2019. június 19., szerda

Gyorskeresés

#VectraV6 - És akkor...

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Új napra ébredtünk, még aktívan élt bennem az elözö napi V6-dózis, és bár a tegnapi emberünk nagyon bízott benne - amire egyértelmüen utalt az a 3 üzenet, amit a délelött folyamán küldött, érdeklödve, hogy sikerült-e belátnom, hogy Ö az évezred vételét kínálja -, én mégsem éreztem továbbra sem késztetést arra a szopórollerre felülni...
Ennek fényében sikerült szemmel sem látható módon megpörgetni aznap a Bundesland GDP-jét, fejben már ott topogtam a következö jelölt kereskedésének bejáratánál.
A második delikvens egy fekete darab, 170 ezer körüli Km-rel, az elözö napinál még impozánsabb felszereltséggel, már olyan úri huncutságokkal, mint a hátul füthetö ülések ( hahó, ez egy Opel, 2003-ból, nahh ugye ), naprolók a hátsó ajtókban és a hátsó szélvédön, tolatóradar. Az már a képeken is feltünt, hogy a fényszórókat már utolérte az ilyen idös opelekre jellemzö lámpusz mattulitusz, ezen kívül nem mutatott rosszul. Az ára is a középkategóriában tanyázott, 3500€-t kértek érte.
A kereskedéshez érve nepperünk egykedvüen könyökölt az iroda ablakában telefonálva, közben a nem letakart fülével gyorsan meghallgatta, mit szeretnénk, és már adta is a kulcsot, majd mutatott a leghátsó sorban parkoló autóra. Nagyjából ennyi volt minden interakció, amit sikerült kicsikarni töle, nem tudom, hogy a vonal végén az elözö heti Szulejmánt elemezték ki, vagy az aktuális kecske árfolyamot egyeztették, de nagyon very busy volt, nem ért rá holmi érdeklödökkel foglalkozni.
Erre mondhatjuk, hogy nem feltétlen zavaró, mert nem liheg a nyakamba, nyugodtan át tudok nézni mindent, annyiból kellemetlen, hogy amikor kérdést tettem volna fel a megnézés után sem nagyon változott a hozzáállása, my bad.

Külsöleg az autó rendben volt, a korának megfelelö állapot, pici rányitásokkal, apró karcokkal tarkítva, plusz ugye a mattult fényszórók. Ennek kompenzálására volt a csomagtartóban egy vadonat új hátsó lámpa, amit azóta sem értek ( ha elöl matt, majd hátrafele dupla olyan faszán világítok?, nem tudom ), illetve 1-2 plusz alkatrész. ( ?? ). :)
A beltér is elfogadható, a Km pont annyira valóságos, mint bármelyik reality az esti müsorsávból, de nem szükséges mantrázni az " állapotot veszünk, nem kilométert " müsorszámot, engem sem vesz le a lábamról 5-6 db szám, egy rendes ápolás után azonban soktízezret letagadhatna.
Jöhetett a kedvenc rész, a motortér. A sérülésmentesség itt is rendben van, a víz itt is szürkés a kiegyenlítöben, majd az olajkupakot lekapva tényleg átértékeltem a tegnapi helyzetet ( bakker, még a végén igaza lesz a srácnak ).
Legalább kétszer olyan vastagon áll a sárgás, barnás trutyi, a kupakra már picit rá is kövesedve, ebböl sem lesz szerelem itt nagyjából el is dölt, illetve meg is inogtam, hogy ez lehet valami gyári feature lesz ( vagy persze tényleg ennyire lestrapáltak a darabok, tudom ám :P ). Azért, hogy ne lehessen megvádolni az alaposság híányával, beültem, beröffenteni, no meg ugye kellett egy kis V6-dózis az elvonási tünetek végett. Müszerfal karácsonyfaként kivillant, ami a nagyobb baj, hogy úgy is maradt, volt kis sárga tengeralattjáró ( lánykori nevén Check Engine ), meg kulcsos autós ikon, mondjuk a motor ( még ) beindult, hangra sem volt olyan szép, mint az elözö, de egy kis V6 brümmögést így is becsempésztem a szívembe.
Mivel, ahogy írtam elöbb, nepperünk most sem volt szóra bírható, elég egyértelmü volt a képlet, megköszöntük a részvételt, és eljöttünk, a mai nap sem lesz Jackpot, de csak tovább erösödött bennem, hogy márpedig ilyen kell, csak ki kell várni, amíg lesz egy korrekt.

Ez egészen pontosan három hétig tartott, ezalatt ugyan került fel néhány darab, de vagy már a képeken is látszott, hogy vagy egy nem megvigyázott darab ( azért néha meg-megdöbbentett, emberek mennyire képesek lelakni a saját autójukat ), vagy a leírásban szerepelt valami olyan pont, ami elvette a kedvet, szóval ebben a három hétben igyekeztem beosztani a korábban begyüjtött V6 rezonanciákat, míg egy szép hétföi nap felkerült egy kimondottan ígéretesnek látszó darab, hírtelen még a szív is megdobbant, lehet, hogy most megvan a nyertes?!

Szintén egy fekete versenyzö pózolt a képeken, 210 ezer Km-rel, és gyarorlatilag a fullnál is fullabb extrákkal ( azt hiszem a nepperek írják erre a Dupla-Full-Full Extra kifejezést, amire értelmes magyarázat a mai napig nincs szerintem ). Ami az autóhoz akkoriban rendelhetö volt, mindent tartalmazott, az korábbiakén felül napfénytetö, teljes börbelsö, hátsó ülésfütés, elöl-hátul parkradar. Ezen felül, mivel a srácnak alufelnis mühelye volt, ezért 19-es felnik 1 éves gumikkal, H&R ültetörugókkal. Egyedüli optikai bibije az elsö lökhárító sérülése volt, parkolás közben a kedves szomszéd nekitolatott, csak a löhárító sérült, ez a képeken is látszott.

Ehhez mérten az ára is picit magasabb volt, 4000€-t kért érte.
Mivel az autó tölem ~400 km-re volt, ez már nem csak az az egyszerü " délután átugrunk " menetnek ígérkezett, ezért igyekeztem a lehetö legtöbbet megtudni az autóról még az út elött. Rákérdeztem a sérülésekre, egyéb problémáira az autónak, extrák müködöknek-e, van-e bármi kirívó, amit az autóról tudni kell?

Az eladó közlékeny, és normálisnak tünt, hamar jött is válasz, hogy a sérülés a képeken látszik, azon kívül minden rendben az autóval, az összes extra hibátlanul müködik, más, említésre méltó gond nincs az autóval, ez a 4. Opelje ( mármint párhuzamosan ), és mivel ennyi már felesleges, ezért szeretné eladni.
Szerdára le is szerveztük a megnézést, egy egész napos kirándulásnak, cirka 4,5 órányi autózás után meg is érkeztünk a mühelyhez, az eladó épp elszaladt munka ügyben, addig is a 3 mühelycimbi ugrott elénk, hogy " nyugodtan kérdezzünk, szívesen válaszolnak "...ez egészen az elsö kérdésig tartott, miszerint " Mennyi ideje van meg az autó? " amire látszott az arcukon, hogy belül bonyolult algoritmusok futnak, csak az eredményt nem hozzák, így azonnal alábbhagyott a lelkesedésük, és inkább átballagtak a Gsi-met szemügyre venni...bittedánke. :)

Be kell vallani, ezekkel a hatalmas malomkerekekkel, a pici ültetéssel elég decens kinézete volt, elkezdték felhúzni a sátortábort délen, ha a müszaki tartalom is követi ezt az erös felütést, akkor itt ma csak hazafele elröfögök másfél tank benzint, az ´hót ziher... Természetesen a korábbi élményekkel igyekeztem magam lehüteni, és sikerült visszaereszkedni, a padlóla le.

Megjött a tulaj is, stílusosan egy F Astra Sedan-nal, orrában egy 3 literes MV6 motorral, majd a garázst felnyitva elökerült a másik két Opel is, egy turbósított Gsi, illetve egy Combo, a cipelösautó. A benyomás továbbra is pozitív volt, természtesen igyekeztem leplepzni az eddig felépült izgatottságot. :)

Külsöleg ahogy már írtam a négy guriga felért egy brutál sminkkel, az elsö löhárítón levö sérülés ( ami sajnos az egyik parkradart is érte ) volt az egyetlen külsérelmi nyom, a fényszórók szélén pár foltban kezdett csak mattulni, bevallhatóan sokkal meggyözöbb volt, mint az eddigiek. A belsö is gyárias, egyedül a kormányon volt látható a 210 ezer Km nyoma, a tetöablak miatt szép világos a beltér, mondjuk cserébe a fejtérböl elvesz egy pár centit, de ezzel még együtt lehet élni, így is elfogadható maradt.

Nosza, szokásos menet, lássuk a motorteret. Felpattintjuk a motortetöt, majd egy pillanatnyi blackout jött, ugyanis az olajbetöltö sapka nem volt sehol. ( a 3.2-es motoron az elsö hengersoron trónol, ahogy állunk az autó elött közvetlenül elöttünk ) lsd. kép., de ezen ott nem volt semmi.

Mi a szösz, elhagyták, vagy mi? - villant belém. Vagy ez valami ritka, gondozásmentes motor lenne? - Néztem kérdön az eladóra.
Hamar jött is a megfejtés, hogy míg a gyári szelepfedél tömítés müanyag, és az idö, illetve a sok henger miatt keletkezö brutális mennyiségü hö miatt vetemedhet, amit a gyári tömítés már nem tud áthidalni, és szivárogni kezd az olaj, ezért Ö ezt megelözö jelleggel lecserélte a B Vectra 2.5V6 alumínium szelepfedeleire, amik sokkal strapabíróbbak. Az egyetlen negatív hozománya, hogy ezzel az olajbetöltö átkerül a hátsó hengersor jobb szélére, a szívósor, és egyéb csövek alá, olyan szorosan, hogy többet nem lehet levenni... :Y

Ez hozta magával a következö keresztkérdést, hogy " Akkor olajcserét a kipufogón keresztül, vagy jelentkeznem kell Danny Blue-hoz? ". Erre elökapott egy fémcsövel megtoldott kulacsot emberünk, hogy " Ezzel itt ni, méghozzá a nívópálca csövén keresztül pumpáljuk bele az olajat "... Hagyok idöt a feldolgozásra, én is leültem az egyik gumikupacra, hogy ´zanyád!...

Itt jött egy pár perces diskurzus, hogy én értem, hogy neki itt gumis, meg autós mühely, meg magának cserél olajat, de ha én ezzel bármelyik mühelybe beállítok, lobogtatva a menö kis kulacsomat, a jólneveltebb helyekröl csak rögöhve elküldenek, prosztóbb helyeken bennem cserélnek kenöanyagot a kulacs szakszerü installálásával, szóval ez így nem deal...

Persze, mondhatjuk, hogy ez nem nagy dolog, csak szerezni kell gyári szelepfedeleket, és egy mühelyben pár szár €-ból megcsinálják a cserét, szóval még nem volt veszve minden, innen még lehet döntetlen is...
A motort beindítva gyönyörüen járt, szépen vette a lapot is, füstnek nyoma sem volt. Néztem volna ezen is a habosságot, de ugye a kupaktanács arra jutott, hogy levehetetlen kupakkal nem lesz ez könnyü menet, szóval offoltuk a kérdést. Behuppantam, jó autónézési szokáshoz híven csapassuk végig az extrákat. Klíma hüt-füt, rádió minden okés, ülésfütést felcsavartam, legyen ideje bemelegedni. Hátraléptem, kipróbálni a bal hátsó ablakot, de épp szüneten volt a kapcsoló, nem történt semmi. Jeleztem a srácnak, hogy a " minden müködik " itt most megdölni látszik, odalépett, hogy csak " erösen kell nyomni, biztos az idö miatt ". Nyomta ö már lassan ki a helyéröl a kapcsolót de csak nem járt le az ablak szünete.
-1 - gondoltam, a srác itt is nekiállt a már kékes-szürke tulajánál sem müködö, csodálkozó értetlenkedésnek, hogy " tegnap még jó volt ". Igen ám, kisapám, de tudtommal ezek nem részmunkaidösek, hanem 24/7-ben kellene. Sebaj, megnézzük, a söfor oldali fökapcsolóról majd jól bosszút állok....magamon, mert arra sem történt semmi. Hm, lesz itt meglepetés, ekkor már erösen körvonalazódott, a jobb hátsó okés, az utas oldali müködtetése is már nemi eröszak kategóriába esett. Mivel a tükrök is elektromosan behajthatóak, gondoltam jöjjön ez. Szolidan müködtetve ez sem hajlott az együttmüködésre, a tulaj erös nyomására aztán szépen becsukódott. És úgy is maradt, ütötte-rúgta a gombot, de ott már záróra volt a tükörnek szó szerint.
Úgyhogy ezek után, elegánsan kézzel kihajtotta a tükröt, mintha mi sem történt volna. Aha, oké, ergó összes ajtókapcsoló minimum csere. Közben az ülögumókkal csak nem éreztem a parázsló meleget az ülésböl, sebaj, ezek mondhatjuk apróságok, egy tizenpár éves autónál elöfordulnak elektromos bizbaszok, haladjunk-haladjunk.

Nézzük a próbautat. Tulaj javasolja, hogy majd Ö kiállna, mert a /35-ös gumit majd csak a vételár lerakása után padkázhatom le én kifelé menet, addig inkább Ö evickélne ki az autóval. Szépen feszesen ül az autó az úton, a rugók sem túl kemények, mégis jól tartanak. A kerék Istencsapás, az OPC-n már használtam én is /35-ös gumikat, hétköznapokra tényleg annyi értelme van, mint Kelemen Annával sakkozni, szóval ettöl hamar meg kellene szabadulni, ha úgy alakul. Az feltünt, hogy minden váltásnál extra óvatos, nyilván nem egy DSG, na de eljött az én idöm, lássuk. Elsöre éreztem, hogy a kuplung ezen is már a B oldal legvégén jár, ráadásul minden normál ráengedéskor pici csattanással jelezte, hogy ez itt hamarosan 4 számjegy lesz €-ban, puszi. Ezen kívül menni szépen ment, az ereje rendben volt, visszaálltunk a mühely elé, ekkor tünt fel bekanyarodáskor, hogy bal oldalt, mintha picit lilás-rózsaszínes lenne a fényünk. Kiszállva, és leguggolva tényleg látszott, hogy a vezetö oldali Xenon sem most volt cserélve, szóval gyors összegzés. Szelepfedélböl kell új, tömítés, plusz csere, az extrák nagy része vagy nem, vagy nem teljesen müködik, plusz a kuplung ( kettöstömegüvel ) is hamarosan elköszön tölünk.

Mivel nem vagyok egy ( annyira ) bunkó gyerek, elövettem a legnagyobb jólneveltségemet, hogy ez itt bizony erösen karcolja ám az átverés fogalmát, összevetve azt, amit Ö állított az autó állapotáról, és azt, amit az elmúlt 1 óra tanusított.. Nagyon nem próbálkozott ellenkezni - bár bevallva, nem is nagyon lett volna mire alapoznia -, azért persze Ö is bedobta a "zöregautó-kártyát", hogy " hát igen, de azért ez mégiscsak egy idösebb autó "... Beszarok, ergó ezzel a dumával minden szart el lehet adni, mert, hát ami öreg, az szar is, Freud meg forog a sírjában.. Plusz, ahogy sejtettem, elövette a felnigumi pontot is, mégpedig, hogy " csak a 4 kerék, és a gumi megér vagy 1000-ret ", ami engem nem különösebben hatott meg, nice try. Hasonló megfontolásból tartotta az ajánlatát 3500€-ra, ennél lejjebb nem hajlandó menni, ami elég messze volt attól, amit én hajlandó lettem volna kifizetni érte, de megegyeztünk, hogy alszok rá egyet ( kettöt ), és két nap múlva úgyis jönnöm kell nem messze céges útra, ha aktuális lesz, akkor hívom.

Ezek után teljesen lankadt kedvvel, és déli területekkel zúztunk haza, megfogalmazódott bennem az is, hogy talán az én feltételrendszerem túl komplex ( akár már a rendesen karbantartott autó is az lenne?, hm ), vagy egyszerüen mire a második-harmadik tulajhoz kerülnek ezek az autók, ök már ennyire tojnak rá / nem tehetik meg büdzséileg, hogy rendben tartsák, affene tudja.

Ugyanezzel egy napon felkerült még egy darab, egy ezüst színü Vectra, át is futottam a képeket, kereskedés árulta, viszont a leírásban vastagon ki volt emelve, hogy " az autót Exportra hírdetjük ". Ez elsö nekifutásra el is vette a kedvemet, emiatt nem is nagyon nézegettem akkor tovább. Idöközben csak fúrt a kiváncsiság, így utánajártam ennek a pontnak, és több német fórumban is írták, hogy mi is van ennek a hátterében. Kiderült, hogy nem újkeletü dologról van szó, jellemzöen kisebb cégek folyamodnak ehhez abban az esetben, ha olyan autót árulnak, amelynek a jelenkori értéke nem túl magas, viszont valamely födarab meghibásodásának javítása komolyabb összeg lenne, s mivel kereskedésként 1 év jótállást kötelesek vállalni, így inkább exportra hírdetik az autót, és szívesebben adják el külföldre. Ettöl függetlenül, mivel az autó egyébként szimpatikusnak tünt, tettünk egy próbát és felhívtuk a kereskedést. Az autó egy 2002-es darab, 118 ezer Km-rel ( höhhö ), vezetett szervízkönyv, 3. tulaj, ezüstmetál színben, Silverstone belsö, digitklíma, xenon, elöl-hátul parkradar, pár Irmscher kiegészitö. Egy csodás szerda délután munka után mentünk, mivel ez szintén nem messze ( cirka 40 Km-re volt tölünk ). A megérzés nem csal, a kereskedés egy maszek darab, a kertesház udvara maga a telep, érkezésünkre megjelenik az idösebb figura, udvarias, korrekt, hozza a kulcsokat, nyitja az autót, majd kérdezi, hogy van-e most kérdés, vagy elöbb szeretnénk megnézni? Mivel utóbbi az óhaj, ezért mondja, hogy akkor magunkra hagy, nézegessük meg nyugodtan, ha utána kérdésünk van, vagy próbaútra szeretnénk menni, hátul lesz az irodában. Nyilván ez szubjektív, de nekem nagyon szimpatikus mentalitás, jól kezdödik. Az autó összességében szép, gyári minden, apróságok ezen is vannak, kisebb karcok, valamint jobb elöl van egy kisebb horzsolás, csak a festék sérült, alapozóig nem ment, lökhárító, elsö sárvédöt érintö kérdés. Ezt leszámítva szép, rozsda nincs, szín egységes, lámpák mind gyári, mattulás még sehol, tetszik.

Opeles mappa elö, elsö tulaj 69 éves bácsi ( van stílusa, ez tény ), második a menye, ketten együtt 2015-ig használták az autót, odáig ugyanabba a szervízbe hordva végig pecsételve ( az autót Irmscher szalonból vették, és itt is szervízelték ), szóval tényleg teljes a tanácstalanság, valódi-e a Km, lehet, hogy ez itt a Szent Grál? WTF??! :Y

A belsö szintén egyben van, a félbör ülések középsö szövet részére ráfér egy kozmetika, de szakadásmentes, a bör részek is patentok, kormány picit fényes, még akár igaz is lehet a Km, beszarok, bár ez továbbra sem vízválasztó. Extrákat is végigpróbáltam, minden müködik szépen, még az elektromos tükörbehajtás is ( oda-vissza, höhhö ), egyelöre a horzsoláson kívül nem nagyon lehetett belekötni az autóba. Jöhet A Szent Motortér, lássuk. Kiegyenlítöben tényleg hütöfolyadék, szép, olajmentes színben, kupak le, gyakorlatilag 0 trutyi, utolsó olajcsere 20 ezerrel ezelött, akár ez is lehet az oka, meglátjuk. Motor ON, semmi füst, semmi rendellenes hang, szépen jár, meggyözö, ebböl a végén próbakör lesz bakker...
Be az eladóhoz, szokásos kérdések, az autót cirka 2 hete számolták be egy E60-ba ( hiába nahh, a villantás az idekint is fontos, tény, hogy egy C Vecinek nem akkora puncimágnes a helyi Gyrosos elött, mint egy kék-fehér propeller ), sérülésmentes, magától említette az elsö horzsolást, ennyi, ami van rajta. Jöhet a próbakör, felpattintotta a piros szervízrendszámot, elkérte a személyik - biztosítékként -, majd jó utat kívánt.
A próbakör ugyancsak meggyözöen zajlott, a víz szépen bemelegedett, aztán picit megzenéltettük a V6-ot, meggyözöen ment, futómü felöl semmi zaj, nem húz semerre, pedig tényleg mindent megtettem, hogy valami nagyobb bajt találjak rajta, de egyben volt. Visszaértünk a telepre, a kereskedö beinvitált az irodába ( emberünk tényleg tudja, hogy kell egy érdeklödövel bánni ), vázoltuk a tapasztaltakat, a horzsolást, majd jöhetett az Áll az alku következö menete. Nyitott volt a megállapodásra, a horzsolás miatt engedett is az eredeti 3650€-s árból, és 3500€-ban megegyezve egymás kezébe csaptunk. Az egyetlen bökkenö annyi volt, hogy az autón nem volt rendszám ( az elözö tulaj eladáskor persze rögtön kijelentette ), és mivel már erösen 6 órába csapott az idö, így csak másnap tudtunk az okmányirodába menni, ideiglenes rendszámért, hogy hazavihessük, ahol majd megkapja a saját rendszámát. A kereskedö ebben is teljesen korrekten együttmüködött, másnap korán mentünk, ekkor kifizettük az autót, megírtuk a szerzödést, majd eljött velünk az okmányirdába ideiglenes rendszámot intézni, ez cirka 30 perc alatt meg is volt, majd hivatalosan is egy V6 Vectra tulajdonosa lettem. :)

Hogy milyen az autó, és milyen vele az élet, a következö részben kiderül.

Hozzászólások

(#1) bambano


bambano
(Jómunkásember)

ilyen autó :)

sok minden eszembe juthatna erről az autóról, az, hogy ültető rugót vagy keményített rugót tegyenek bele, az konkrétan soha.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#2) SteveK88 válasza bambano (#1) üzenetére


SteveK88
(kvázi-tag)

Szép! Használd egészséggel! :R

"Bárki aki elém áll, azon nyomban bekakál"

(#3) Szada85 válasza bambano (#1) üzenetére


Szada85
(tag)
LOGOUT blog

Az ültetörugót amiatt szokták jellemzöen berakni, mert a C Vectrák ( mindegy, hogy sedan, GTS ) egyik gyári hibája a rugótörés. Hogy ez méretezési, vagy anyagválasztási probléma azt nem tudom, de elöbb-utóbb utolér minden Vectrát szinte. :(

Természetesen használat, és útminöség függö is lehet, azonban ha törik, akkor utána már jellemzöen nem gyári rugeszt szoktak venni, hanem beruháznak egy szolidabb szettbe, 30mm még nem a világ, és az még a gyári gátlókkal is együtt tud müködni, nyilván valamivel feszesebb lesz töle a rugózás, de valamit valamiért. :)

Ami engem egyedül "zavar", illetve nem értek egyet, az a tank mérete, igazán tervezhettek volna egy cirka 10 L-rel nagyobbat ezalá, ezt több tulaj is megemlíti, és én is egyetértek vele.

(#4) AllTheBest


AllTheBest
(őstag)

Én is hasonló hülyeségbe fogok szereintem belemászni néhány hónap múlva... Én golf 4-ből a 2.3-as vr5 verziókat nézegettem mostanában :D

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi Mix 2 64GB

(#5) kisvakond111


kisvakond111
(tag)
LOGOUT blog (1)

Sok boldog együtt töltött kilómétert kívánok kettőtöknek! :C

"amúgy mint olyan"

(#6) bambano válasza Szada85 (#3) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

a gts-ben gyárilag ültetett és keményített rugók vannak.
ezt már nem lehet 30 mm-rel leültetni, mert akkor egy csomó úthibán meg fekvőrendőrön nem megy át, illetve parkoláskor nem megy fel a szegélykőre. gyári állapotában is folyton recseg, ha kicsit megsüllyed az útfelület, amire ráparkolsz és ráér a kipufogó a szegélykőre. márpedig rá fog érni, mert az autó egyébként hosszú.

rugótörésről még nem hallottam. az tény, hogy a tankja kicsi.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#7) bambano válasza kisvakond111 (#5) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

én 2005-ben vettem és azóta 235 ezer kilométert hajtottam bele...

szegény most kezd megkotlani.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#8) Szada85 válasza AllTheBest (#4) üzenetére


Szada85
(tag)
LOGOUT blog

Azok is finomságok, ott esetleg annak érdemes utánaolvasni, hogy mennyire volt gond a user-eknél a höterheléssel / hütéssel.
Többek között el tudtam volna képzelni egy Golf V R32-t is, de annál is elég sok fórumon olvastam, hogy a borzasztó mennyiségben termelt hö idövel mindent kikezd, és többeknek erre visszavezethetö meghibásodási is voltak.

A Veci is egyébként brutál mennyiségü meleget termel, járó motornál kiszállva mindig nyakon is vág.

Ha utcán parkolnék reggelente biztos bele kellene nézzek a motortérbe is, nem húztak-e fel a Motor köré egy egyszobás garzont a népek. :D

Én emiatt különös figyelmet szentelek a hütörendszer hibátlanságának, illetve emiatt is cserélek 8-10 ezrenként legkésöbb olajat, a kenés is legyen mindig top.

@kisvakond111:
Köszönöm szépen, idövel osztok majd meg hosszútávú élményeket ( a benzinblokkokat is elrakom mindet, már most vastagabb, mint egy hetilap :DDD ), tuningtippeket nem valószínü, mert gyakorlatilag 2 lépésben kimerül, elsö egy Software upgrade 230 pacira 300€-ért, a második meg egy kompresszor-készlet 6000€-ért ( az nem kell, köszi ). :DD

(#9) Szada85 válasza bambano (#6) üzenetére


Szada85
(tag)
LOGOUT blog

Igen, ez igaz, a GTS gyárilag alacsonyabb.

Meglátjuk, bízok benne, hogy mivel az autó Németországban ment, az itteni picit jobb minöségü ( direkt nem írok hibátlant, mert azért messze nem az ) utakon talán a rugókat Sem vette annyira igénybe, ráérek ezen akkor gondolkozni, ha beüt a ménkü.

Pedig pl a Facebook-os C Vectra csoportban is elég gyakori téma az 1-1,5 letört menet a rugóból, igaz, nem írják milyen variáns, elképzelhetö, hogy a GTS rugói masszívabbak, erröl nincs információm.

(#10) Redneck


Redneck
(PH! kedvence)

Gratulálok, szerintem beletrafáltál a legjobb vételbe! Kívánom hogy minden faszául menjen az új verdával! :K

Pár dolog nagyon tetszett, úgy látszik nem csak itthon vannak ilyen eladók/nepperek.

"tegnapi emberünk nagyon bízott benne - amire egyértelmüen utalt az a 3 üzenet, amit a délelött folyamán küldött, érdeklödve, hogy sikerült-e belátnom, hogy Ö az évezred vételét kínálja"

Na persze, a jó autó magát adja el, nem kell tukmálni! :N

"annyi értelme van, mint Kelemen Annával sakkozni"

You made my day! :C

" hát igen, de azért ez mégiscsak egy idösebb autó "

Na ne mondja kedves... :U

" csak a 4 kerék, és a gumi megér vagy 1000-ret "

Akkor add el külön! :DD

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.