Miért van az, hogy az ember sokadik telefonálgatás után se tudja elérni azt, hogy egy telibeszabott felhasználói felületen azt lássa, amit megbeszélt az ügyintézővel?
Eltelt pár hét, mióta a telefonokat megejtettem egy nagy magentaszínű T betűs cég felé, hogy a szolgáltatások árai és hűségideje rendben fel legyen tüntetve, erre mai napig azt látom, hogy hűségidő nélküli árral fut az egyik szolgáltatás (egyébként mindhárom egyaránt 1 évesen fut).. Gyakorlatilag minden rendben van (amit ők látnak rendszerben, ott minden oké), és mondták is, hogy 1-2 hét, mire átáll a rendszer, hogy én is azt lássam, ami a valós, de rohadtul nem így van, és az az 1-2 hét is eltelt már bőven. Cseppet bosszant ez.. Szoktam volt mondani, T, úgy imádlak..
Ezt az "átáll a rendszer" és társai szövegeket soha nem értettem. Átírsz valamit egy számítógépen, és bumm, már meg is változott. Vagy ezek C64-esekkel dolgoznak és floppyn hordozgatják egymásnak az adatokat, vagy mi?