2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Telekom DE, inkompetencia, az van..

Írta: | Kulcsszavak: telekom . németország . kolbászbólkerítés . vodafone . o2 . szerződés . probléma

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Már megfogadtam, hogy nem megyek hozzájuk ha lejár a szerződésem, de volt pár jó ajánlatuk és a váltással most nem jöttem volna ki jobban.

Szóval, lassan lejárt volna a szerződésem és, hogy időbe beadjam a szerződés felbontását, elkezdtem keresgélni a másik szolgáltatóknál.
Lehetőségek közül volt az 1und1, O2 vagy Vodafone, mert a többi kisebb szolgáltatónál mindig van valami bibi és végül nem úgy van, ahogy szeretnéd.

Kb.mindenhonnét kértem ajánlatot, bónusz a váltás miatt stb. Végül a Vodafone látszott a legszimpatikusabbnak, hálózat is elég jó és a számot is meg tarthattam volna.

Eközben jött egy akció a Telekomnál, hogy ha egyel nagyobb csomagra váltok, akkor igénybe tudom venni a StreamOn-t. A StreamOn egy ingyenes opció bizonyos nagyságú csomagtól kezdve, ahol pl. Spotify, Apple Musik, Amazon Musik/Unlimited stb. zeneszolgáltatók és YouTube, Amazo Prime, Netflix stb. videószolgáltatók streamelésekor nem használja a havi adatmenyniséget.
Utána nézve ez elég jó is, zene streamelésekor nincs korlátozás, videónál meg HD-ra le van korlátozva... de az annyira nem zavaró.

A lényeg, hogy bementem 2 hónappal a csomagom lejárása előtt a Telekomhoz és mondtam, hogy hosszabítanék, váltanék a nagyobb csomagra és akkor a telekom.de szerint tudok egy iPhone 7-es a csomag mellé pakolni ingyen. Ezt akartam anyámnak adni karácsonyra, mert neki épp elromlott a mobilja.

Az üzletbe érve elmondom a bejelentkező pultnál, hogy mi a szitu és a telekom arc mondta, hogy sima ügy, de egy órát kell várni mire sorba kerülök. Mondom legyen.
Kb. egy óra múlva jött is egy másik telekom arc, aki ilyesmi ügyekkel foglalkozik.

Elmondtam neki, hogy mit akarok és mondja, hogy ok, de mivel ez hosszabítás az akció, rám mint meglévő ügyfélre nem érvényes és maga a csomag váltás megy, de a telefonért 500 eurót kell fizetnem.
Erre a válaszom az volt, hogy nem, de rohadtul nem. Nehogy már az új ügyfélnek járjon és a meglévőnek meg ne.
A hab a tortán az volt, hogy különben is, túl hamar mentem, nem tudok még szerződést hosszabbítani.

Na jó, mentem egy hónap múlva abban bízva, hogy megint csak egy hülyét fogtam ki. Megint bejelentkezés, várakozás éééés jött is az emberem, de egy másik.
Mondo mi a szitu, aktuálisan van egy akció a telekomnál, hogy a 24 hónapos szerződés kötésekor minden Samsung telefonért csak 1 eurót kell fizetni... bizonyos csomagtól, de amire én akartam váltani, azzal a csomaggal a Note 8 csak 1 euró lett volna.
Gondoltam, akkor odaadom anyámnak a mostani S8+-om.

A szerződés hosszabbítására mondja, hogy hát igazából 6 hónappal a szerződés lejárta előtt már lehet hosszabbítani, nem érti a kollégája miért mondta legutóbb, hogy nem lehet. Nem kommentáltam, menyjünk tovább.
Nézegetei a PC-t és mondja, hogy hát egy gond van. A Note 8-ért nekem 300 eurót kell fizetni és a havi csomag ára is 9 euróval több lenne a készülék miatt.
Mondom WTF, akkor mi a büdös******* van a weboldalon, hogy 24 hónapos szerződés kötésekor ez jár és nem csak újaknak.

Megint hazajöttem mérgesen és keresgéltem más után, de a StreamOn annyira jó opció, hogy nem lehetett belőle más.

Írtam a T-nek, hogy mi van és erre írnak vissza, hogy hát egyik kolléga sem volt informálva rendesen. 129 eurót kellene fizetni a Note 8-ért és havi 5 euróval többet a telefon miatt. Nem, nem és nem.

Pár nap mérgelődés és keresgélés után a neten rábukkantam arra, hogy általában ezek mind lehúzások és ha magam csinálom a hosszabbítást, akkor megy minden.

Neki is estem és online meghosszabbítottam a szerződésem a kívánt tarifára, mellé jött a Note 8 1 euróért.

Ezek után írtam megint a Telekomnak, hogy kb. jó lenne ha nem átverni akarnák az ügyfeleiket, vagy esetleg olyan embereket felvenni, akiknek fogalmuk van az egészhez. Válaszra azóta sem méltattak...

Hozzászólások

(#1) Klaus Duran


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

Gondolom jutalék jár

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#2) Tamás88


Tamás88
őstag
LOGOUT blog

Látom a német T-nél is hasonlóan gondolkoznak. Itt meg ugye megváltoztatták a díjcsomagokat (drágább lett a net), de csak azért, mert januárban csökken az internet ÁFÁ-ja, ami az áfa csökkenés után kb. ugyanannyi lesz, mint előtte. Én az utolsó pillanatba vettem 10GB-os netet, tehát jól jártam.

(#3) Syl


Syl
nagyúr

Oké, megnyugodtam. Ezek szerint a telekom a világon mindenhol ilyen, nem csak kis hazánkban... :U

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#4) BeastMode válasza Syl (#3) üzenetére


BeastMode
őstag

:D
Amúgy itthon is volt ilyen, hogy a neten kinéztem egy csomagváltást, utána mivel arra volt dolgom éppen, bementem hozzájuk személyesen, ott meg szó szerint hülyének néztek, hogy mit akarok😒
Természetesen miután hazaértem, gépről egyből megcsináltam, utána visszamentem és megmutattam, hogy mit is akartam😎

(#5) Syl válasza BeastMode (#4) üzenetére


Syl
nagyúr

Szerintem ez azért van, mert az online akciókat nem adják az ügyintézők tudására. Vagy továbbadják, csak az ügyintézőnek ilyenkor fontosabb a fosbúk nyomkodása...

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#6) BeastMode válasza Syl (#5) üzenetére


BeastMode
őstag

Hát, vannak ott ugye továbbképzések, de minek...

(#7) total90 válasza Klaus Duran (#1) üzenetére


total90
veterán

Ha így is van, a pofátlanságnak van határa :U

(#2) Tamás88

Ismerős USA-ból is hasonlókat, de inkább rosszabbakat mesél, szóval ez szerintem maga a Telekom.

(#5) Syl

Nem küldik őket továbbképzésre, csak ha akarnak és kb. senki nem akar.

Ha nincs jó, ló a szamár is.

(#8) Syl


Syl
nagyúr

Nem továbbképzésre gondoltam, hanem egyszerű tájékoztatásra, ahol elmondják az eladóknak az új akciókat.

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#9) total90 válasza Syl (#8) üzenetére


total90
veterán

Egyik haver csaja dolgozott ott és mondta, hogy mindig kb. 1 hónappal előre megkapták, hogy milyen változások vagy akciók lesznek. A nagy többsége át sem nézte a katalógust...

Ha nincs jó, ló a szamár is.

(#10) angyalpc2


angyalpc2
aktív tag

Lehet hogy a szolgáltatás igénybevétele miatt van ez...
neten olcsóbb
De én azt se értem, hogy ha neten el lehet intézni, akkor a telekomos hogy tud drágábbat beállítani a rendszerben?

Egyébként én már itthon is csak akkor megyek boltba, ha meg akarom nézni a telefont (és kártya függetlent venni máshol) vagy végszükség esetén pl SIM kártya

egyébként meg szép lassan kezdődik a rohadás, még a fényévekkel is vannak és lesznek is előbbre mint mi, már a németek is érzik, hogy ez a Németország már nem az, mint ami volt 10-20-30 éve, és nem a technikai anyagi fejlődésre gondolok

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.