2021. május 8., szombat

Gyorskeresés

Garancia feltételek

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Általános locsifecsi

Igyekszem minden esetben úgy eljárni, ahogy én is elvárnám, ha a másik oldalon lennék, de a türelmed és megértésed kérem egy ilyen ügymenetben.
A terméket átnézem, kipróbálom, tesztelem, így valószínűtlen, hogy probléma lépne fel. Amennyiben mégis, helyt fogok állni az általam eladott árucikkért, ahogy ezt tettem már nem egy esetben.
Amennyiben egy terméknek van hibája, az a hirdetésben feltüntetésre kerül, ezekre nem vonatkozik garancia.

Időtartam

A termékre vállalt garancia időtartalma a hirdetésben kerül rögzítésre.
A még határidőn belül jelzett probléma természetesen megoldásra kerül akkor is, ha közben kifutunk a vállalt időintervallumból.

Garanciavesztés

A garancia érvényét veszti, nem rendeltetésszerű használat, megbontás, fizikai sérülés, vagy tuning esetén.
Amennyiben a vevő a garanciális ügymenet során indokolatlanul trágár, követelőző, fenyegető stílusba vált át, a garancia megvonásra kerül.

Ügyintézés menete

Amennyiben a termékkel bárminemű probléma merül fel, írásban kérném jelezni a hiba minél pontosabb leírásával, esetleg képi- vagy videós dokumentálásával.

Amennyiben a felmerült probléma nem "távgyógyítható", a termék visszajuttatása a vevő feladta, illetve a költségek is őt terhelik. Javítás után a vevő számára én küldöm/viszem ki a terméket.
Amennyiben a termék javíthatatlan, és csomagküldés útján kerül visszajuttatásra nem áll módomban előre visszautalni, vagy utánvéttel kifizetni a vételárat. Átveszem, ellenőrzöm hogy nincs-e garanciavesztést okozó történet és utána térítem vissza az árát.

Garanciális probléma esetén egyszer megkísérelhetem megjavítani a terméket. Amennyiben másodjára is használhatatlanná válik a termék a teljes vételárat visszaadom. A szállítási költségeket, esetleges útiköltséget nem áll módomban megtéríteni.

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.