2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Saturn vs. DHL: nem én, te vagy a hülye…

Írta: | Kulcsszavak: dhl . saturn . online rendelés

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Március 4-én rendeltem egy terméket a Saturnból, amit DHL futárszolgálattal küldenek ki. Mindig DHL-t választok, mert velük eddig nem volt gondom és a másik, hogy a Postbanknál vagyok ügyfél, tehát azonos cég, ennek fényében ingyenes a házhozszállítás.
Amazonon van Prime-om, DHL-el mindig 24 órán belül itt a csomag, egy rossz szavam sem lehet rájuk… eddig.

Szóval a rendelésem… 1-2 munkanap a kiszállítás. E-mailben meg is kaptam a szállítási számot, amit online követhetek, hogy hol van épp a csomag.

Március 6. 8:45, a csomag egy Müncheni DHL csomagközpontban van. OK mondom, ez meg megjöhet aznap. Nem jött, sebaj, majd másnap. Nem jött, frissítés nincs az oldalon.
Hétvége elmúlik, hétfő, kedd… semmi.

Március 11., reggel fél 8-kor hívom a DHL ügyfélszolgálatot és kérdem, hogy mi van. A csomag még a központban - mondja a hölgy. Kérdem, hogy miért, ilyen régóta? Kis csevegés után kiderült, hogy rossz irányítószámot adtam meg. Vagy is kb. éve rendeltem utoljára Saturnból és akkor a régi címem volt még bent, de azt kijavítottam, csak az irányítószám kimaradt. OK, az én hibám, hogyan tovább?-kérdem én.

A hölgy mondja, hogy ő kijavítja, de hívjam fel a Saturnt is, mert mivel ott vettem, kell egy igazolás tőlük. Ok, Saturn felhívva, taggal lerendezve minden.

Március 13. kb. 9:00, a csomag még mindig ugyanott. Felhívom DHL-t, hogy megjött-e az igazolás a Saturból. Nem :U
Kérdem még, hogy de ők ugye kijavították a hibát, mert a kolléganőjük azt mondta, hogy megcsinálja. Nem, ez nem lehetséges, hanem ők visszaküldik a Saturnba ha 10 napig nem jön a változtatásról igazolás és utána a Saturn majd megint rajtuk keresztül küldi.

Itt kezdtem fogni a fejem… :W

Hívom a Saturnt, hogy ez most, hogy meg mint, mert egy hete megy ide-oda a telefonálgatás és mindig a „másik a hibás”, a másiknak kell valamit csinálni.
Hát ő először is nem látja, hogy én már hívtam volna őket, vagy is nem lett bejegyezve és ez majd valóban úgy működik, hogy majd a DHL visszaküldi, ők „feldolgozzák” a változtatást és küldik DHL-el.

Ok, mondom, ha már változtatás, nem lehetne, hogy akkor ne DHL-el legyen kiküldve, hanem akkor bemegyek a Saturnba és elhozom. Nem, mert a rendeléskor DHL-t adtam meg :(((

Anyád. Na nem mondtam, de gondoltam.

Szóval ma nézem reggel, még mindig a csomag a DHL csomagközpontban… Hívom a DHL-t, nem semmi nem jött a Saturnból. Ok, miért ne küldték vissza? Feldolgozás alatt.
Saturnt is hívom, hogy miért nem jeleztek a DHL-nek. Kp. upsz, elfelejtették. Itt kicsit kiakadtam, hogy egy nyomorult irányítószámot kell megváltoztatni és az nem megy közel 2 hét alatt?
Persze a pénzt azonnal levonták…

Most ott tartok, hogy ha holnapig nem lesz változtatás (mert minkét helyen az volt, hogy hívnak pár órán belül a változás miatt), akkor irány a Saturn személyesen és kiverem a balhét ;]

Hozzászólások

(#1) Stanlee


Stanlee
őstag

Precízek és szavukat megtartóak ezek a németek :-)

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#2) EczkE


EczkE
addikt

A lusta nyugatiak problemai... ;] :DDD

Asszem mindenféleképpen!

(#3) Jhonny06


Jhonny06
veterán

Bármilyen ilyen helyzetnél azonnal lemondani a rendelést (már akkor, amikor kiderült, hogy rossz az irányítószám) (ha nincs előre kifizetve) és elhozni máshonnan. Vagy még azt se, majd a futár visszaviszi.

[ Szerkesztve ]

(#4) total90 válasza Stanlee (#1) üzenetére


total90
veterán

99%-ban nincs is gond velük és tényleg az elmúlt több mint 3 év alatt több mint 50 csomagom volt a DHL-el és semmi, de semmi gond nem volt. Saturnból is rendeltem már többször... ott sem volt gond eddig.

(#2) EczkE

Igaz is meg nem is, de ha ingyen házhozszálltás, akkor miért ne?

(#3) Jhonny06

Mire észlelve lett a hiba, addigra már levonták a zsetont, szóval meglátom holnap mi lesz, lezúzok mindenkit :DDD

Ha nincs jó, ló a szamár is.

(#5) Stanlee válasza total90 (#4) üzenetére


Stanlee
őstag

Az esetek többségében tényleg nincs velük baj. A probléma viszont az, hogy ha a jól bejáratott rendszerükbe egy kis porszem kerül, ami megakasztja a dolgok menetét, akkor egyszerűen nagyon nehezen lehet a dolgon segíteni, nem problémamegoldásra vannak berendezkedve.

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#6) saelin válasza Stanlee (#5) üzenetére


saelin
veterán

Ez elmodható minden webshopra, hogy a support katasztrófa idehaza...
Kedvencem az edigital közüllük, amikor hibás volt a kontroller, amit kiküldtek, de csak 5 nappal később tűnt fel (a d-pad nehezen vette be a lefelé irányt) a hiba. Visszavittem és azt mondták, hogy ennél a típusnál mindegyik ilyen! :Y
Vagy 15 percig kellett vitatkozni velük, hogy cseréljék ki egy másikra, majd én eldöntöm hogy az is produkálja-e. De ugyan ez volt prestigio tablettel is. Ledobált a wifi, ha vízszintesbe fordítottam a tabot, és echte ugyan ezzel a dumával akartak elküldeni: Ez a tablet ilyen...

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#7) Lauda


Lauda
félisten

Ha ez magyaorszagon lenne, mar 30-an beirtak volna, hogy itthon minden szar, mindenki hanyag es lop. Ebbol is latszik, hogy mashol is vannak gondok, csak a legtobben ezt ki szoktak hagyni a mondandobol. :D

[ Szerkesztve ]

(#8) total90 válasza Lauda (#7) üzenetére


total90
veterán

Persze, hogy vannak... és itt sincs kolbászból a kerítés, mint sokan hiszik. Ekkor persze jön a kérdés, hogy de akkor miért vagyok kint. Persze, itt könnyebb megélni, meg jobb a helyzet, de ugyanúgy el kell menni dolgozni és aki otthon lusta volt, azt itt sem változik és itt sem fog tudni jobban élni.

Egyéb problémák meg ugyanúgy megvannak, talán kevesebb, de vannak.

Ha nincs jó, ló a szamár is.

(#9) EczkE válasza total90 (#4) üzenetére


EczkE
addikt

Ami ingyen van az alltalaban megeri az arat. :DDD

Asszem mindenféleképpen!

(#10) total90 válasza EczkE (#9) üzenetére


total90
veterán

Mondhatni ;]

Ha nincs jó, ló a szamár is.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.