Hát magyarul elég érdekes neve van.
[ Szerkesztve ]
Hát magyarul elég érdekes neve van.
[ Szerkesztve ]
"Rendben, mi a munka? Reklám! Egy kelet-európai üditőnek amit Splort-nak hívnak. A világ első cékla ízű kólája!"
Ja, hogy ez a neve???
Xiaomi Mi 9T Pro, valamint Mi 5S és Mi 3W a parkolópályára rakva.
A készítők valamilyen bejelentésre készülnek az este folyamán, ami elvileg a széria új felvonása lesz a szóbeszédek szerint.
A Sierra Forest a tokozást tekintve nagyon el lesz eresztve, ami persze az Advanced Performance irány sajátja volt régen is.
A Kínával híresen keménykedő Trump-adminisztráció legdurvább döntése is eltörpül az USA friss terve mögött.
A legújabb videóban a hamarosan megjelenő új DLC fegyverei és felszerelései kapnak fókuszt.
A PCI Express 5.0-s, aktív hűtéssel ellátott meghajtó 1-től 4 TB-ig fedi le az igényeket.
Háztartásonként több mint 18 ezer forintot költünk médiára havonta – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. A felmérés szerint átlagosan napi 300 percet tévézünk és több mint 200 percet internetezünk.
Tizenöt év telt el azóta, hogy megismertük Isaac Clarke-ot, a galaxis talán legpechesebb mérnökét – az Ishimura bányász űrhajó újabb bejárása pedig ma is nagyszerű horrort jelent.
A január 8-án aláírt adásvételi megállapodásnak megfelelően a 4iG Nyrt. 51, a Magyar Állam pedig 49 százalékos közvetett befolyást szerzett a magyar piac második legnagyobb telekommunikációs vállalatában.
Az európai fogyasztóvédelmi hatóságok gyorsvizsgálata alapján a kereskedők több mint harmada észrevétlen, ún. „sötét mintázatú” módszerekkel manipulálja a fogyasztókat az online térben – írják a Gazdasági Versenyhivatal friss közleményében.
Amennyiben sikerrel járnak, az komoly változásokat hoz majd a számítógépes programozás világába.
A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata alapján az eMAG webáruház üzemeltetője megszegte egyes kötelezettségeit, amelyeket korábbi, jogsértő akcióinak kompenzálására vállalt a GVH, illetve a felhasználói felé.
Lassan, de biztosan növekszik a (média)tudatosság, azaz a fogyasztókban életszerű és erőteljes igények mutatkoznak a médiatudatosság használatában és társadalmi fejlesztésében – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közelmúltban végzett kutatásából, amely kitért a tájékozottság iránti igény, az információfelelősség és a magánszféra védelmére is.