2020. március 29., vasárnap

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Van valakinek Forex tapasztalata?

    Sziasztok!

    Mostanában elkezdtem egy kicsit a pénzügy világa felé orientálódni, és egyre jobban mozgatja a fantáziámat a kereskedés.
    Nyitottam egy demo számlát az Admiral Markets-nél, na meg olvasgatom a könyveket, nézegetem az ezzel kapcsolatos videókat. Na de:
    Eddig nem igazán tudtam, hogy milyen brókercégek vannak, és most kezd tiszta lenni, hogy a CFD brókerek esetén gyakorlatilag a brókerházzal "harcolok" a pénzért, nem a valódi tőzsdepiacon üzletelek.
    Mennyire megbízhatóak ezek a cégek? Ha ellentétes a cég érdeke az enyémmel, az rám nézve soha nem jelent jót.
    Ha nyereségem keletkezik, azt kifizetik rendesen? Nem manipulálják a számlákat, árfolyamokat?
    Nem akarok úgy beleölni hónapokat, éveket, hogy utána meg azt mondják "bocs, de benyeltük a lóvédat".

    Ez is nagyon bizalomgerjesztő:

    "1.1 Az Admiral Markets UK Ltd fenntartja magának a jogot, hogy bármikor elfogadhatja vagy megtagadhatja az ügyfelek kifizetési kérelmét."

    Szóval mik a tapasztalatok ezen a téren?

    EclipseGT 4 hete 50

  • Unreal Engine: Készítsünk Játékot #2

    Sziasztok!

    Az első poszt óta túl sokat nem foglalkoztam a játékkal, mert a családi dolgok nagyon lefoglaltak, de azért történt 1-2 "kisebb" előrelépés. :K

    A játékmenethez még nem nyúltam, mert az hosszabb elfoglaltság, valamint eléggé odafigyelős is.
    Viszont a "haladjunk!!!" nem hagy nyugodni, így level design + optimalizálás téren fejlődött a mű.

    A kezdő erdős pályarész nagyjából már elnyerte a végleges formáját. Ezen már nem hiszem, hogy sokat változtatok.



    Egy "kicsit" változott a design a legutóbbi állapotokhoz képest. :D

    Az optimalizálás viszont folyamatos kihívást jelent.
    Legutóbb egy nagyjából 100x100 méteres rész lett "berendezve", ott nagyon szépen megvolt a 60+FPS.
    A mostani erdő nagyjából 4-5x akkora, mint elődje, több is a szikla, sokkal több a fa, stb.
    Itt megint úgy nézett ki a framerate, hogy kb. 30. Ismét elment ~1,5 napom arra, hogy sikerüljön "emberi" értékekre feltornázni.

    Folytatás...

    EclipseGT 2 hónapja 2

  • Unreal Engine: Készítsünk Játékot #1

    Sziasztok!

    Egy ideje kóstolgatom a ma népszerű engine-eket (Unity, UE4), és most eldöntöttem, hogy ássunk a dolgok mélyére. Készítsünk egy játékot!
    Hajlamos vagyok félúton abbahagyni dolgokat, ezért gondoltam egy blog formájában megörökítem a folyamatot. Hátha ez ad egy kis plusz löketet. Na meg persze párom is rugdossa a seggem, hogy abba ne hagyjam. :D

    Sokáig agyaltam, hogy mivel kellene kezdeni. A legésszerűbb, leglogikusabb az volna, ha valami egyszerűbb 2-2.5D játékot készítenék. El is kezdtem, de őszintén szólva ez a vonal nagyon nem érdekel.
    Ha pedig valamit nem szeretek csinálni, abból nem szokott jó dolog kisülni.
    Így egyből fejest ugrottam a 10km mély óceánba, és a a fenékig nincs megállás. :N

    Eleinte egy kicsit csapkodtam a teendők közt (egy kis level design, egy kis karakter, "fúúú, kellene valami ellenfél is", stb.), de nagyon gyorsan rájöttem, hogy ebbe kőkemény rendszert kell vinni, mert így őskáosz lesz belőle. :D

    Folytatás...

    EclipseGT 2 hónapja 14

  • Pedig azt hittem, hogy ez a gép egy darabig jó lesz...

    Amikor az ember összerak egy "mindenes" otthoni gépet, és azt hiszi, hogy a Ryzen 2600, valamint 16GB RAM mindenre is elég.
    Aztán jön egy Unreal Engine... :DDD

    EclipseGT 3 hónapja 10

Hirdetés

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.