2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Garancia feltételek

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Általános locsifecsi

Igyekszem minden esetben úgy eljárni, ahogy én is elvárnám, ha a másik oldalon lennék, de a türelmed és megértésed kérem egy ilyen ügymenetben.
A terméket átnézem, kipróbálom, tesztelem, így valószínűtlen, hogy probléma lépne fel. Amennyiben mégis, helyt fogok állni az általam eladott árucikkért, ahogy ezt tettem már nem egy esetben.
Amennyiben egy terméknek van hibája, az a hirdetésben feltüntetésre kerül, ezekre nem vonatkozik garancia.

Időtartam

A termékre vállalt garancia időtartalma a hirdetésben kerül rögzítésre.
A még határidőn belül jelzett probléma természetesen megoldásra kerül akkor is, ha közben kifutunk a vállalt időintervallumból.
A külsős személyek/cégek által biztosított garanciát jelölöm a hirdetésben. Ezekre felelősséget nem tudok vállalni, a rendelkezésemre álló papírok/adatok alapján jóhiszeműen véleményezem, hogy az adott garancia érvényes.

Garanciavesztés

A garancia érvényét veszti, nem rendeltetésszerű használat, megbontás, fizikai sérülés, vagy tuning esetén.
Amennyiben a vevő a garanciális ügymenet során trágár, követelőző, fenyegető stílusba vált át, a garancia megvonásra kerül.

Mire nem vonatkozik a garancia

A garancia műszaki hibára, működésképtelenségre vonatkozik. Amennyiben "nem tetszik", "nem is viszi el xy játékot maxon", "mégsincs rá szükségem" és hasonló helyzetek kerülnek elő, akkor nem garanciális problémáról beszélünk. A termék teljesítményéről, képességeiről a leírásban megadott specifikációk alapján a vevőnek feladata pontosan tájékozódni.

Méltányosság

Amennyiben kifutottál a vállalt garancia idejéből, vagy úgy érzed, hogy pontos tájékozódásod ellenére sem felel meg neked a vásárolt termék, nyugodtan megkereshetsz. Egy értelmesen megfogalmazott üzenet, vagy telefonhívás nem igényel sok erőfeszítést, de az esély megvan rá, hogy a vállalásaimon felül teljesítek, hogy a Vásárló elégedetten távozzon.

Ügyintézés menete

Amennyiben a termékkel bárminemű probléma merül fel, írásban kérném jelezni a hiba minél pontosabb leírásával, esetleg képi- vagy videós dokumentálásával.

Amennyiben a felmerült probléma nem "távgyógyítható", a termék visszajuttatása a vevő feladta, illetve a költségek is őt terhelik. Javítás után a vevő számára én küldöm/viszem el a terméket.
Amennyiben a termék javíthatatlan, és csomagküldés útján kerül visszajuttatásra nem áll módomban előre visszautalni, vagy utánvéttel kifizetni a vételárat. Átveszem, ellenőrzöm hogy nincs-e garanciavesztést okozó történet és utána térítem vissza az árát. Ennek átfutását egy héten belül garantálom.

Garanciális probléma esetén egyszer megkísérelhetem megjavítani a terméket. Amennyiben másodjára is használhatatlanná válik a termék, a teljes vételárat visszaadom. A szállítási költségeket, esetleges útiköltséget nem áll módomban megtéríteni.

Beszámított termék

Megesik, hogy az adásvétel során másik számítógépet, vagy bármely műszaki cikket adsz át számomra. Ezen termékeket az általában vállalt 7 napos garanciaidő végéig megtartom. Külön megegyezés alapján, vagy "promócióban" vállalt hosszabb garanciaidő esetén is csak 7 napig tartom meg a beszámított terméket. Ezen túl esetleges visszavásárlás esetén a beszámított árat fizetem vissza a vásárlónak.

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.