Remélem érdekes a Sony Xperia M2 telefonom ingyenes feloldásának története.
Kezd.: okt. 24.
1. Bemegyek T-mobileba, közlik ők nem foglalkoznak vele. 1414-en intézzem (Ez egy Bp. külső kerületi plazában van, direkt nem pontosítom)
2. 1414-en imei szám elküld, majdnem egy hét eltelik, mire jön az sms, a telefon az ő adatbázisuk szerint független.
3. 1414 felhív, ügyintézővel beszél, közli, hogy szerintük a telefon független. Panaszt benyújt. 30 napos határidő a kivizsgálásra. (Miiii van? 30?)
4. kb 10 nap múlva érdeklődés, hol tart a panasz kivizsgálása. Ügyintéző közli rögzítve lett hogy felhívtam ilyen ügyben őket, de nem indult meg a panasz kivizsgálása (Miiii van 2x?). Panasz kivizsgálása ténylegesen elindult, kb 10 nap lesz.
5. Levél érkezik, panasz kivizsgálva, a telefon az ő adatbázisuk szerintük független.
6. 1414 felhív most már nagyon idegesen (még jó, hogy ingyenes), ügyintéző közli, menjek be T-mobile üzletbe és demonstráljam nekik egy másik szolg. kártyájával, hogy a telefon mégsem független.
7. Ma bemegyek az 1.-es pontban említett üzletbe, ecseteltem a történetemet. Ügyintéző hölgy intézi (most már érdekes módon foglalkoznak vele , Ja és egy valamihez nagyon éles a szeme a hölgynek, kiszúrta rögtön elsőre a feloldókódomat. Miiii van 3x? Rá áll a szeme? vagy csak erre gyúr?). Demonstrálom a problémát, intézik az újabb panaszt. Panasz rögzítve a rendszerben, indulnék haza. Közben egy férfi kollégája már ráér, és soron kivűl visszahív magához, és Halleluja ő tud feloldókódot szerezni a telóhoz. OTT, HELYBEN RÖGTÖN kb 5perc alatt függetleníti a telót. Neki miért ment ilyen gyorsan?
Végez: dec. 4.
Hasonló történetem van egy Lumia 735-tel, de az még nem ért véget.