2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Miért nincsenek S60 natív játékok? Szerintem... UPDATE!

    blueMerle: "De miért? A határtalan warez miatt lehet ez hogy nem éri meg minoségu cuccot fejleszteni Symbian/WM alá? :("

    Az iPhone-on sokkal könnyebb warezolni, mint S60-on. Erre kenni az alkalmazások
    hiányát csak egy rossz kifogás lenne a kiadóknak. Én más tényezőket érzek kritikusnak:

    1) Az USA-ban az S60 jelentéktelen, a WM is az üzleti szférában (volt?) erős, ahol a játék nem szempont. Nyugat-Európában nem tudom hogy oszlanak meg az S60-as telefonok a felhasználók között, de lehet, hogy itt sincs elég játékos. A világ többi része meg nem vesz programokat (Kelet-Európa), nincs egyáltalán telefonjuk (Afrika, Antarktisz), vagy teljesen más kaliberűek (Ázsia).

    2) Az iPhone a pletykák/pfújolók ellenére nagyon is rendben van hardveresen. Például az összes i-eszközben alapból adott az FPU, a 3D gyorsítás, nomeg az accelerométer. Nem is beszélve az egységes felbontásról és az operációs rendszerről. A Nokia/Samsung telefonok ebből a szempontból nagyon fragmentáltak, bárki bármit is állít, legyen az fanatikus vagy marketinges vagy egyszerű felhasználó (bár az utóbbiak inkább észreveszik, hogy "jéé, ez így működött a másik telefonomon, itt miért hiányzik?"), fejlesztői szemmel teljesen másképp néz ki a látkép.

    Folytatás...

    Karma 15 éve 11

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.