2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Penumbra - Part 11 Élőkommentárral

Írta: | Kulcsszavak: Penumbra . Élőkommentár . Thome . Beszarsz

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sokszor kipurcanok benne, aztán tuti nem azzal a megoldással csinálom meg azt a részt, ahogy kellett volna, az tuti! :)

Hozzászólások

(#1) Thome


Thome
addikt

Új rész..

Requiem-et végigjátszottam ma délelőtt. Hááát.. No comment...

(#2) Sub-ZeRo válasza Thome (#1) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Az első részét nagyon nem úgy kell csinálni, ahogy te csináltad, de ez is egy megoldás. :)
Amúgy meg ahol az üvegcséket összeszedted oda vissza kellene menned, mert ott még nem végeztél. Valamelyik videó elején, elsőnek oda szaladtál be. Nem messze ahol most vagy. Ott még van "rejtély" vagy amit meg kell fejtened.. ;]
Ja ha érdekel hogy kell csinálni azt a lámpás részt elmondhatom ha érdekel. :o :DDD
Az a baj, hogy nem vagy figyelmes. Nem b@szogatás képpen mondom, csak sok kis részletre nem figyelsz, csak szaladsz.. :U Bár hatásos néha. :D És pedig előnyödre vállik, ha figyelmes vagy.

[ Szerkesztve ]

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#3) Thome válasza Sub-ZeRo (#2) üzenetére


Thome
addikt

Nem szükséges elmondani! ;) (Mindjárt meglesem, hogyan is kellene hivatalosan megcsinálni.)
A netem feltöltési sebessége csak a lassú. Már rég nem itt tartok a játékban... ;)
Már a Requiemen is túl vagyok (erről nem készült videó), szóval most nem tudom mit kezdjek el kipörgetni... :)

[ Szerkesztve ]

(#4) Samus


Samus
addikt

Ha majd nekiállsz az első résznek (Overture), és videót csinálsz róla, nagyon fogom várni a gőzpadlós részt. Az az egyik legszemétebb csapda az egész szériában. Olyan megoldást találtam, amit egyik végigjátszás sem említ (csak azt, hogy milyen ütemben jön a gőz, és honnan, hogy kell haladni), bár lehet Youtube-on fent van, de én örülök, hogy magamtól jöttem rá.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#5) Thome válasza Samus (#4) üzenetére


Thome
addikt

Neki kellene állnom, de ott még ha jól emlékszem kell kamikaze harcot is folytatni néha, tehát biztosra nem mehetsz ha harcolsz a döggel.

Sub-ZeRo: Beszarok, csak el kellett volna torlaszolni a lukakat a vasdobozokkal. OMG :R :D Nem mellesleg nem értem hogy tud megtámadni a láthatatlan kutya...

(#6) Sub-ZeRo válasza Thome (#5) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Az hogy miért támad meg az a "valami" az benne van a jegyzetekben, vagy feljegyzésekben. A sötát miatt. Még olvastad is, hogy a "sötét" végzett az emberekkel. Vagy hogy volt fogalmazva. Hát ezért.
Értem, de a sőtét ragad itt el, nem a "kutyák" mint lények. A kísérletnek valamilyen mellékhatása, vagy ilyesmi. Vagy csak simán a sötétnek kutya hangjuk van. :DDD

(#3) Thome:Én most a gtr 2-vel szenvedek. Imádom a szimulátorokat. (rbr, simbin család stb.) Arról nem tudsz végigjátszást csinálni, de az nem fehér embernek való. :DDD
Rohadt nehéz a vezetői iskolát megicsálgatni...

(#4) Samus: Az a rész nagyon gáz volt. Kivárni, míg valami rendszert találsz benne... :DDD

[ Szerkesztve ]

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#7) Thome válasza Sub-ZeRo (#6) üzenetére


Thome
addikt

Az odáig stimm, de a lyukakból kellett volna kijönnie. Na már most, én forogtam mindenfele, és bizony nem láttam semmit. A kutyát meg csak látni kellett volna. Ha hangot ad ki, akkor ott kell lennie testben. Érted mire gondolok... :U

(#8) Samus válasza Sub-ZeRo (#6) üzenetére


Samus
addikt

Épp az a vicces, hogy semmiféle rendszer nem kell hozzá. Fogsz magaddal két hordót az előző teremből (ahol a motort tetted a futószalagra), fel lehet dobni őket, és átférnek a ventilátoron is (miután hatástalanítottad). A padló elején lerakod az egyiket, majd mögé a másikat. Ráállsz, és és magad mellett tudod őket húzni a padlón. Így egymás elé rakva őket, folyamatosan, át lehet menni a gőz felett, kvázi hídként használva a hordókat. Kicsit tovább tart, mint a sima verzió, de garantáltan nem halsz meg, a gőz sehol sem ér el. Kétszer teszteltem.

A második részben az a hülye folyosó szívatott meg, ahol a fények folyamatosan kapcsolgattak, egymás után, és mindig fényben kellett menni.

Nem tudom, a nagy kukac, ami a kis szobában három irányból támad, a második részben volt? Az elsőben menekültünk előle, arra emlékszem.

A kamikaze harcokról pedig annyit. Be lehet cserkészni a kutyákat is. Ha van fix doboz, ahová fel lehet mászni (egy másik dobozról, amit oda raksz), olyan, amit egyébként nem tudsz arrébb tolni, felmászol rá, kimész egészen a sarkára, fegyver a kézbe, suhintásra "húzva", egy kutya tuti ott fog járőrözni, ha észrevesz (lápával rá kell világítani), neked próbál ugrani, de nem ér el, te viszont, ha eléggé a szélén vagy, és lefelé néz a "célkereszt", pofán tudod vágni, ekkor hívja a haverját, akit szintén el lehet kalapálni. Szintén tovább tart, mint általánosan, de meg lehet úszni sérülés nélkül. Más módszer, ha úgy állsz be egy sarokba, vagy helyre (lépcső közepe például), hogy csak egy irányból tudjanak támadni, leguggolsz (lámpa legyen felkapcsolva, különben lopakodó módba kapcsolsz, és ha így meglátod a dögöt, beparázol), fegyver ütésre készen. Ha neked ugrik, ütsz. Így nem rontod el. Én így csináltam ki őket. Két letben kell harcolni, emlékeim szerint összesen 9 döggel (3 + 2x3). A második részben nincs harc, ott csak menekülni illetve elbújni lehet. Pedig milyen jó volt csákánnyal aprítani a veszett kutyákat :D

Jó sok tanácsot adtam...bár én végigjátszással csináltam (ahányszor csak játszottam), de ezek a módszerek sajátok, igyekszem tovább adni őket az utókor számára.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#9) Thome válasza Samus (#8) üzenetére


Thome
addikt

Köszi, sok okosat mondtál! :R

A lámpakapcsolgatós rész a másodikban volt, de az nem volt nehéz (Már ha egyre gondolunk), mert csak végig kellett szaladni, semmi extra. :D

A nagy kukac ami 3 irányból támad, az a 2. részben volt, igen.

(#10) Samus válasza Thome (#9) üzenetére


Samus
addikt

Egyre gondolunk, akkor valószínű én voltam béna, mert jópárszor ott hagytam a fogam...A kukacos részt is utáltam, laptopon nagyon nehéz volt, mikor támadt, jött a "por" (shaderek dolgoznának), belassult és akadt a játék (volt vagy 10 fps), így nehéz volt meghúzni a kapcsolót, na meg ugye az elé a lyuk elé kellett állni, ahol majd meg lehet sokkolni őkelmét, és az pont nem a kapcsoló melletti volt...

Valahogy ez a két rész volt igazi Penumbra, a Requiem valahogy nem jött be annyira. Ott mintha csak pályákon mentem volna, sztori nélkül.

Nem tudom, a legelső résszel játszottál? Ami sima Penumra néven futott, egy tech-demo volt, le lehet tölteni a készítők honlapjáról teljesen ingyenes (250 mega körüli), nem túl hosszú, de gondolkodni kell benne rendesen (végigjátszás is van hozzá magyarul, vagy jútyúkon). Ha esetleg lemaradtál volna, akkor szerintem pótold, megéri. Van benne egy rész, amin úgy rendesen beparáztam, jobban, mint a három részben bárhol.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.