Kettévágott egy autót egy lámpaoszlop Budapesten
és az egészben a poén hogy a képen látható lámpaoszlop a kidőlés legkisebb jelét sem mutatta. hogy kerülhet forgalomba ilyen kocsi?
Azigen. Ennek hány csillagos a töréstesztje?
[ ÚJ BEJEGYZÉS ]
Kettévágott egy autót egy lámpaoszlop Budapesten
és az egészben a poén hogy a képen látható lámpaoszlop a kidőlés legkisebb jelét sem mutatta. hogy kerülhet forgalomba ilyen kocsi?
Azigen. Ennek hány csillagos a töréstesztje?
Ez egy 80-as évek első felében/közepén tervezett autó, amikor szinte minden autó biztonsági szintje gatya volt. Egy betonoszlop meg a legtöbb mai autóban is igen komoly károkat okoz.
[ Szerkesztve ]
mégse halt meg senki (ami mondjuk csoda).
[ Szerkesztve ]
Semmiség, láttam már ennél durvábbat is :'D.
"There are no bad ideas, only great ideas that go horribly wrong" - Jack Donaghy
Én azt csodálom, hogy ebből egyáltalán kiszállt valaki élve... És az is biztos nem 30-al hajtottak... A kocsiról meg annyit, hogyha én ilyet kiengednék a gyárkapun kívülre, elsüllyednék... Ok, hogy egy tizen pár éves kocsiról van szó, de akkor is...
[ Szerkesztve ]
Ez egy papírhuszár. A 80-as évekbeli ázsiai autók pedig nem éppen a masszívságukról voltak híresek, az európai( főleg német, svéd) társaik annál inkább. Most ez a Charade sem egy tank....
"A kocsiról meg annyit, hogyha én ilyet kiengednék a gyárkapun kívülre, elsüllyednék... Ok, hogy egy tizen pár éves kocsiról van szó, de akkor is..."
Egész pontosan 1987-ben jelent meg ez a típus, és anno még nem voltak ilyen szigorú biztonsági elvárások, más gyártmányú autók is ugyanúgy leszerepelnének egy betonoszlop teszten a mai autókhoz képest. Az elmúlt kb. 15 évben rengeteget fejlődtek ilyen téren az autók, szóval nem a mai szinthez kell hasonlítani, hogy huszonéve mit adtak ki.
Persze, "papírautó", nem sok anyag volt benne, de könyörgöm, semmit nem tudunk az autó sebességéről, a becsapódás mikéntjéről, szóval így megítélni...
érdemes megnézni a wreckedexoticsot: a lámpaoszlop vs lambo/bmw/audi/ferrari/porsche is stabil 1:0.
rossz a meglátás: lámpaoszlopra rásodródni tilos, mert mindig katasztrófa a vége.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
A Charade nem 90-es évekbeli autó? Akkor keverem az Applause-el.
De végülis nem lényeg tényleg, hogy mikori, de hogy ezek sem a megengedett sebességgel haladtak, az fix. Rohadt nagy szerencséjük volt, hogy nem a fekete kisbusz vitte el őket, hanem a piros(narancs)-fehér...
[ Szerkesztve ]
Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
Félmillió forintba kerül az LG új, 240 Hz-es gamer monitora. Megnéztük, mit tud!
Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.