Sziasztok.
Tavaly év vége felé vittem a fent említett boltba granaciális ügyintézésre egy meghibásodott termékemet és a napokban lett elegem a várakozásból. Gondoltam, hogy felhívom megkérdezem még is mi tart eddig.
Hát nem sikerült felhívni ezen számok egyikén sem
(ezek a számok mind publikusak az interneten megtalálhatóak):
1/785-8422
70/414-5820
70/414-5800
70/414-6800
Se telefon se email se személyesen nem lehet őket elérni.
Nos ezen a linken felfedezhető, hogy nem én vagyok az egyetlen megkárosított vásárló és hányan lehetnek akik még várnak, hogy visszajelezzenek nekik.
Esetleg ha valaki tud valamit erről a személyről aki a képen szerepel értesítsen feltétlenül.
Illetve mi a hivatalos része a dolognak hova mehetek feljelentést vagy bejelentést tenni? Rendőrség, fogyasztóvédelem?