Hirdetés

2019. február 22., péntek

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Szolgáltatói hozzáállás

    Sok már egy kissé a szolgáltatóktól, hogy hülyének néznek. A jelenség általános, nem is új keletű, csak most gondoltam, hogy meg is írom. Nem különösebb céllal, csak hogy leírjam, hogy "anyátokat".

    Lássuk. reggel bemegyek a bankba. Mondjuk mert van pénzem valamiért, és nem akarok pár tízezret magamnál hordani, beteszem számlára.
    Lássuk. Pécs egyik frekventáltabb helyén van a bank. Van 5 pénztár, abból nyitva van kettő. Azaz egy, mert a másikhoz egyszerű halandó nem mehet, az egyéb ügyekre van fenntartva. Nagynéha, de az ritka, nyitva van akár 3 pénztár is, abból kettő van fenntartva lakossági ügyfeleknek. Halleluja.
    A bankban a sor állandósult. Sok éve járok erre a helyre, pont a sor miatt nem gyakran, de nap közbeni automatás pénzfelvételkor is látom, mi van az ügyféltérben : sor. Nem kicsi. Nem fogy gyorsan.
    Ugyebár az általános egy nyitvatartó pénztárnál, ha valaki bármi bonyolultabb ügyet akar intézni, az kb. 20 perc várakozás. Hideg élelem, olvasnivaló nélkül odamenni sem érdemes. Nem hogy ebédidőben elszaladok bankolni.

    Következő, bankolás után irány a Spór. Ugyanaz a környék. Van 5 pénztár, abból max. 3 szokott nyitva lenni, de inkább 2. Sor szinte mindig, ha valamelyik banki terminál, vagy pénztárgép csúcsidőben befagy, vagy akár stornózni kell, akkor káosz.

    Folytatás...

    hcl 7 éve 12

Hirdetés

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.