Alapjában véve elégedett vagyok/voltam a DHL szolgáltatásával, pedig sokan szidják. Az itteni futárszolgáltatók közül persze még mindig a legjobb, de olyan piti dolgokból képesek szemetet összehozni, hogy megáll az ész.
Pár hónapja DHL-el jött az új laptopom. Akkor az az én hibám volt, hogy elírtam egy számot az irányítószámon, de ezt jelezve nem voltak képesek korrigálni. Meg kellett várni a 14 napot amíg a csomag nem tudott kiszállítva lenni, majd vissza a feladóhoz és azok kontaktálnak velem, majd újraküldik. Persze már a 3 nap után én mindkét felet értesítettem, de akkor is végig kellett várni az egész procedúrát.
Nem volt lehetőség, hogy ha már itt van a raktárban, akkor csak kijavítják az irányítószámot és küldik
Aztán most olyat hoztak össze, hogy komolyan kiakadtam
Történt, hogy egy webshopból rendeltem ezt-azt. Másnap nem voltam itthon, de jött a DHL-es zetli, hogy az "x" helyen másnap 10-től elhozhatom a csomagom.
Másnap meló után olyan délután 4 felé veretek elhozni a csomagom. Szokásos minden, igazolom magam, DHL-es papír, csomag keresés.... és a csomag nincs ott.
Mondom he, ezt most, hogy van? Keresgélni a nőce és mondja, hogy ez ott nem lett átvéve, hívjam fel a DHL-t.
Felhívom a DHL-t, hogy mi van... kérik a csomagszámot, ok, várok. Erre mondja a DHL-es tag, hogy de az interneten az van, hogy az "x" helyen lerakták.
Bezzeg nem mondod De ám nincs ott.
Hát ő, akkor hívjam fel a webshopot, hogy biztos kiküldték-e. Mondom ez most komoly? Kapok a DHL-től egy értesítést, hogy a csomag "x" helyen lerakva, akkor mit hívogassam a webshopot, a ludas a DHL, nem a webshop.
Mindegy, ment egy rövid vita a taggal, majd abban maradtunk, hogy hív 2 munkanapon belül. Közben én értesítettem a webshopot, biztos ami biztos.
2 nap múlva hív a DHL, hogy megtalálták a csomagom a központban, ahol a nem kézbesíthető csomagok vannak.
Kérdem, hogy de miért nem kézbesíthető? Ő azt nem tudja, de ott van. Visszaküldik a webshopba, ahonnét majd nekem megint elküldik
Van egy DHL-es haver, aki megszellőztette az infót, hogy valószínőleg a kollégája lusta volt leadni az "x" helyre, a kocsiban marad a csomag és utána fogalma nem volt miért, majd leadta a nem kézbesíthető raktárba. Mellesleg ha én nem hívogatom őket, akkor ők le is szarják a csomagom.
2 hét után kaptam meg végül a csomagom. A "poén", hogy relatív sürgős lett volna és extra express szolgáltatást fizettem. Pénzt visszakopom-e? Nem.