2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

digitalTrend meglopta ügyfeleit?

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sziasztok.

Tavaly év vége felé vittem a fent említett boltba granaciális ügyintézésre egy meghibásodott termékemet és a napokban lett elegem a várakozásból. Gondoltam, hogy felhívom megkérdezem még is mi tart eddig.
Hát nem sikerült felhívni ezen számok egyikén sem
(ezek a számok mind publikusak az interneten megtalálhatóak):
1/785-8422
70/414-5820
70/414-5800
70/414-6800

Se telefon se email se személyesen nem lehet őket elérni.

Nos ezen a linken felfedezhető, hogy nem én vagyok az egyetlen megkárosított vásárló és hányan lehetnek akik még várnak, hogy visszajelezzenek nekik.

Esetleg ha valaki tud valamit erről a személyről aki a képen szerepel értesítsen feltétlenül.

Illetve mi a hivatalos része a dolognak hova mehetek feljelentést vagy bejelentést tenni? Rendőrség, fogyasztóvédelem?

Hozzászólások

(#1) TechRobot


TechRobot
aktív tag

Senki se tartsa magában ha tud valamit.
:R

Dikk egy százas...

(#2) #79621120


#79621120
törölt tag

http://www.digitaltrend.hu/aszf

6.3. Amennyiben a Vevő álláspontja szerint az általa bejelentett igények nem megfelelő módon kerültek elintézésre, az esetben jogait az alábbi szervek előtt érvényesítheti:

a) Budapest XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának Jegyzője (cím: 1139 Budapest, Béke tér 1.)

b) fogyasztói szerződés esetén Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelősége (cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.)

c) fogyasztói szerződés esetén Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete (cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.)

d) polgári peres eljárás esetén a mindenkor hatályos jogszabályi előírások szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.

(#3) TechRobot válasza #79621120 (#2) üzenetére


TechRobot
aktív tag

yep.

Dikk egy százas...

(#4) xedos


xedos
addikt

Hasonló cipőben járok...
Gigabyte alaplap nov 18.-án leadva gariztatásra...

(#5) TechRobot válasza xedos (#4) üzenetére


TechRobot
aktív tag

Ezzel azért kéne valamit kezdeni.

Dikk egy százas...

(#6) f.attila85 válasza TechRobot (#1) üzenetére


f.attila85
újonc

Szia jutottàl màr valamire? Èn a fogyasztóvèdõkhöz fordultam egyenlõre.

(#7) f.attila85


f.attila85
újonc

Ès igazàból csak így lehet õket valahogy elèrni mivel a bolt mikor utoljàra làttam teljesen üres volt, de el nem tudnak tünni mert az hosszu ès bonyolult dolog ràadàsul ennek a neren utàna is lehet nèzni ha pl becsõdölnek.

(#8) xedos válasza f.attila85 (#7) üzenetére


xedos
addikt

Én írtam a tulajnak, de semmi:-(

(#9) TechRobot válasza xedos (#8) üzenetére


TechRobot
aktív tag

Kolléga a fogy védelemmel sem jutott sokkal előrébb.
Jövö héten megkérdezem a kapson mi a teendő.

Dikk egy százas...

(#10) Black Dragon válasza TechRobot (#9) üzenetére


Black Dragon
addikt

Tudok adni egy kis segítséget az ügyben. Nem lopás történt, hanem egyszerűen megszűnt a bolt. Igaz egyik napról a másikra, de ténylegesen bezárt/csődbe ment. A többi ügyről többet nem tudok, és nem is tudok foglalkozni vele, de ismerem a tulajt, és beszéltem is vele még régebben.

Ettől persze bárki fordulhat bárkihez, csak gondoltam tisztázom, hogy nem csőd lett belőle, nem lopás vagy nah ellenőrzés miatt stb...

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.