2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

DHL, te csodás...

Írta: | Kulcsszavak: dhl . németország

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Alapjában véve elégedett vagyok/voltam a DHL szolgáltatásával, pedig sokan szidják. Az itteni futárszolgáltatók közül persze még mindig a legjobb, de olyan piti dolgokból képesek szemetet összehozni, hogy megáll az ész.

Pár hónapja DHL-el jött az új laptopom. Akkor az az én hibám volt, hogy elírtam egy számot az irányítószámon, de ezt jelezve nem voltak képesek korrigálni. Meg kellett várni a 14 napot amíg a csomag nem tudott kiszállítva lenni, majd vissza a feladóhoz és azok kontaktálnak velem, majd újraküldik. Persze már a 3 nap után én mindkét felet értesítettem, de akkor is végig kellett várni az egész procedúrát.
Nem volt lehetőség, hogy ha már itt van a raktárban, akkor csak kijavítják az irányítószámot és küldik :W

Aztán most olyat hoztak össze, hogy komolyan kiakadtam :((

Történt, hogy egy webshopból rendeltem ezt-azt. Másnap nem voltam itthon, de jött a DHL-es zetli, hogy az "x" helyen másnap 10-től elhozhatom a csomagom.
Másnap meló után olyan délután 4 felé veretek elhozni a csomagom. Szokásos minden, igazolom magam, DHL-es papír, csomag keresés.... és a csomag nincs ott.
Mondom he, ezt most, hogy van? Keresgélni a nőce és mondja, hogy ez ott nem lett átvéve, hívjam fel a DHL-t.

Felhívom a DHL-t, hogy mi van... kérik a csomagszámot, ok, várok. Erre mondja a DHL-es tag, hogy de az interneten az van, hogy az "x" helyen lerakták.
Bezzeg nem mondod :U De ám nincs ott.
Hát ő, akkor hívjam fel a webshopot, hogy biztos kiküldték-e. Mondom ez most komoly? Kapok a DHL-től egy értesítést, hogy a csomag "x" helyen lerakva, akkor mit hívogassam a webshopot, a ludas a DHL, nem a webshop.
Mindegy, ment egy rövid vita a taggal, majd abban maradtunk, hogy hív 2 munkanapon belül. Közben én értesítettem a webshopot, biztos ami biztos.

2 nap múlva hív a DHL, hogy megtalálták a csomagom a központban, ahol a nem kézbesíthető csomagok vannak.
Kérdem, hogy de miért nem kézbesíthető? Ő azt nem tudja, de ott van. Visszaküldik a webshopba, ahonnét majd nekem megint elküldik :(
Van egy DHL-es haver, aki megszellőztette az infót, hogy valószínőleg a kollégája lusta volt leadni az "x" helyre, a kocsiban marad a csomag és utána fogalma nem volt miért, majd leadta a nem kézbesíthető raktárba. Mellesleg ha én nem hívogatom őket, akkor ők le is szarják a csomagom.

2 hét után kaptam meg végül a csomagom. A "poén", hogy relatív sürgős lett volna és extra express szolgáltatást fizettem. Pénzt visszakopom-e? Nem.

Hozzászólások

(#1) Klaus Duran


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

Mindig az emberi tényező hibás a rendszerben. ;]

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#2) Dr Smoke


Dr Smoke
aktív tag

Az igen! Engem a dpd viccelt meg. Csütörtökön jött volna a csomagom, de írom az ügyfélszolgálatnak, hogy csak 4 után vagyok otthon, addig a munkahelyemen vagyok, aminek meg is adtam a címét és le is írtam, hogy pénteken csak délig vagyok ott, utána otthon találnak. Ügyintéző vette az infot, reagált is rá. Csütörtökön megpróbálták kivinni otthonra dél körül, persze nem voltam otthon. Péntek reggel jön az email, hogy délután 3 és 4 között kiszállítják az otthoni címemre. Mondom király, otthon leszek. Erre 4-kor még semmi, nézem a nyomkövetést, a futár leadta a munkahelyemen, mert véletlenül ott talált valakit... Csak azt nem értem, hogy meg volt adva a telefonszámom, akkor miért nem hív fel?! Most hétfőig fújhatom, ezt meg is írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy gratulálok a töketlenkedéshez. Persze erre már nem válaszoltak...

(#3) nemlehet


nemlehet
őstag

A DHL-nél az a gond, hogy nagyon nagy számú csomagot kezelnek amit csak automata rendszerekkel képesek megtenni. Ezzel, ha minden ok, akkor penge és gyors az egész, de baromi rugalmatlan és tudtommal nem is tudnak belenyúlni az automata csomagkezelésbe. Nem is szabad nekik, az állásukkal játszanak. Az ügyfélpanaszok kezelése már más tészta az megbocsájthatatlan.

Nálunk van kaputelefon, de valami vicces hülyegyerek állandóan szétveri az összeset az utcában 1-2 havonta ezért már pár éve csak egy acéllemez van festékpatronnal mögötte. Mindig megadom, hogy a futár hívja a megadott számot, de ez 10/6x nem sikerül. De nem csak csomagfutárral, pizza, kaja akármi futárnak sem szokott menni.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#4) Cucuska2


Cucuska2
őstag

A cetlit azt z-vel írjuk? :Y

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#6) Hieronymus válasza nemlehet (#3) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

A csomag kiszállítóin múlik sok minden.
Kettő éve rendeltem egy tévét. Kézbesítéskor úgy nézett ki a csomagolása, mintha labdáztak volna vele.
Mondtam, hogy nem veszem át a csomagot mert sérült a csomagolása. Erre a kiszállító tovább tépte a csomagolást és a káván előtűnt a sérülés. Szóval vitte a cuccot vissza.

Utólag derült ki, a címzett hibás címet adott meg indokkal indult vissza a csomag az Amazonhoz.
Persze sokáig kamuzni nem lehet nekik, már nem DHL alkalmazott az illető.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#7) total90 válasza Dr Smoke (#2) üzenetére


total90
veterán

DPD-rol annyi rosszat hallottam, hogy veluk meg soha nem szallitottam semmit. Akarkitol hallok roluk csak negativ velemeny.

(#3) nemlehet

Az a baj, hogy nincsenek felkeszulve hibara es ha van, akkor kaosz van. Nem is ertem, hogy egy ilyen ceget miert nem keszitenek fel gyors hibamegoldasra. Sokszor csak apro korrekcio kellene.

(#4) Cucuska2

Megesik :P 4 eve vagyok kint, magyar kontaktom egyenlo kb. a 0-val. Irni magyarul csak ide irok, meg szokoevente 1-2 e-mail.
Neha-neha bezavar a nemet nyelv. Sokkal rosszabb akkor volt csak, amikor kijottem, mert akkor angolul csinaltam mindent, kozben nemetet tanultam... na az volt szar :Y

(#5) Aweriot

Hermes? Nie wieder :W 5x rendeltem veluk... 2x voll csomag elvesztes, 2x rossz cimre vittek ki a csomagom es azok a szemelyek voltak olyan rendesek, hogy elkuldtek.
Aztan a tetozes meg is most telen volt. Rendeltem fotos cuccokat kb. 2k ertekben es az idiota futar kirakta a kapubejarathoz a csomagot :W Semmi papir, semmi jelzes, csak este ahogy megyek haza ott egy doboz az utcan :U Az, hogy senki nem vitte el csak szerencse es az, hogy a rohadt hidegben nem lett semminek baja az meg egy csomo szerencse.
Ez volt az elso alkalom, hogy felhitam oket reklamalni, meg az utolso, hogy ok nekem szallitottak.

(#6) Hieronymus

Ilyen nekem is volt, aztan jon, hogy nem az o hibaja es ot fogjak basztatni most ha nem veszem at. Nem vettem at, serult csomagot nem veszek at. Aztan meg a folyoson elkezdtett szidni... magyarul. Na mondom meg van a hazai eleterzes.

Ha nincs jó, ló a szamár is.

(#8) nikizolikaja


nikizolikaja
csendes tag

Sziasztok. Ha vámkezeli a csomagot a Dhl akkor hova kell, milyen email címre küldenem az igazolást?

a koleganő mondta délelőtt, hogy az emailomra elküld akkor minden ezzel kapcsolatos infót, de azóta is várom. Köszi! :)

(#9) Fred23


Fred23
nagyúr

Nekem a tegnapi volt az első tapasztalatom velük, és az árukat leszámítva le a kalappal előttük: délután 4:50 körül vették át tőlem az eljuttatni kívánt doksit, és tesóm ma délelőtt már át is vette Belgiumban.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.