2024. április 24., szerda

Minden jó ha a vége jó

Írta: | Kulcsszavak: nyaralás . rablás . svégország

Haverokkal tervezgettük a nyaralást, de nem a tipikus napsütés, strand, egyebek nyaralást, hanem hegyi vándorlás, hegymászás, vadvizi evezés... ilyesmi.
Először a környéken, vagy is a német Alpokban, esetleg Ausztria vagy Svájc volt nézegetve, majd képbe jött Svédország. Elég gyorsan kiderült, hogy oda fogunk menni. München Stokholm repülővel és onnét autót bérelve bele a természetbe.

Kb. 2 óra autókázás után oda is értünk a lakhelyre. Egy lakópark volt, ahol több faház volt bérelhető. Mi is egy ilyet béreltünk. Kb. ez volt a legolcsóbb része az utazásnak, mert Svédország olyan rohadtul drága, hogy az Németországhoz, vagy is az itteni árakhoz képest is sok. Egy pohár sört adnak annyiért kb., amennyiért az Oktoberfesten egy korsót kapok :U

Szóval folyt a nyaralás, durván jó volt, rengeteget fotóztam és egyik este elvoltunk bulizni. Visszaérve észrevettük, hogy bizony betörtek és kiraboltak bennünket :W

Vélhetőleg amolyan gyors rablás lehetett, vagy valaki/valami megzavarta őket, mert kézenfekvő dolgokat nem vittek el. Pl. az én laptopom megmaradt, ellenben a fotós táskám elvitték. 2 gép, objektívek, vakuk... Haveroknak laptopok, telefonok, ékszerek... még a szennyest is elvitték :U

Rögtön rendőrség, lakótelepi iroda értesítve... aztán kb. egész nap nem alvás, mert addig voltak ott a kopók mindent ellenőrizni.
3 napunk még volt a nyaralásból, amit aztán ide-oda rohangálással töltöttünk, mert párunktól a személyes papírokat elvitték, lévén hátizsákba volt.

Visszaérve elkezdte mindenki turni a netet a saját cuccai után, hát ha a rabló(k) el próbálják sózni E-Bay, Amazon vagy más webshopon.

Aztán ma (igen, vasárnap), kb. 3 héttel az eset után hívnak a svég rendőrségtől, hogy meglettek a cuccaink egy része :Y Elkaptak egy "x" nemzetiségű rabló bandát, akik svéd, ír és norvég túristahelyeken törtek be az utóbbi 3-4 hónapban.
Most értesítettem a haverokat és megyunk Stockholmba a cuccainkért :C Igaz, majd csak 2 hét múlva, mert meló miatt előbb nem kivitelezhető előbb.

Nem is mertem volna belegondolni, hogy én abból visszalátok valamit valaha, de az én teljes fotóstáskám "bontatlan" maradt. Igazából kb. mindenkinek mindene meglett. Egy táska ruha, ami hiányzik és egy laptop.

Szóval, minden jó ha a vége jó :))

(#1) Klaus Duran

Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

Szerencsétek volt, de azért kár hogy el..rták a nyaralásotokat. :(

Nem hiába lettek meg a cuccaitok, hisz a svéd zsaruk profik.

;]

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#2) nemlehet

nemlehet
őstag

Vannak országok, ahol foglalkoznak az emberekkel a hatóságok. Az a gáz, hogy ezen szabályosan meglepődik a többség, pedig ennek kéne lennie az alapnak. Mondjuk ehhez az is kell, hogy ott nem tudod leadni zaciba a lopott cuccot, mert nem veszik át, sőt még rád is zárják az ajtót és hívják a rendőröket.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#3) daczkó válasza nemlehet (#2) üzenetére

daczkó
aktív tag

Pontosabban le tudod, csak felveszik az összes adatodat is mellé.

/ignore wwenigma

(#4) total90 válasza Klaus Duran (#1) üzenetére

total90
veterán

Tobb mint szerencse. OK, tenyleg ott jo a rendorseg, habar itt sem rossz, de akkor sem gondoltam, hogy meg lesz.

(#2) nemlehet

Ezert itt is el lehet adni a lopott cuccot... nem egyszer volt az ujsagban, hogy ez meg az bezart, mert lopott cuccot arultak.
Ismeros vett iPadet, az is lopott volt, aztan el is vettek tole, meg a penzt sem kapta vissza :U Szoval itt sincs maskepp, max tobb a korekkt elado es jobban figyelnek.

Ha nincs jó, ló a szamár is.

(#5) Jhonny06

Jhonny06
veterán

Nem tudom most akkor mi a jó.. :F nyaralásnak annyi és mégcsak nem is lett meg minden. Nyilván a szarhoz képest kevésbé szar, mert előkerült a cuccok egy része, de amúgy?!

(#6) kmisi99 válasza Jhonny06 (#5) üzenetére

kmisi99
addikt

Azért ez is egyfajta kaland, jobb mint több százezres veszteséggel zárni. Én nem lennék szomorú ha meglettek a drága cuccaim. Engem ma pl több liter hideg pocsolya vízzel öntözött meg több autó mikor elszáguldottak a bicikli út mellett telibe a pocsolyába, szarrá áztam széjjel fagytam (nem Magyarország) Mégis, ha tudnám hogy jókora büntetést kap az ilyen paraszt akkor igen boldog lennék.

(#7) total90 válasza Jhonny06 (#5) üzenetére

total90
veterán

Az a jo, hogy visszakapom, amit elloptak :U

Ha nincs jó, ló a szamár is.