2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Enefessift - kukába vele!

Írta: | Kulcsszavak: need . for . speed . shift

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Csak eljött a nagy nap, a próba ideje. Demó alapján nem tűnt rossznak a dolog. Rövid leszek...
Kalap fos az egész.
Csodás a grafika, szépek az autók, szép a környezet, meg minden. És mindezt 1680x1050-ben mindent fullra húzva, 2x élsimítással röhögve viszi a 9600GT+2,66Ghz E4400 páros. Ennyit pozitívumként, mert az is van.
Ami kicsapta a biztosítékot: az irányítás. Billentyűzettel inkább sehogy. Kormánnyal már egész jó. Vagy legalábbis annak tűnt az elején. Tier2-es gépekkel már kb. lehetetlen normálisan (rásegítések nélkül) menni. Kanyarba még vígan ződet mutat a hülye ideális ívet jelző csík, nyomom is neki, mint a barom, persze elszállok a francba. Hmm. Elhiszem, hogy én vagyok a nyomorék, de... az AI meg úgy megy, mint akit odaragasztottak. Hát anyád... Nem, köszönöm nem akarok kormányzás-, meg fékrásegítést. GTR2-ben érdekes nincs szükség ilyenre, és meg tudom közelíteni a hivatalos körrekordokat is. Itt meg egy kínlódás egy kanyargós úton maradni, ráadásul sokszor be se lehet látni rendesen a terepet, és a hud is egy inkább zavaró, mint segítő tényező.
Erre még időnként olyan össze-vissza rángatja a kormányt (Formula Force EX), hogy csak nézek mi a rák van... "Természetesen" az ffb erősségét nem lehet állítani, az meg csak hab a tortán, hogy az első indítás után csak akkor van újabb konfigurálásra lehetőség, ha már lenyomtam az első versenyt. No comment.
Sokkal többet persze nem vártam, megszoktam már, hogy az NFS újabban nem hozza azt, amit beharangoznak. Tényleg más lett, mint az eddigiek (mindenképp jobb próbálkozás az Undercover-nál), de engem nem győzött meg, 2 óra után azt mondtam, ennyi volt. Delete.

Hozzászólások

(#1) gabor85


gabor85
őstag

Nálam is delete, nem vagy egyedül.
Kár érte. Nálam az NFS már régen megbukott. :(

(#2) whiz válasza gabor85 (#1) üzenetére


whiz
aktív tag

Én reménykedtem. A demó alapján jónak tűnt, ha csiszoltak volna rajta... de persze a demó célja nem a bétateszt... hát evvan. Nem sok kellett volna egy igazán jó NFS-hez...

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#3) No-kia


No-kia
őstag

nekem is tetszene, de az iránytás... :W

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#4) Samus


Samus
addikt

Számomra a legutolsó emlékezetes NFS rész a Most Wanted (A két Underground után, zeneileg ez a három rész volt az Ultimate, a Carbonban volt pár szám, de utána már elkezdtünk erőteljesen elektro-techno stílusba kanyarodni, én pedig szerettem a zúzást száguldás közben, a végén már bevetettem a Winampot, és kikapcsoltam a zenét játék alatt) volt. A Carbon úgy ahogy még elment (az új autók jók voltak, az egyedi lehetőségek nem voltak rosszak, a kanyon mód újdonsága egy darabig tetszett, a hibákról most nem szólnék, az 1.3 patchnál már játszható volt nálam a játék előtte sorban fagyott), a gépigény nőtt, de szerintem a grafika nem javult sokat. A ProStreet egy kalap kaki volt. Rettentő irányítás (Easy módban nem lehetett játszani, minimum közepes, de inkább Hard (King) módban már irányítani is lehetett a gépeket (igen, volt összefüggés, de mire rájöttem...véletlen láttam egy oldalon). Persze, reális irányítást szerettek volna, de az NFS mindig is árkád volt...Az Undercover már el sem futott rendesen, a Shiftet pedig meg sem néztem. Az NFSnek vége, számomra.

[ Szerkesztve ]

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#6) whiz válasza Samus (#4) üzenetére


whiz
aktív tag

"igen, volt összefüggés"

Bizony volt. A mai napig fel nem fogom ki találta ki azt a baromságot, hogy az ellenfelek képességeit összekötötték az autó irányítását "segítő" elemekkel... King módban már tényleg egész jó volt az irányítás, csak épp az ellenfelek is olyan brutálisak lettek közben, hogy az aztán tényleg kihívás volt, elkapni őket (vagy legalábbis nekem az volt).

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#7) Samus


Samus
addikt

A mai napon volt szerencsém kipróbálni az Enefessift nevű játékot...mit is mondjak, két perc után felálltam, és azt mondtam, köszönöm, megyek. A grafika lenyűgöző ("hardcore" gamer gépen játszottam haveromnál 1440x900 felbontásban). De a játék. Mikor először megláttam, azt hittem a GTR egyik részével játszom. Csak a HUD volt más. Ezután az irányítás is erről győzött meg. Borzalom, ha NFS szempontból nézzük. Ez már kőkemény szimuláció próbál lenni, holott a GTR-t Arcade módban nagyon jól lehet billentyűzetről is vezérelni (az más, hogy elvész a szimuláció élménye). Ezzel alátámasztottam azt, amit először is állítottam, írtam a játékról. Kukába vele...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#8) whiz válasza Samus (#7) üzenetére


whiz
aktív tag

"Borzalom, ha NFS szempontból nézzük. Ez már kőkemény szimuláció próbál lenni"

Szerintem ez még nem baj. A probléma nálam ott kezdődik, hogy élvezhetetlen a játék a korcs irányítás miatt (igaz nem adtam neki túl sok időt, de a sokat említett GTR-nek sem kellett, mégis gyorsan belejöttem, pedig az inkább szimulátor)... :(((

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.