Március 4-én rendeltem egy terméket a Saturnból, amit DHL futárszolgálattal küldenek ki. Mindig DHL-t választok, mert velük eddig nem volt gondom és a másik, hogy a Postbanknál vagyok ügyfél, tehát azonos cég, ennek fényében ingyenes a házhozszállítás.
Amazonon van Prime-om, DHL-el mindig 24 órán belül itt a csomag, egy rossz szavam sem lehet rájuk… eddig.
Szóval a rendelésem… 1-2 munkanap a kiszállítás. E-mailben meg is kaptam a szállítási számot, amit online követhetek, hogy hol van épp a csomag.
Március 6. 8:45, a csomag egy Müncheni DHL csomagközpontban van. OK mondom, ez meg megjöhet aznap. Nem jött, sebaj, majd másnap. Nem jött, frissítés nincs az oldalon.
Hétvége elmúlik, hétfő, kedd… semmi.
Március 11., reggel fél 8-kor hívom a DHL ügyfélszolgálatot és kérdem, hogy mi van. A csomag még a központban - mondja a hölgy. Kérdem, hogy miért, ilyen régóta? Kis csevegés után kiderült, hogy rossz irányítószámot adtam meg. Vagy is kb. éve rendeltem utoljára Saturnból és akkor a régi címem volt még bent, de azt kijavítottam, csak az irányítószám kimaradt. OK, az én hibám, hogyan tovább?-kérdem én.
A hölgy mondja, hogy ő kijavítja, de hívjam fel a Saturnt is, mert mivel ott vettem, kell egy igazolás tőlük. Ok, Saturn felhívva, taggal lerendezve minden.
Március 13. kb. 9:00, a csomag még mindig ugyanott. Felhívom DHL-t, hogy megjött-e az igazolás a Saturból. Nem
Kérdem még, hogy de ők ugye kijavították a hibát, mert a kolléganőjük azt mondta, hogy megcsinálja. Nem, ez nem lehetséges, hanem ők visszaküldik a Saturnba ha 10 napig nem jön a változtatásról igazolás és utána a Saturn majd megint rajtuk keresztül küldi.
Itt kezdtem fogni a fejem…
Hívom a Saturnt, hogy ez most, hogy meg mint, mert egy hete megy ide-oda a telefonálgatás és mindig a „másik a hibás”, a másiknak kell valamit csinálni.
Hát ő először is nem látja, hogy én már hívtam volna őket, vagy is nem lett bejegyezve és ez majd valóban úgy működik, hogy majd a DHL visszaküldi, ők „feldolgozzák” a változtatást és küldik DHL-el.
Ok, mondom, ha már változtatás, nem lehetne, hogy akkor ne DHL-el legyen kiküldve, hanem akkor bemegyek a Saturnba és elhozom. Nem, mert a rendeléskor DHL-t adtam meg
Anyád. Na nem mondtam, de gondoltam.
Szóval ma nézem reggel, még mindig a csomag a DHL csomagközpontban… Hívom a DHL-t, nem semmi nem jött a Saturnból. Ok, miért ne küldték vissza? Feldolgozás alatt.
Saturnt is hívom, hogy miért nem jeleztek a DHL-nek. Kp. upsz, elfelejtették. Itt kicsit kiakadtam, hogy egy nyomorult irányítószámot kell megváltoztatni és az nem megy közel 2 hét alatt?
Persze a pénzt azonnal levonták…
Most ott tartok, hogy ha holnapig nem lesz változtatás (mert minkét helyen az volt, hogy hívnak pár órán belül a változás miatt), akkor irány a Saturn személyesen és kiverem a balhét