2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Elképesztő..

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Miért van az, hogy az ember sokadik telefonálgatás után se tudja elérni azt, hogy egy telibeszabott felhasználói felületen azt lássa, amit megbeszélt az ügyintézővel?
Eltelt pár hét, mióta a telefonokat megejtettem egy nagy magentaszínű T betűs cég felé, hogy a szolgáltatások árai és hűségideje rendben fel legyen tüntetve, erre mai napig azt látom, hogy hűségidő nélküli árral fut az egyik szolgáltatás (egyébként mindhárom egyaránt 1 évesen fut).. Gyakorlatilag minden rendben van (amit ők látnak rendszerben, ott minden oké), és mondták is, hogy 1-2 hét, mire átáll a rendszer, hogy én is azt lássam, ami a valós, de rohadtul nem így van, és az az 1-2 hét is eltelt már bőven. Cseppet bosszant ez.. Szoktam volt mondani, T, úgy imádlak.. :W

Hozzászólások

(#1) kemotox


kemotox
addikt

Ezt az "átáll a rendszer" és társai szövegeket soha nem értettem. Átírsz valamit egy számítógépen, és bumm, már meg is változott. Vagy ezek C64-esekkel dolgoznak és floppyn hordozgatják egymásnak az adatokat, vagy mi?:D

(#2) Ghoosty válasza kemotox (#1) üzenetére


Ghoosty
őstag

"átáll a rendszer" lehet, fix időpontú batch futás alatti bedolgozás, szinkronizáció, az ügyintéző felülete élő, míg a felhasználó pedig késleltetett, szerintem ezzel semmi gond nincs. A gond ott van hogy ez miért tart 2 hétig. Pár óra még szerintem rendben van.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.