Csak eljött a nagy nap, a próba ideje. Demó alapján nem tűnt rossznak a dolog. Rövid leszek...
Kalap fos az egész.
Csodás a grafika, szépek az autók, szép a környezet, meg minden. És mindezt 1680x1050-ben mindent fullra húzva, 2x élsimítással röhögve viszi a 9600GT+2,66Ghz E4400 páros. Ennyit pozitívumként, mert az is van.
Ami kicsapta a biztosítékot: az irányítás. Billentyűzettel inkább sehogy. Kormánnyal már egész jó. Vagy legalábbis annak tűnt az elején. Tier2-es gépekkel már kb. lehetetlen normálisan (rásegítések nélkül) menni. Kanyarba még vígan ződet mutat a hülye ideális ívet jelző csík, nyomom is neki, mint a barom, persze elszállok a francba. Hmm. Elhiszem, hogy én vagyok a nyomorék, de... az AI meg úgy megy, mint akit odaragasztottak. Hát anyád... Nem, köszönöm nem akarok kormányzás-, meg fékrásegítést. GTR2-ben érdekes nincs szükség ilyenre, és meg tudom közelíteni a hivatalos körrekordokat is. Itt meg egy kínlódás egy kanyargós úton maradni, ráadásul sokszor be se lehet látni rendesen a terepet, és a hud is egy inkább zavaró, mint segítő tényező.
Erre még időnként olyan össze-vissza rángatja a kormányt (Formula Force EX), hogy csak nézek mi a rák van... "Természetesen" az ffb erősségét nem lehet állítani, az meg csak hab a tortán, hogy az első indítás után csak akkor van újabb konfigurálásra lehetőség, ha már lenyomtam az első versenyt. No comment.
Sokkal többet persze nem vártam, megszoktam már, hogy az NFS újabban nem hozza azt, amit beharangoznak. Tényleg más lett, mint az eddigiek (mindenképp jobb próbálkozás az Undercover-nál), de engem nem győzött meg, 2 óra után azt mondtam, ennyi volt. Delete.
Nálam is delete, nem vagy egyedül.
Kár érte. Nálam az NFS már régen megbukott.