Minden szimulátor rajongó figyelmébe ajánlom az alábbi oldalt:
Ebben a demoban kedvünkre törhetünk egy autót , de úgy ahogy még valós időben soha nem láttuk.
Izelítő:
A demot itt lehet letölteni:
beamNg 0.3
[ ÚJ BEJEGYZÉS ]
Minden szimulátor rajongó figyelmébe ajánlom az alábbi oldalt:
Ebben a demoban kedvünkre törhetünk egy autót , de úgy ahogy még valós időben soha nem láttuk.
Izelítő:
A demot itt lehet letölteni:
beamNg 0.3
Tényleg durva ahogy gyűrődik a karosszéria,nagyon jól megcsinálták.
Viszont van egy komoly hiányossága a játéknak,mégpedig a karcolódás teljes hiánya.
Ez miatt a töréseknek kissé steril hatása van.
Nem igazán értem miért nem kezdenek vele valamit, AAA játékoknak messze nincs ilyen törés fizikája, ilyen apróságot miért nem tesznek bele évek óta,rengeteg dobna az összhatáson és az önmagába is zseniális sérülések még részletesebbé válnának.
Nem lehet azokkal a "szuper" aaa játékokkal összehasonlítani.
Ebben munka van abban meg pénz.
Amugy órákat el lehet vele lenni mert két egyforma törést nem tudok produkálni
http://pouet.net/prod.php?which=5633
Plusz egy kis apróság, hiányzik a szélvédők szilánkos kitörése.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
AAA játékoba van Single Player vagyis mesterésges inteligencia, AI számitási kapacitását is ki kell gazdálkodni, pályák részletességéről nem is beszélve.Önmagába a kocsi törésre hamar rá lehet unni, magam részéről díjaznám ha lennének ellenfelek,előzés helyett szivesen megbökném oldalról a csomagtartóját, stb. Valamiért elmúlt 4 évbe(Steames megjelenés 2015) semmilyen plusz mechanika nem került be.Szóval messze nem tökéletes játék.
Luck Dragon:Tényleg az sincsen.
Igen, én is ezt hiányolom, mert a freeroam-ot hamar meg lehet unni. Még sima körversenyek sincsenek, csak mod-ként lehet letölteni párat. A beígért karriermódnak meg aztán pláne se híre se hamva évek óta. Kicsit elkényelmesedtek a fejlesztők sajnos.
Évek óta nyúzom, jó kis játék
rip and tear, until it is done
Nemreg lattam mar a 0.17 -es verzional tart.
Eleg sok ujitas van benne.
http://pouet.net/prod.php?which=5633
0.18 a legújabb verzió.
rip and tear, until it is done
Mar a 0.17 esnek is orultem mint majom a farkanak
Evek ota vartam...
http://pouet.net/prod.php?which=5633
A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
A Nitro sorozatban több, vásárlásra ajánlott notebookot is láttunk már, most az egyik legújabb modellt próbáltuk ki.
Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.