Mai történetem... csak, hogy a mai nap se legyen unalmas ne csak a melóról szóljon (2017.01.03) vagy a hétvégi már magam sem tudom minek nevezzem.
Pénteken azaz (2016.12.30) megkért apukám, hogy melóból hazafelé vegyek már egy Parallelst mert kell neki a gépére egy adott programhoz a Windows futtatása. (tudjuk ott a bootcamp, de egyszerre kell futtatnia, hogy tudjon lépegetni a két rendszer között, a trial pedig már lejárt...)
Megtettem, megvettem péntek este, ahogy kérte.
Majd szombat reggel látom már ott van az asztalán egy parallels.. Igen ő is vett egyet, csak elfelejtette közölni velem, ráadásul ő is, és én is az iStyleban vásároltunk... mindkettőt cégre.
A mai napon gondoltam visszavisszük az egyiket, hisz bontatlan érintetlen állapotban van, és azért csak 25.000ft-ról beszélünk, és mint említettem fölösleges.
Az iStyle – azaz az eladók – illetve beszéltek az állítólagos üzletvezetővel is - viszont nagyon meglepő választ adott számunkra: miszerint ők biztosan nem fogják visszavenni a szoftvert, mert mi simán felhasználhattuk a benne lévő kódot – ők pedig nem jótékonysági cég?!, picit fura hangnemben – mivan - (HOGYAN? Hát bontatlan csesszemmeg) – és ettől nem hajlandóak eltekinteni, hiába próbáltuk szépen, többször, hajthatatlanok voltak, mintha fel se akarták volna fogni mit akar az ember, tulajdonképp – bocs a kifejezésért – leszartak, semmire nem ment velük az ember.
Hazaértem, írtam az iStylenak, s kértem juttassák el a vezetőséghez. Még aznap válaszoltak, elnézések közepette, majd kedden mehettem be ismét, ekkor már sikerrel visszavették a terméket... vicc, hogy az eladók mennyire segítőkészek tudnak lenni ráhatás nélkül... :U