  • 0.20 Frissítés

    A 0.20-as Frissítés követi a 0.19 által meghatározottakat, de próbál azokon finomítani számos helyen, továbbá egy átdolgozott kezelőfelülettel akarja könnyedebbé tenni a játékosok eligazodását a játékban.

    Az egyik leggyakoribb visszajelzés ami az elmúlt időszakban érkezett a játékosoktól, az a garázsfelület nem megfelelő átláthatósága. Ezért ez teljesen átdolgozásra került érintve a járműveket, játéklehetőségeket és minden más elemet tekintve.

    A főbb jellemzői a 0.20-as frissítésnek:

    Új felhasználói felület
    Garázs frissítés
    Balance 2.0 kiegyensúlyozása
    Játékmenetet érintő módosítások
    Továbbá bevezetésre kerülnek a tervezett tartalmak, mint a Közép EU AFV és TD vonal, miután a fentiek élesítésre kerültek.

    ÚJ FELHASZNÁLÓI FELÜLET

    A garázs és a felhasználói felület jelentős változásokon esik át, próbálva így megfelelni a visszajelzéseknek és az elvárásoknak:

    Folytatás...

    myckey 7 éve

  • Armored Warfare 0.19-es frissítés

    Balance 2.0

    GAMEPLAY MECHANIZMUSOK

    Új ATGM Feature: Rakéta Zaj

    Minden ATGM kapni fog egy úgynevezett “missile noise” -t. Ezentúl a rakéta röppályája nem lesz teljesen egyenesvonalú, mint volt megelőzőleg. Ezt követően bizonyos kilengést lehet majd tapasztalni, így megnehezítve a célon tartást.
    Természetesen ennek a hatása kiküszöbölhető, ahogyan haladunk fentebb a harckocsiszinteken, és érünk el fejlettebb technológiákat!

    Lőszer Mechanikai Változások

    Járművek okozta sérülések már nem az osztályoktól függenek, hanem a kalibertől és az alábbiakban meghatározottaktól

    – Torkolati energia
    – Lövedék/Átütő súly
    – Torkolati sebesség
    – Anyag

    A modern lövedék természetét jobban bemutatva, az alábbiak szerint módosításra kerülnek :

    – Minden kinetikus lövedék a ” depleted uranium penetrator ” -val + 10% sebzés bónuszt kap
    – Minden fejlesztett fegyver mely nagyon magas torkolati értékkel bír + 10% sebzés bónuszt kap

    A típustól függően, a lövedék fejlődik az osztályokon keresztül az alábbiakban:

    Folytatás...

    myckey 7 éve

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.