Lehet butaságot fogok kérdezni, de szeretném tudni a következőt:
Dolgozom egy helyen, ahol a munkába lépés első napján, az előző munkahelyről kapott papírokat le kellett adnom egy másik szervnek, akivel a munkáltatóm kapcsolatban van bérszámfejtés és egyéb ügyekben. Na most, azokból a papírokból az eredeti példányokat adtam le, mert fogalmam nem volt, hogy jó-e a másolat vagy sem. OEP kiskönyv miatt nem aggodalmaskodom, mert azt biztosan visszakapom, de hogy a másik 3 papíromat, amikből nincs másik példányom (Munkáltatói igazolás a jogviszony megszűnésekor; Igazolás a kifizetett egyéni járulék alapot képező kifizetésekről és levont járulékokról; Jövedelem igazolás az egészségbiztosítási pénzbeli ellátás megállapításához) visszaszolgáltatják-e nekem, nem tudom. Úgy tudom azokat is meg kell tartani pár évig, szóval gázosnak érezném, ha mégse kapnám vissza. Jelenlegi munkahelyemen amikor megszűnik a munkaviszonyom, arról megkapom a kilépő papírokat, de én az előző munkahelyről kapottakat is visszaigényelném. Bárki szerint, visszakapom én a régi papírjaimat is? Ha tud valaki válaszolni, örvendenék, mert ez a kérdés motoszkál a fejemben.