Egy nagy előnye volt a kilométeróra megjavításának: tudtam nézni, hogy mennyit tolom mennyi motorozásra. Olyan 5 km motorozásra jutott tegnap 1 km tolás. Ja, és mire hazaértem, megszorult a km-óra, és az új kilométeróraspirált tönkretette. Gyönyörű.
Bonus, hogy amikor szétszedtem, megkapirgáltam már egy kicsit az izzófoglalatot, és újjáéledt az első világítás. A kormányon található kapcsolót illeni fog kipucolni.
A komolyabb probléma a motort érinti. Hidegen a szokásos szivatóval két rúgás, utána gyújtással egy - rutinra indul. Melegen viszont sehogy nem tudom életre lehelni, az alapjárat instabil, egyre lassabban pöfög, majd lefullad. A karburátorra gyanakszom. Holnap - mert ma nagyon NAGYON dolgozom - le fogom szerelni, és itthon nagyon alaposan kitisztítani. Aztán, nem tudom, hogyan tovább... :)
Az elmúlt hét tanulságai a következők voltak: Kivenni a kereket hátul rossz. A csomagtartót bent lévő kerékkel fel-leszerelni rossz, ha nem jövök rá, hogy a burkolatot félig leemelve kb. gyerekjáték. A hátsó fékbovdenből kellene valami jobbat szerezni, mert amit beszereltem, azon kb. 3 perc alatt ripityára tört az állítócsavar - lehet hogy a nem pont optimális befűzés miatt, amit természetesen azonnal orvosoltam.
A hátsó fék tud fogni, ha van benne jó betét. A kuplung olyan érzetet kelt, mintha nem emelne ki teljesen, ezt egy olajcserének meg kell oldania. A gyertya fekete, de ezt majd a karburátor tisztítása és beállítása után ismét kiértékeljük.