Amikor a "nem hülyék" piros boltja előbbre helyezi a vásárlót, mint önmagát. Pozitív történet a Médiáról, játszódik 2014 Decemberében 2 felvonásban.
Történt a tegnapi napon, hogy új okostelefont vásároltam szolgáltatónál. Az ott felkínált szilikon tok ára azonban már kiütötte a biztosítékot. (de ahogy láttam még az eladónál is )
Így hát hazafelé betértem az útba eső M.M.-ba, hogy bizonyos kiegészítőket, amik máshol sem olcsóbbak, hát jó lesz ott is megvenni. Vásároltam is egy Cellect átlátszó műanyag tokot. Erről már csak otthon derült ki, hogy nem védőtok, ahogy a dobozán 2 helyen is jó nagy betűkkel áll (illetve a blokkon is), hanem egy kvázi hátlap, mivel a teló csak úgy helyezhető bele, ha a hátlapot eltávolítom. Plusz megrázkódtatás volt, hogy mint említettem a "tok" átlátszó volt. Megjegyzem valahol a sarokban hangyányi betűkkel fel volt tüntetve, hogy "műanyag hátlap"...
Nosza mai nap, gondoltam visszaviszem próba-cseresznye, hátha. Meglepetésemre a vevőpultos hölgy azonnal, kérdés nélkül kiállította a levásárlást igazoló papírt. (mentségemre legyen mondva: kulturáltan bontottam ki és blokk is megvolt).
A boltban láttam, hogy ettől a márkától nem várhatok csodát. (minden termékük ilyen jellegű...) Sőt a készülékemhez (Galaxy S4 mini) nincs is normális műanyag/szilikon tok. Így végül egy Pierre Cardin "becsúsztatós" tok mellett döntöttem (és a különbözetet fizethettem), de egy eladóval bele is próbálhattam legalább a telefont. Ennek a toknak is van ám érdekessége: a doboz szerint S3-hoz jó... az S4 minire mintha ráöntötték volna, hogy az S3 hogy férne bele az számomra rejtély...