2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Garanciális tapasztalatok

Írta: | Kulcsszavak: mosógép . garancia . indesit

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Eddig nem sok cég garanciális ügyintézésével kerültem kapcsolatba, de eddigi tapasztalataim túlontúl pozitívak és félek előbb-utóbb jön a vidám magyar pofáraesés. (remélem nem most) Történt ugyanis, hogy a 2 hetes Indesit mosógépem tegnapról mára úgy döntött ő nem óhajt bekapcsolni és elutasítja az áramot az életéből, elunta a mosást. Üfsz.-es hölgy maximálisan korrekt volt, szakszerű, kedves, udvarias, eddig csupa pozitív tapasztalat, hát remélem a szervizesek is ilyenek lesznek. Várom a folytatást, majd megírom itt folytatásként.

Eddig a Logitech és a Dell szolgáltatásait vettem igénybe, mindkettőről ódákat tudnék zengeni, de megtették már helyettem sokan mások, maradjunk annyiban, hogy ezek miatt a tapasztalatok miatt fogok csak Logi perifériákat és NBD garis Dell notikat venni a jövőben is.

Valakinek esetleg akad Indesites sztorija?

Szerk. 11.05.:

Felhívott ma délelőtt a szervízes, megbeszéltük az időpontot 13 órakor már itt is volt. Lekapta a mosógép tetejét, egy csatlakozó lazult meg és ezért nem kapott áramot a gép. Megszorította a csatit fogóval, gép teteje vissza, tesztelés, hibátlan, köszönöm, viszlát! :) Egy újabb cég szerzett nálam pirospontot :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.