Anno beregisztráltam a Díjnet oldalára. Kényelmessé teszi az életemet. Ha számlám érkezik valamelyik szolgáltatótól, akkor továbbítja az OTP NetBank-ba, én pedig értesítést kapok. Ez a szolgáltató, ennyit kell fizetni, ez a határidő, csókolom. Pár kattintással túl is vagyok a fizetésen, utaláson.
Főtáv, Díjbeszedő, Elmű.
Ők voltak a kiválasztottak, vagyis az a hármas, akiknek a számláit a Díjneten keresztül intéztem.
Csak voltak hárman, ugyanis az Elmű elhatárolódott a Díjnettől, amely döntésről értesítést is kaptam. Ebben a Díjnet sajnálkozva közölte a száraz tényt.
Messze még a februári óraleolvasás, annak bejelentése, de lassan ideje lenne intézkedni. Már épp elkezdtem, amikor jött egy újabb értesítő a Díjnettől, mely szerint heuréka, megoldották a dolgot. Kattintsak "ide", és megegyezünk.
Kattintottam.
A dolog lényege az, hogy beállítanak nekem egy e-mail címet, az Elmű ügyfélszolgálaton ezt adom meg számlaértesítési címnek, pipa az e-mail értesítő négyzetbe, és jó lesz nekem. Ezt a részt a Díjnet is elintézi, ha megadom az Elmű ügyfélszolgálat belépési adataimat. Na ne már, személyes adatokat adjak meg? A kiskutya fülét.
Beléptem az Elmű ügyfélszolgálat oldalán, pipa az e-mail értesítő négyzetbe, érvényesítés. Idáig rendben. Az viszont már nem volt rendben, hogy az e-mail címemet nem tudtam megváltoztatni.
Segond, van ám nekem eszem.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, az ügyintézőnek megadtam a kért adatokat, e-mail cím átállítva. Megköszöntem szépen, elégedetten dőltem hátra.
Hopp, már megint egy e-mail a Díjnettől. A lényege az, hogy mindent megtettek értem, ám dugába dőlt a terv, mert az Elmű... Hogy is van a szöveg?
"A szolgáltatás meghiúsulásának oka, hogy az ELMŰ-ÉMÁSZ honlapján váratlanul megszüntették az elektronikus számlák e-mailben történő küldésének funkcióját."
Irány az Elmű ügyfélszolgálat. Az említett e-mail értesítés opció tényleg eltűnt.
Na, akkor telefon elő. Csókolom, izé, pár napja, de hát izé, meggondoltam... A hölgy átállította az e-mail címet. Megköszöntem, elköszöntem.
Tök jó, yozsikukacgmail.com.
Elégedetten hátradőltem.
Valami nem stimmel. De mi? Hogy az a jó...
Telefon elő. Jó napot kívánok, én voltam a balga, kimaradt egy szám a yozsi, és a kukac közül. Parancsoljon, így jó lesz? Pillanat, ellenőrzöm... Tökéletes, köszönöm szépen.
Zaklatott voltam annak ellenére, hogy sínen vagyok. E-mail cím stimmel, és a beállításoknál ott szerepel a számlakézbesítés módja: e-Számla.
Elmű tájékoztató
Nem biztos, hogy "postázzák" a számláimat. Sebaj, az ügyféloldalról le tudom tölteni, és csak pár perc, hogy a NetBank oldalán beállítsak egy újabb utalási űrlapot.
Hát izé, hülyítés az volt. Erőszakoskodás is. A Díjnet úgy gondolta, hogy ha az Elmű kiküldte a főbejáraton, a hátsó ajtó még nyitva.
Már nincs, bezárták. Hiszem, hogy az ügyfelek érdekében.