Üdv!
Gyorsan felvázolom a dolgot.
Adott egy telefon, amely többször is megjárta a szervizt, többnyire ugyan azzal a problémával, illetve azóta több hiba is jelentkezett. 2015.04.14-én lett leadva most utoljára. Azóta már 1 hónap eltelt. A jegyzőkönyv nem tartalmaz semmilyen fajta dátumot, amelyet vállalnak, illetve a weboldaluk sem ír semmilyen konkrétumot arra, hogy a javítás mennyi időt fog igénybe venni. (Eddigi munkahelyeimen mindig volt határidő, amely 30 nap volt).
Kérdésem az volna, hogy ez valamilyen fajta jogszabályba be van foglalva, vagy ezt maga a cég szabja meg, hogy mennyi időt vehet igénybe a javítás? Fogyasztóvédelem oldalán sok mindent átolvastam, de semmilyen konkrét információval nem találkoztam (vagy csak vaksi vagyok és nem láttam).
Segítsetek kérlek a dologban, írjatok okosságokat!
Köszönöm!