2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Autour de Monde

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Szabály módosításokat dőlt betűvel eszközöltem! Legutolsó frissités 11.30

Nos azon gondolkodám, hogy lehetne kivitelezni a játék egyik legjobb részének talált versenyszériát. És hogy mi a kulcsa ennek?
A remekül eltalált idő alapú számítás, ahol nem biztos az nyer aki a leggyorsabb, hanem aki a legstabilabban hozza a dobogókat! Ez lesz az a versenyszéria, ahol a hibák exponenciálisan számolódnak - az az eldobott 5 másodperc a 13-as kanyarban, lehet hogy a 3. futamon már nem fenyegette a dobogós eredményed, de lehet összetettben pont ez fog kelleni! Taktika, ármánykodás és egy jó adag móka mellé - mint egy szappanoperában :D

Szabályokról:

- A széria győztese az, aki a legrövidebb idő alatt teljesíti a 4 futamot.
- A futamok 65-70 percesek lennének.
- A ,B divizió futna párhuzamosan
- Mivel a versenyeket óra ellen futjuk elsősorban ezért:

Ha A diviziós X pilóta két futam után 2h11m45s-el áll, de B pilóta 2h11m02s-el van, így átvennénk a következő futamtól az A osztályba.
Tehát a két liga csak formalitás, hogy a kellemetlen ledobálásokat megelőzzük.

- Lanzi kollega súlyozását bevezetésre kerül. Részletesen lejjebb.
- Madzagjohnny82 lounge lenne az A div gyülekezője, a B divizió pedig zsozso1971 loungeban versenyezne.

Autók:
Az alábbi autók közül lehetne választani, mellyel az egész szériát kell teljesítened. GT Auto aero elemek engedélyezve!

1.Lancer Evolution IV GSR '96 (P) 278 HP - 1350 kg
2.Lancer Evolution VI GSR T.M. SCP '99 (P) 281 HP - 1360 kg
3.Lancer Evolution VII GSR '01 (S) 330 HP - 1400 kg
4.Lancer Evolution X GSR P.P. '07 (P) 281 HP - 1540 kg
5.Lancer Evolution IX GSR '05 (P) 283 HP - 1410 kg
6.IMPREZA Sedan WRX STI '10 (P) 309 HP - 1490 kg
7.IMPREZA Sedan WRX STi Version '00 (S) 295 HP - 1430 kg
8.IMPREZA Sedan WRX STi Version III '96 (S) 281 HP - 1250 kg
9.IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA '05 (P) 286 HP - 1390 kg
10.CELICA GT-FOUR (ST205) '98 (S) 256 HP - 1390 kg
11.CELICA GT-FOUR RC (ST185) '91 (S) 236 HP - 1460 kg
12.DELTA HF Integrale Evoluzione '91 (P) 211 HP - 1350 kg
13.Golf IV R32 '03 (S) 242 HP - 1460 kg
14.Audi quattro '82 (S) 204 HP - 1290 kg
15.Ford RS200 '84 (S) 250 HP - 1180 kg

16.Peugeot 205 Turbo 16 '85 (S) 203 HP - 1145 kg
16+1.Volkswagen New Beetle RSi '00 (S) 229 HP - 1515 kg

394HP & hendi nélkül 1250KG, max hendivel 1350kg
Figyelj a tuningnál arra, hogy a súlycsökkentések után 1250kg limitet, maximum +100kg ballassztal érd el! Az 1300kg alatti autókra ne tedd fel az összeset mert nem fogsz tudni belépni a szobába!

Pályák:
Mivel ahogy a rally címe is mutatja, ez egy világ körüli túrné, így a pályák is ehhez passzolnak majd.
1. Laguna Seca Raceway 01.06.
2. Suzuka Circuit 01.13.
3. Skyrim* / Grand Valley 01.20.
4. Circuit de la Sarthe 2009 (Time / Weather) 01.27.

Súlyozás és lebonyolítása
A súlyozás az összesített tabella alapján fog működni. Az első futamon mindenki 1250kg súlyú autóval fog indulni. A második futamra viszont az alábbi plusz súlyok lesznek érvényben:
+100,+80,+60,+40,+20,+10
Amennyiben távol marad valaki az első hatból a plusz súly nem fog elcsúszni. Minden futam előtt publikálva lesz az hogy ki és mennyi plusz kilóval fut.

20:45-kor a practicenak vége lesz és a host reseteli a pályát. Ez a 20:45 pontosan be lesz tartva! Ekkor a host felemeli a minimum súlyhatárt 1350kg-ra és belép az összetett első helyén álló,majd kilép a szobából. Ezután NEM mehet a setupba! Ha igen, az azonnali kizárást eredményez! A host ezután 1330kgra állítja be a szobát és az összetett második pilóta is be- majd kilép. Utána 1310,1290,1270,1260kg lesz a súlyhatár. Elsőre bonyolultnak hangozhat, de legfeljebb 10perces procedúra, ledobást nem eredményez(het). Így nem csak bemondásra lesznek a ballasztok, hanem ellenőrízhetőek is.

Időmérő:
Lesz időmérő, mindegyik pályán. 1 bemelegítő, 2 gyors kör. Kivétel Le Mans, ahol shuffle lesz.

Hiányzók és leesők:
Az adott futamról hiányzó pilóta ideje ligától függően, annak a divizió utolsó helyezettje + 30mp lesz. Az időhatár 3 perc lenne futam után. Aki nem ér be időkorláton belül, automatikusan 3percet kap. A 3 perces időtúllépőket nem egybe vesszük, hanem helyezés alapján lesz közöttük 10-10mp. Értsd: a 9. bejön 3percen kívül, akkor +3p00s kap, míg a 10. +3p10s-t.
Leesők a két divizió miatt kétlem, hogy lenne, de az ördög nem alszik. A leesőket sajnos nem tudom külön támogatni idő ügyileg, így ők is +3m30s pluszt kapnának.

Pontozás**:
Mivel a ranglistás pontokkal összhangban kell lennünk, ezért itt is a 200-as pontrendszert használnánk. B divízió -10% pontokért küzd.

Pole pozíció: +20pont
Leggyorsabb kör: +20pont

Mivel az összetettet nézzük ezért itt bónuszok járnának az eredményekért. Az összetett első 10 helyezettje megkapná a pontjainak bizonyos százalékát pluszban, az alábbiak szerint:
+10%,+9%,+8%... tehát ha 800 pontot szereztél és megnyerted a sorozatot, a ranglistán további 80 ponttal gazdagodhatsz! A polért és legjobb körért számító plusz pontokra NEM vonatkozik ez a bónusz!

Az aktuális futamokon, az összetettben legelőrébb álló A diviziós köteles sárga, míg a B divízióban fehér autóval menni! Mezeket nem tudunk rájuk húzni, így festés lesz. Kérném kerülni ezeket a színeket a többiektől! Narancssárga és szürke már jöhet ;)

Bajnokság egyéb szabályai:
Kerékcsere minden versenyen kötelező!
Óvás: minden esetben fényképes bizonyítékot kell küldeni a szervezőknek a PSN-en illetve email-en.
Üzenőfal használata verseny közben tilos!

Jelentkezni a megszokott módon PSN ID és a Szív jelöléssel lehet.

Gumik: Sports medium
Törés: Light
Gumikopás: Real
Büntetés: Weak
TCS: OFF
Segítségek: OFF
Voice chat: Verseny alatt kikapcs!
Host: Div. A. madzagjohnny82 B. zsozso1971
Szobanyitás: 20.00
Verseny kezdés: 21.00

Fontosabb kérdések szerintem tisztán lettek leírva. Bármi kérdés, támogatás, tipp jól csúszna :)

Természetesen az időkkel való babrálást magamra vállalnám - szívesen bogarászok ilyenekkel amúgy is. Screenshotot a saját diviziómból természetesen tudnék nyújtani, de kellene egy megbízható ember a másik divízióból is, aki lefotozza a végeredményt, és átküldi nekem.

További kérdéseket vitassuk meg a GTF fórumán.

Üdvözlettel,
xSzabikax

Lábjegyzetek:
*Amennyiben sikeres lenne a csütörtöki Teufelwald futam és működnek az egyéni pályák ebben az esetben egy Eiffel alapú pályán mennénk. Ahogy én teszteltem a loungeban, a boxba hajtás bír bugos lenni, így javaslom hogy pontosan érkezzetek ne csak beessetek valahogy.
**Mivel a ranglistáért nem én felelek, ezért jóváhagyást kérnék a főszervezőktől, hogy a plusz pontokat engedélyezzék.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.