Sokszor kipurcanok benne, aztán tuti nem azzal a megoldással csinálom meg azt a részt, ahogy kellett volna, az tuti!
Új rész..
Requiem-et végigjátszottam ma délelőtt. Hááát.. No comment...
Új rész..
Requiem-et végigjátszottam ma délelőtt. Hááát.. No comment...
Az első részét nagyon nem úgy kell csinálni, ahogy te csináltad, de ez is egy megoldás.
Amúgy meg ahol az üvegcséket összeszedted oda vissza kellene menned, mert ott még nem végeztél. Valamelyik videó elején, elsőnek oda szaladtál be. Nem messze ahol most vagy. Ott még van "rejtély" vagy amit meg kell fejtened..
Ja ha érdekel hogy kell csinálni azt a lámpás részt elmondhatom ha érdekel.
Az a baj, hogy nem vagy figyelmes. Nem b@szogatás képpen mondom, csak sok kis részletre nem figyelsz, csak szaladsz.. Bár hatásos néha. És pedig előnyödre vállik, ha figyelmes vagy.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Nem szükséges elmondani! (Mindjárt meglesem, hogyan is kellene hivatalosan megcsinálni.)
A netem feltöltési sebessége csak a lassú. Már rég nem itt tartok a játékban...
Már a Requiemen is túl vagyok (erről nem készült videó), szóval most nem tudom mit kezdjek el kipörgetni...
[ Szerkesztve ]
Ha majd nekiállsz az első résznek (Overture), és videót csinálsz róla, nagyon fogom várni a gőzpadlós részt. Az az egyik legszemétebb csapda az egész szériában. Olyan megoldást találtam, amit egyik végigjátszás sem említ (csak azt, hogy milyen ütemben jön a gőz, és honnan, hogy kell haladni), bár lehet Youtube-on fent van, de én örülök, hogy magamtól jöttem rá.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Neki kellene állnom, de ott még ha jól emlékszem kell kamikaze harcot is folytatni néha, tehát biztosra nem mehetsz ha harcolsz a döggel.
Sub-ZeRo: Beszarok, csak el kellett volna torlaszolni a lukakat a vasdobozokkal. OMG Nem mellesleg nem értem hogy tud megtámadni a láthatatlan kutya...
Az hogy miért támad meg az a "valami" az benne van a jegyzetekben, vagy feljegyzésekben. A sötát miatt. Még olvastad is, hogy a "sötét" végzett az emberekkel. Vagy hogy volt fogalmazva. Hát ezért.
Értem, de a sőtét ragad itt el, nem a "kutyák" mint lények. A kísérletnek valamilyen mellékhatása, vagy ilyesmi. Vagy csak simán a sötétnek kutya hangjuk van.
(#3) Thome:Én most a gtr 2-vel szenvedek. Imádom a szimulátorokat. (rbr, simbin család stb.) Arról nem tudsz végigjátszást csinálni, de az nem fehér embernek való.
Rohadt nehéz a vezetői iskolát megicsálgatni...
(#4) Samus: Az a rész nagyon gáz volt. Kivárni, míg valami rendszert találsz benne...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Az odáig stimm, de a lyukakból kellett volna kijönnie. Na már most, én forogtam mindenfele, és bizony nem láttam semmit. A kutyát meg csak látni kellett volna. Ha hangot ad ki, akkor ott kell lennie testben. Érted mire gondolok...
Épp az a vicces, hogy semmiféle rendszer nem kell hozzá. Fogsz magaddal két hordót az előző teremből (ahol a motort tetted a futószalagra), fel lehet dobni őket, és átférnek a ventilátoron is (miután hatástalanítottad). A padló elején lerakod az egyiket, majd mögé a másikat. Ráállsz, és és magad mellett tudod őket húzni a padlón. Így egymás elé rakva őket, folyamatosan, át lehet menni a gőz felett, kvázi hídként használva a hordókat. Kicsit tovább tart, mint a sima verzió, de garantáltan nem halsz meg, a gőz sehol sem ér el. Kétszer teszteltem.
A második részben az a hülye folyosó szívatott meg, ahol a fények folyamatosan kapcsolgattak, egymás után, és mindig fényben kellett menni.
Nem tudom, a nagy kukac, ami a kis szobában három irányból támad, a második részben volt? Az elsőben menekültünk előle, arra emlékszem.
A kamikaze harcokról pedig annyit. Be lehet cserkészni a kutyákat is. Ha van fix doboz, ahová fel lehet mászni (egy másik dobozról, amit oda raksz), olyan, amit egyébként nem tudsz arrébb tolni, felmászol rá, kimész egészen a sarkára, fegyver a kézbe, suhintásra "húzva", egy kutya tuti ott fog járőrözni, ha észrevesz (lápával rá kell világítani), neked próbál ugrani, de nem ér el, te viszont, ha eléggé a szélén vagy, és lefelé néz a "célkereszt", pofán tudod vágni, ekkor hívja a haverját, akit szintén el lehet kalapálni. Szintén tovább tart, mint általánosan, de meg lehet úszni sérülés nélkül. Más módszer, ha úgy állsz be egy sarokba, vagy helyre (lépcső közepe például), hogy csak egy irányból tudjanak támadni, leguggolsz (lámpa legyen felkapcsolva, különben lopakodó módba kapcsolsz, és ha így meglátod a dögöt, beparázol), fegyver ütésre készen. Ha neked ugrik, ütsz. Így nem rontod el. Én így csináltam ki őket. Két letben kell harcolni, emlékeim szerint összesen 9 döggel (3 + 2x3). A második részben nincs harc, ott csak menekülni illetve elbújni lehet. Pedig milyen jó volt csákánnyal aprítani a veszett kutyákat
Jó sok tanácsot adtam...bár én végigjátszással csináltam (ahányszor csak játszottam), de ezek a módszerek sajátok, igyekszem tovább adni őket az utókor számára.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Köszi, sok okosat mondtál!
A lámpakapcsolgatós rész a másodikban volt, de az nem volt nehéz (Már ha egyre gondolunk), mert csak végig kellett szaladni, semmi extra.
A nagy kukac ami 3 irányból támad, az a 2. részben volt, igen.
Egyre gondolunk, akkor valószínű én voltam béna, mert jópárszor ott hagytam a fogam...A kukacos részt is utáltam, laptopon nagyon nehéz volt, mikor támadt, jött a "por" (shaderek dolgoznának), belassult és akadt a játék (volt vagy 10 fps), így nehéz volt meghúzni a kapcsolót, na meg ugye az elé a lyuk elé kellett állni, ahol majd meg lehet sokkolni őkelmét, és az pont nem a kapcsoló melletti volt...
Valahogy ez a két rész volt igazi Penumbra, a Requiem valahogy nem jött be annyira. Ott mintha csak pályákon mentem volna, sztori nélkül.
Nem tudom, a legelső résszel játszottál? Ami sima Penumra néven futott, egy tech-demo volt, le lehet tölteni a készítők honlapjáról teljesen ingyenes (250 mega körüli), nem túl hosszú, de gondolkodni kell benne rendesen (végigjátszás is van hozzá magyarul, vagy jútyúkon). Ha esetleg lemaradtál volna, akkor szerintem pótold, megéri. Van benne egy rész, amin úgy rendesen beparáztam, jobban, mint a három részben bárhol.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
A májusra halasztott premier után úgy tűnik, hogy még fél évet kell várnunk a folytatásra.
Az amerikai korhatár-besorolás oldalán bukkant fel a játék új kiadása.
A szokásos hétvégi buli alkalmából ismét három játék próbálható ki.
A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Ezúttal multifunkciós készülékek és monitorok állnak a középpontban, de notebook, billentyűzet és néhány komponens is feltűnik.
1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
A Nitro sorozatban több, vásárlásra ajánlott notebookot is láttunk már, most az egyik legújabb modellt próbáltuk ki.
Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.